Vozidlo Mazda RX-8 I SE3P, 1. generace 1.3 w2





Model Mazda RX-8 I SE3P, 1. generace 1.3 w2
Majitel zichacekj
Rok 2003 (14 let)
Motor 13B-MSP RENESIS 231 , benzín
Wankel 2-válec, 1 308 ccm
4-ventil, komprese 10 : 1
Výkon motoru 170 kW (231 PS) při 8200 ot./min
Točivý moment 211 Nm při 5500 ot./min
Převodovka Manuální 6-rychlostní
Maximální rychlost 235 km/h
Zrychlení 6.4 s ~ 0-100 km/h
Hmotnost 1390 kg provozní / pohotovostní
1815 kg celková / maximální
0.12 kW / kg (166 koní / tunu)

Ahoj,

po delším popichování od několika zdejších členů které znám osobně jsem se odhodlal ve zkratce představit sebe a hlavně svoje auto! :)

Jmenuji se Jakub Zicháček a jsem čistokrevný Brňák :-D Narodil jsem se zde "©1991" a žiji zde od malička. (spoustu času sem trávil na vesnici a druhou polovinu ve městě), znám tedy jak vesnický tak panelákový život a ruch velkoměsta. Primárně ale to město :).

Skoro všude mě lidi oslovují jako "Zichy" aneb zkratka mého příjmení. Všude mě najdete takto (a nebo pod nickem z fora)

Dlouho jsem přemýšlel jaké sportovní auto si koupit. Po dlouhé rozvaze jsem si koupil RX-8 z roku 2003. Pochází po prvním majiteli z Itálie, je v plné výbavě. Interiér tmavě hnědá (černá?) kůže, šíbr, DVD navigace, elektricky ovládaná, vyhřívaná a dofukovatelná sedadla, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, xenony, originální rádio s měničem na CD,.........

Je to ta silnější verze (170kW / 232 koní). První dojmy (A prvních 5000km) jsou nepopsatelné, kdo nevlastnil RX-8, prostě nepochopí na 100%. Není to nejrychlejší ani nejlehčí sporťák, ale má v sobě osobité kouzlo :) a nepopsatelný zvuk motoru.

Stav při koupi:

Stav tachometru: 120 305 km

Datum koupě: 4.12.2014

Koupeno v absolutní sérii bez jediné úpravy.

Plno videí z výletů, závodů, srazů..... můžete shlédnout na mém YouTube kanálu https://www.youtube.com/user/halovaja

Jezdím: "PREMIX" - natural 95 + Motul 710 2T

Pneu: Dunlop SP Sport 01 225/45 R18 (náhrada za sjeté Hankook S1 EVO 225/45 ZR18)

Úpravy a opravy:

Hotové:

sériové brzdové destičky vyměněny za sportovní HAWK HPS (předek i zadek)

vyčistěn MAF senzor

Nový vzduchový filtr

Kompletní odstranění oxidace kontaktů baterie....zakonzervováno vazelínou na kontakty.

Výměna osvětlení za LED (vše krom make-up zrcátek a zadních světlometů, tam to není třeba a bylo by to spíše na škodu). Dopředu jsem dal výkonové LED (používám je jako denní svícení místo xenonů)

2,5" Custom midpipe bez katalyzátoru (vykuchán)

Secondary air injection pump - odstraněna

Výměna olejového filtru za nový a vyšší "K&N HP1010" (je o cca 1cm vyšší)

Výměna motorového oleje za TOTAL QUARTZ 9000 5W40

Výměna oleje v převodovce "ENEOS 75W90"

Výměna oleje v diferenciálu "ENEOS 75W90"

Zresetována ECU (mám v plánu jet do mazdy zkontrolovat nejnovější verzi ECU)

Snížené pružiny "Eibach Pro-Kit" 30mm předek, 21mm zadek

Xtreme Racing Clutch Stage 1 Organic (výměna za ojetou Exedy Stage 1 Sport Organic)

Baterie TAB+ Polar S 70AH 700A (startovací proud)

Výměna svíček za NGK RE9BT + NGK RE8CL

V plánu:

VFAD disable

Oil catch tank 300ml+

Větší díry v podběhách pro chlazení olejových chladičů

4-bodové pásy (v tomto se nevyznám, uvidím časem kdo co poradí a co u koho vyzkouším) :D

Prostor kapoty (hlavně plasty, rozpěrná tyč....) přelakovat na matnou červenou barvu a pod.

Upravit kábl manažment, případně vyměnit starší hadice a kabely

Kamikaze Kit - cívky (asi AC Delco D581 LS1 nebo 585 LS2)

kabely ke svíčkám nějaké ty 8mm

redukční kabely mezi cívky a kabelový svazek (LS to RX8)

Silnější palivová pumpa Deatschwerks DW-200 255lph

Mazdaspeed ochranné termo lemování výfuku

Grounding kit - Přidělat pořádné ukostření na dalších třech místech pro snížení odporu v motorovém prostoru.

Obrousit a natřít brzdové třmeny - asi na červeno

Vykuchat originální GPS navigaci a místo něj tablet (asi Nexus 7") s diagnostikou (Torque) a navigací (Sygic), včetně hlídání teplot oleje, vody a tlaku oleje.

Když to nepůjde skrze tablet, tak přídavný budík "DEPO RACING - 4 in 1" - teplota vody / teplota oleje / tlak oleje / napětí palubní sítě

Nové pneumatiky (semi-slick) "Federal SS-595 RS-R 235/40 ZR18 91W "

Vzduchový K&N Filtr

Mid Pipe 3"

Pancéřové brzdové hadice

S pojková pancéřová hadice

Cat back (ikdyž už teď to krásně řve a střílí lišky)

Přední nárazník, prahy, spoiler.

Brzdové destičky bych rád "HAWK HP+"

Brzdové kotouče bych rád "DBA T3 4000"

Stavitelný podvozek

Lehčí kola

Odlehčené řemenice

Odlehčený setrvačník

Sportovní skořepinky místo originál sedaček

Jinačí "Cold Air Intake"

Lazené svody

Street-port

karbonové doplňky pro větší downforce

Křídlo na kufr

Odvětrávaná kapota

A takové ty úpravy chlazení oleje, vody.... aby člověk nemusel chladit motor při "redline" jízdě

Plus nějakej ten downforce. Karbonová kapota a podobně :) (s tím souvisí i odlehčené řemenice...)

"možná" (ale fakt možná) časem repas motoru a pak ješte víc daleká budoucnost třeba i to turbo/kompressor/3 rotor

Koupeno 2014-12-04 (2 let, 9 měsíců) ~ 120 305 km
Registrován 2015-01-09 (2 let, 7 měsíců)
Shlédnutí 665x
Informace o modelu RX-8 I SE3P
Manuály Nahrát manuál 1Manuály uživatelské, 17Manuály servisní, 12I SE3P
Fórum RX-8 I SE3P Položit dotaz
Inzerce 6 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na RX-8 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

nové 34 2 let
Při koupi 4 2 let Takto vypadala moje "rtěnka" při koupi (ještě v bazaru)

Fotky nezařazené v albech


Fórum RX-8 I SE3P

Nové téma

Naše auta