Vozidlo Mazda 626 GE, 4. generace 2.0





Model Mazda 626 GE, 4. generace 2.0
Majitel Venito
Rok 1996 (21 let)
Motor FS-DE , benzín
Řadový 4-válec, 2 000 ccm
16-ventil, komprese 9 : 1
Vrtání x zdvih 83 mm x 92 mm
Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 5330 ot./min
Točivý moment: 175 Nm při 2750 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
Web: http://www.venito.coolnet.cz

Ford Probe ktery vlastnim je spojenim americke fordacke kastle a mazdy 626 rocnik 91-97 tedy komplet podvozek a komplet motor, proto se neznam k fordu, ale k mazde.

Jako automechanik-autoelektrikar sve auto nikomu nesveruji, vse resim sam.

Na aute je porad co vylepsovat, nikdy nebudu spokojeny.

Upravy kdyz uz delam jsou az na par uletu vylozene o funkcnosti, nepotrpim si na nalepkach, plysacich za sklem, stroboskopama ve svetlech, chromovyma kobereckama a jinym tuzingem :)

Nektere z uprav ktere sem na probecku delal:

  • bixenonove cocky misto origo parabol
  • vyfuk je pouze rezonator a ladeny posledni dil
  • zaslepene vedeni EGR vedeni vyfuku do sani
  • odlucovac necistot mezi sanim a vikem ventilu
  • pridavne budiky na A sloupku: teplota obtokoveho ventilu sani, otevreni obtokoveho ventilu, tlak paliva v palivove liste

Spousty dalsi veci ktere nazyvam blbostma neni potreba vypisovat.

Jelikoz predchozi majitel byl debil a nemenil olej (vypustil jsem cernou hmotu) bylo casem potreba vymenit pistni krouzky radsi rovnou i s pistama, kdyz uz jsem v tom byl vlezeny tak i zabrouseni sedel ventilu, vymenu gufer ventilu, nove hydrostely, regulator tlaku oleje, rozvody a dalsi spotrebni veci jako viko rozdelovace, svice atd... ted mi to vraci uz 6 rok svoji spolehlivosti, nikdy za tuto dobu co auto mam me nenechalo nikde ve stychu-zadne lano nebo odtahovka narozdil od "modernich" TDi, najeto spolu mame za tu dobu 93000km. Vzhledem k roku vyroby uz mu muzu pomalu zacit rikat Pan veteran.

Koupeno 2005-11-13 (11 let, 4 měsíců)
Registrován 2008-02-18 (9 let, 23 dnů)
Shlédnutí 8 740x
Informace o modelu 626 GE
Manuály Nahrát manuál 3Manuály uživatelské, 15Manuály servisní, 1Katalogy a prospekty, 1GE
Fórum 626 (obecně) Položit dotaz
Fórum 626 GE Položit dotaz
Inzerce 26 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 626 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

bixenonove cocky vypadaji v mrkackach hodne dobre proti originalu

1600x1200, 230 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

bixenonove cocky sviti absolutne presne -narozdil od HID sad maji presnou hranu a oslnovani u nich po serizeni na regloskopu neexistuje.

1600x1200, 248 KB

detail motorove prostoru

1024x768, 130 KB

Aktuální hodnocení: 9.0 (1 hlasů)
1600x1200, 242 KB

Aktuální hodnocení: 8.0 (1 hlasů)

Vysledek meho druheho mereni na motorove brzde.

Prvni mereni v originalnim slozeni motoru dopadlo vysledkem 83kW, tohle druhe po par upravach ktere mam popsane v profilu prineslo radostny vysledek +5kW tedy na 88kW

1224x1632, 146 KB

mereni na motorove brzde, chvilka krasneho trapeni motoru.....

1600x1200, 257 KB
1024x768, 119 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (3 hlasů)

2013-02-28 drdkv Hezká kára

1280x960, 174 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Fórum 626 GE

Nové téma

Naše auta