Vozidlo Mazda RX-7 III FD, 3. generace 5.7 v8





Model Mazda RX-7 III FD, 3. generace 5.7 v8
Majitel FirstRX7v8inCZ
Rok 1994 (23 let)
Motor benzín
Vidlicový 8-válec, 5 665 ccm
16-ventil
Výkon motoru 307 kW (418 PS) při 5950 ot./min
Točivý moment 560 Nm při 4700 ot./min
Převodovka Manuální 6-rychlostní

Cílem tohoto projektu byla záměna motoru Wankel za motor Chevrolet Corvette Z06 LS6 2001, 5.7L v8 a převodovky T56 z Camara. Vše se udělalo do dokonalosti a i po přestavbě se na autě zachovalo rozložení váhy 50.3% na 49.7%, celková váha tak zůstala na pouhých 1270kg Třešničkou na dortu je instalovaná sada Nitrous Express 150HP WetShot

...tak alespoň 1 video

http://www.youtube.com/watch?v=4tAzPdyyS-I

Koupeno 2007-08-12 (10 let, 1 měsíců)
Registrován 2007-10-01 (9 let, 11 měsíců)
Shlédnutí 12 690x
Informace o modelu RX-7 III FD
Manuály Nahrát manuál 61Manuály servisní, 7Katalogy a prospekty, 1Ostatní, 17III FD
Fórum RX-7 III FD Položit dotaz
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na RX-7 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Nové blinkry

Kvůli plánované výměně poškozeného předního nárazníku za OEM 99' nárazník, musel jsem pořídit z USA tyhle nový směrovky.

800x600, 45 KB

Nová loketní opěrka

Starý a ošklivý popelník jsem zakryl touhle novou a krásnou loketní opěrkou, která je vážně velice pohodlná! Celkem za 80USD, no neber to :)

800x600, 46 KB

Signatura

Tady je a vypadá skvěle! Dlouho na ní dělal mistr grafické práce LeBigMac.

430x110, 8 KB

Podvozek Tein Flex

Výškově (manuálně) a tuhostně (elektronicky z kabiny) nastavitelný podvozek Tein Flex mi přišel přímo až z Japonska. Počítám s větším komfortem při jízdě po městě a ostřejším zákusem podvozku na okruhu.

800x393, 33 KB

Sosnová 5.4.2008

V sobotu se nám výjimečně počasí ohromně podařilo. Bylo krásně slunečno, tak se fotilo!

1024x768, 99 KB

Sosnová 5.4.2008

Průjezd zatáčky na max

1024x768, 84 KB

Sosnová Drive

Myslím, že akce se náramně vyvedla. Na příští zvu všechny další automobilové nadšence, kteří se mají chuť "zhoupnout"

900x646, 75 KB

Sosnová 5.4.2008

První testování na okruhu v Sosnové u České lípy. !FiveHouses Racing Events!

1024x768, 95 KB

Stádo koní

Tak tady jsou všechny moje holky na jednom snímku. Stačí trocha matematiky a dostaneme se k zajímavému výsledku. Sečtu-li koně své skromné stáje dostanu toto: Peugeot 206 "Ďáblík" (80HP) + Impreza GT300 "Rézinka" (300HP) + Mazda RX-7v8 "?" (397HP) = 777HP je to náhoda nebo znamení? Kdo ví..

800x600, 61 KB

DYNO Test

Koukám, co se mi to tu neválí po šuplících! Výsledkový graf z testu na brzdě ještě v USA. (Benzín 89 oktanů, teplota 30°C, vlhkost 45-60%) Nyní jezdím na 95okt. a rozhodně teď v Praze 30tky nemáme, natož teprve tu vlhkost

1600x1140, 148 KB

Aj caramba!

Kdo by uvěřil tomu, že se sem vejde téměř 400 plnokrevníků?! Ale vážně je to tak! Prostě technická propracovanost a nadčasový design Mazdy RX-7 v kombinaci s atletickým srdcem Chevrolete Corvette.

800x600, 83 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Před dílnou

U kluků v AWD Subaru servise. Trochu si RX-7 v areálu projeli, vraceli se s přímo "šílenýneckým úsměvem" ... kež bych měl fotku těch grimas Pak se šlo pracovat.

800x600, 67 KB

Perspektiva

A tady je jedna zespoda.

600x800, 75 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Strahov 14.10.2007

Tak a jdeme na to :D

642x497, 56 KB

Strahov 14.10.2007

Konečně na silnici. Sice jen na zkušebních značkách, ale přeci. Vyšlo nám skvělé počasí, bylo to báječný!

537x440, 42 KB

Seibon Carbon Fiber Door panel

Tohle by mohlo být jedním z možných řešení úpravy interiéru. Připomínky a rady uvítám v sekci diskuze

450x261, 14 KB

Seibon Carbon Fiber Doors

Tak lhal bych, kdybych o instalaci něčeho podobného z hlediska odlehčení auta nepřemýšlel.. je to ale drahá sranda a váhová úspora není natolik dramatická. Spíše proto zvážím "dietu" pro interiér, kde jsou ty kila navrch přece jen dost vidět.

450x338, 15 KB

OEM FD3S 99' Rear Wing

Na tohle křidélko mám spadeno. Replika originálního křídla na modelech FD3S 99'-, vyrobená ze sklolaminátu s cabonovým středem a nastavitelností sklonu. Při rychlosti 220km/h vytváří extra přítlak 90kg na zadní nápravu. To se vždy hodí

243x318, 15 KB

"Otevřete to, co to je za auto?"

Aber, Herr Schauffeur, das ist nicht Wankel :D

800x600, 105 KB

Bílý jezdec

...konečně mám svého bílého koně

932x700, 82 KB

Kapota před lakem

Při zástavbě motoru bylo nutné i hyzdění krásných tvarů kapoty. Ta nakonec po nezbytné plastické operaci dostala nový nástřik a víc už ani necekla

640x480, 46 KB

Před dílnou

Tak a je téměř hotovo...

640x480, 51 KB

Budíky

Všechny se podařilo uvést do provozu, až na ručičku tachometru, která při rychlosti pod 20km/h neví kam spočinout a srandovně si neustále potancovává

640x480, 45 KB

LS6 v8

Motor těsně před transplantací

640x480, 71 KB

Interiér

Vše v interiéru zůstalo v továrním provedení

640x480, 48 KB

LS6 v8 5665ccm

Takto krásně a harmonicky vypadá zástavba zběsilé LS6 v8 do motorového lože, radost pohledět, ne?

640x480, 65 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Fórum RX-7 III FD

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
Nickname WANTED! 23 FirstRX7v8inCZ hondzik
9 let, 4 měsíců Nickname WANTED!
RX-7 12 Metrix 323.Hans.626
9 let, 11 měsíců RX-7


Nové téma

Naše auta