Vozidlo Mazda CX-5 2.0





Model Mazda CX-5 2.0
Majitel oculist
Rok 2013 (4 let)
Převodovka Manuální 6-rychlostní

Pár nových zkušeností

Registrován 2013-07-16 (3 let, 6 měsíců)
Shlédnutí 873x
Informace o modelu CX-5
Manuály Nahrát manuál 9Manuály uživatelské, 1Manuály servisní
Fórum CX-5 Položit dotaz
Inzerce 4 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na CX-5 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Moje první Mazda

16.7.2013

Tento týden jsme si přivezli tuhle modrou krasavici z prodejny. Zatím se seznamujeme se všemi hejbly, které jsou v autě v míře hojné.

21.12.2013

Najeto 11000km a mám pár poznámek.

Rychle jsem si zvykl na jízdu a svižnost toho auta, překvapilo mě, že necítím velkou změnu oproti poslednímu autu, což byl dost obratný HB se 145k. V zatáčkách se chová neutrálně, v naší České Kanadě jsem již testoval na neošetřené silnici po silném sněžení a OK. Navíc vynikající zakrytování motoru - dříve byla solanka v motorovém prostoru všude, nyní motor stále čistý. Zakrytování podvozku nadstandardní.

Pár drobností ale trochu vadí.

1.Malý objem nádržky ostřikovače. Byl jsem zvyklý na větší, navíc mi palubní PC hlásil, když byla kapalina u dna - nyní ticho po pěšině.

2. Ovládání vnitřního okruhu vzduchu ve vozidle. Stále ještě neumím změnit poslepu, a protože je to dost nízko na středovém panelu, musím tam kouknout a to mi vadí.

3. Nastavení vnitřní teploty vzduchu z topení se podstatně mění, když je vnitřní nebo vnější vzduch. Na ten vnější, chladný, to nepochopitelně topí víc.

4. Nesmyslné chování USB přehrávače - nezná podsložky, jde rovnou na koncový seznam, při opětném zapnutí začíná zase od začátku.

5. Palivoměr je značně nelineární, na to jsem sice byl zminula zvyklý, ale takto je údaj dost přibližný.

6. Dost obtěžující je, že si nemůžu vedle sebe položit tašku na sedadlo, aniž by mě systém neotravoval, že si ta taška má zapnout pás.

Průměrná spotřeba je 7.6; to mi připadá přiměřené, jezdím denně 65km tam a 65km zpět. Zimní pneu Dunlop 4D mi připadají výborné.

Dlouho jsem taky přemýšlel, co mi připomíná zvuk motoru. Nedávno jsem na to přišel - tento zvuk slyšívám při startu letadla (sedě uvnitř), když nabírá po odlepení ze země výšku. Je to takový bručivý tón, asi víte jaký. Tím samozřejmě nechci přirovnávat Mazdu k jumbo-jetu nebo Migu, ale ten tón je stejný.

Spotřeba se ustálila na 7.6/100, jsou v tom i kratší pojížďky - nakupovat jezdíme 2,5km, k tomu cesty do práce.

Vyměnil jsem žárovky H11 za Osram Nightbreaker, svítí o něco lépe. Byl jsem zvyklý na xenony, ale tyto stačí.

24.4.2014 po první garanci, závady žádné. Cena v CB Auto necelých 5tis., jednání OK. Taky mě změřili opicajti na rovném úseku na široké silnici, byli v pangejtu zabukaření s radarem, prej 117 km/h. To je dost divné, v tomhle úseku jezdím spíše rychleji. No, dva bodíky a pětikilo v ...

11.11.2014 Zase pár měsíců za námi, najeto 34 000. Spotřeba se ustálila na 7.0/100km, což mi vyhovuje. Auto splňuje reklamní slogan, že je to jediné SUV, které umí být zábavné. Živost je pro mne naprosto dostačující, musím se občas smát obličejům v oktávách a všelijakých pežotech, když je míjím. Jsem ale nyní velmi hodný, protože na dálnici u Tábora mě dostihl Superb obsazený sice korektními, ale nekompromisními příslušníky, kteří mě o cosi obrali.

Ještě jeden poznatek - originální gumové koberce, co dávám na zimu, SMRDÍ, a to neustále. Za chvíli nás čeká garance, nastane montáž tažného zařízení.

20.1.2015 Proběhla druhá servisní prohlídka ve 40 000 km. Na autě nejsou žádné závady, jen lehce povrzává palubní deska. Ne zrcátku u řidiče se mi povedlo posunout ten kousek plastu, co v něm jsou LEDky, drbnutím o futro garáže. To se jim ale opravovat nechtělo, nabízeli výměnu /!/ zrcátka... Hotovo za dopoledne, cena 6100 Kč. Je zajímavé, že se lehce změnilo chování palivoměru - dříve ubyl první čtvereček asi po 115 km, nyní již po 65, chová se lineárněji.

900x675, 109 KB

Fórum CX-5

Nové téma

Naše auta