Vozidlo Mazda BT-50 II (Ford Ranger T6), 2. generace 2.2





Model Mazda BT-50 II (Ford Ranger T6), 2. generace 2.2
Majitel BT50
Rok 2013 (4 let)
Motor diesel
Řadový 4-válec, 2 200 ccm
16-ventil
Výkon motoru 110 kW (150 PS) při 3700 ot./min
Točivý moment 375 Nm při 1500 ot./min
Převodovka Manuální 6-rychlostní

Povedeny design. Hlavne predni cast vozu. Zadek je s mega svetlama na muj vkus zbytecne hodne asijsky a celek tak ztraci na dustojnosti. Interier je opet designove hodne povedeny a mne se opravdu libi, na rozdil od bratrskeho Fordu Rangeru. Kazdopadne vsude tvrde plasty a hlavne katastrofalni dilenske zpracovani je opravdu na presdr.ku ne jen jednomu japonskemu manageru ( samozrejme i delnasu u pasu ). Pristrojova deska je usazena nejak krive. Z pozice ridice, kde se setkava plast pristrojovky s plastem dveri je takova spara, ze tam zasunu malicek. Na strane spolujezdce je mezera v poradku. Pristrojovka na vic na horsi ceste zacala vrzat. Vyresil jsem to tvrdim papirkem zapihnutim ve spare, kde to cca vrzalo! To je Mazda?!?!

Motor 2,2 CR VGT turbo, mezichladic. Motor je fordacky puvodne z Transita... No kdyz pominu, ze na svuj objem v dnesni konkurenci nabizi nejnizsi vykon, tak kultivovanost je opravdu Transitacka. Hlucnost tu je porad, i kdyz na dalnici na 6 se ztrati v okolnim aerodinamickem hluku. Kazdopadne hluk celkove z okoli je odizolovan velmi dobre.

Jeste bych se vratil k motoru... mam po necelych 3 mesicich nalitano 11K Km. Pruznost a ochota se vytacet se hodne zlepsila, ale i tak se proste tento motor neochotne vytaci. Otackomer ma nesmyslne vybarvene cervene pole od 5-6 tis rpm! Max vykon je pritom v 3700 a nad tuto hranici motor trapit je holy nesmysl. Omezovac stejne zasahne nekde ve 4500 tis. Prevodovka 6 stupnova manualni. Bohuzel tady je to taky jako z nejakeho low costu. Motor na neutral vybruje vysokou frekvenci a bohuzel se tyto vybrace prenaseji do prevodovky a az radici paky. Takze Vam v interieru na neutral luxusne vubruje radici paka! Bravo u auta za cca 700 tis. Bohuzel taky se po par prvnich tisicich km objevil problem se spojikou. Pri vyslapnuti se zacalo ozyvat hrceni a klepani. Presne s otackama. Ted to na nejakou dobu skoro prestalo, ale porad to dokazu slyset. Jinak razeni taky zadna slava. Ze zacatku hodne zadrhavala, ted se to zlepsilo, ale i tak nelze sazet jeden rychlostni stupen za druhym. Jinak opet drhne a prejde snad i pres par zubu... Prevodovka s motorem se proste nejevi jako jeden celek. Ziju v mensim meste takze jezdim mimo mesto a dalnice, ale obcas zajedu do velkomesta a tam to auto vylozene trpi. Porad zastavovat a rozjizdet se na semaforech je pro prevodovku a motor game over. I pro me, po dvou hodinach v silnem provozu jsem k.o. a rad, ze konecne zaparkuji a uz nikam nemusim. Za to muze i zvlastni zprevodovani. 1 je hodne kratka, tu chapu. Auto nema redukcni prevodovku. 2 je ale taky kratka a preskok na trojiku je pak vice jak 1000 rpm. Takze pokud chcete rychleji akcelerovat musite neustale vytacet 2 jinak vam na 3 spadnou otacky pod 1500 rpm a tam je motor mrtvy. Nez se totiz line vyskrabete na tech 1500 kde si zase chvilku pockate na turbo jste brzdou v provozu. A jste u druhe krizovatky a samozrejme na cervene... Turboefekt je opravdu vyrazny. Pod 1500 rpm nic. pak 1500 nadech a vystrel jak splasena lokomotiva nejlip do 3000 rpm a preradit. Turbo potrebuje vzdy cca 2 sekundy na roztoceni. Pak vas Nm cca do 100 kmh slusne zarazi do sedacky. Jizdni vlastnosti na Pick Up jsou skvele. Ze ma auto zadni tuhou napravu s listovymi pery poznate jen na prejezdu pricne nerovnosti. Tam si naprava pekne odskoci. Terenni vlastnosti a system 4*4 jsem zatim nemel moznost nikde vyzkouset. Ale predpokladam, ze i se silnicnima pneumatikama ( 265 ) projede temer vse. Pokud by mel nekdo nejakou otazku, piste. Budu se snazit odpovedet co nejdrive.

Dekuji

Koupeno 2012-12-13 (4 let, 10 měsíců)
Registrován 2013-01-27 (4 let, 9 měsíců)
Shlédnutí 1 644x
Informace o modelu BT-50 II (Ford Ranger T6)
Manuály Nahrát manuál 2Manuály servisní
Fórum BT-50 II (Ford Ranger T6) Položit dotaz
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na BT-50 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech


Fórum BT-50 II (Ford Ranger T6)

Nové téma
Naše auta