Vozidlo Mazda 626 GF / GW, 5. generace 1.8





Model Mazda 626 GF / GW, 5. generace 1.8
Majitel Greywolf
Rok 1999 (18 let)
Motor (FPY3), benzín
Řadový 4-válec, 1 840 ccm
16-ventil, komprese 9 : 1
Vrtání x zdvih 83 mm x 85 mm
Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 5000 ot./min
Točivý moment 155 Nm při 4300 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
VIN (výr. č. karoserie) JMZGW19P201107767  |  Prověřit historii

Tmavě zelená metalíza s šedými doplňky, klima, ABS, počítač.

Gumy GoodYear Eagle NCT5 185x65x15" 88H na plecháčích.

Prodáno poprvé v roce 1999 v Itálii. Najeto už 142 tisíc km.

Spotřeba 6,5/100 po vesnicích, 7,4 na dálnici.

Koupeno 2007-04-19 (10 let, 4 měsíců)
Registrován 2007-04-19 (10 let, 4 měsíců)
Shlédnutí 3 899x
Informace o modelu 626 GF / GW
Manuály Nahrát manuál 3Manuály uživatelské, 18Manuály servisní, 1Katalogy a prospekty, 6GF / GW
Fórum 626 (obecně) Položit dotaz
Fórum 626 GF / GW Položit dotaz
Inzerce 27 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 626 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Zepředu

1152x864, 198 KB

Zleva

Kola 185x70x15" plecháče - v současné době už natřené načerno, takže zdálky to vypadá jako auto na litých kolech... Vzhledem k cenám si ty liťáky ještě asi rozmyslím...

1152x864, 229 KB

...a zezadu

1152x864, 165 KB

Proč to nepřiznat?

Když už jednou člověk je, má koukat aby byl...

935x245, 33 KB

Pilotní kabina

Dnes už s jiným potahem volantu (nějak jsem si zvykl na "masážní" návlek a ten hladký mi vůbec nevyhovuje...) a vyměněnou hlavicí řadící páky (pod ohmatanou kůží se schovávala stará originální plastová hlavice, ale tuningová kožená za 250,- mi tam sedí o něco líp - a není tak nepříjemná v dlani) - fotku dodám časem

Jo a taky už je tam jiný rádio - Sencor s CD/CDRW/MP3/USB/SDcard 4x50W a na ty originál repráky je to slušná muzika.

692x519, 64 KB

Kokpit po uprave

A takhle to vypadá teď. Není to sice jako z "Pimp my ride", ale vyhovuje mi jak rozmístění, tak užitná hodnota vybavení... Potřebuju, aby mi auto a věci sloužily, ne abych jim otročil.

1152x864, 159 KB

Hlavně mít kam hlavu složit...

Jediná pumpa v ČR, kde měli jiné potahy na opěrky než "Škoda", je ve Staré Boleslavi kousek od kasáren. Tak jsem se prostě neudržel...

1152x864, 114 KB

Motor

1152x864, 176 KB

Po vesnicích a tak...

...to celkem jde (3 lidi, 50-110km/h), ale když jsem chtěl na D1 udržet slušnou rychlost (110-150), tak si Mazdička řekla o 7,9/100. Ne, že bych to nečekal, jen se s ní asi budu muset kapku "sžít". Ale i tak - při první jízdě jsem čekal spíš 8,5 . Jen se člověk nesmí koukat na okamžitou spotřebu při šplhání do kopce .

Při sportovní jízdě na D1 (700km) rychlostí 90-160 je spotřeba 8/100, při úsporné jízdě rychlostí 100-120 se dá dostat na 7/100. Nutno říct, že tankuju V-power 95oct, chod je kultivovaný a klidný, a to i při 4500rpm, kdy si sviští nějakých 160 a motor přes rádio skoro neslyším....

461x582, 31 KB

Fórum 626 GF / GW

Nové téma

Naše auta