Vozidlo Mazda 6 1.8





Model Mazda 6 1.8
Majitel doris
Rok 2006 (11 let)
Motor L8-DE , benzín
Řadový 4-válec, 1 798 ccm
16-ventil, komprese 10.8 : 1
Vrtání x zdvih 83 mm x 83.1 mm
Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 5500 ot./min
Točivý moment 165 Nm při 4300 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Krásné autíčko, které bylo dlouhá léta jen mým snem. Ten se mi nakonec splnil, avšak po třech letech provozu mi tato Mazda přinesla i přes veškerou péči a slušné zacházení velké zklamání. Po výměně vadného motoru už funguje bez problému, ale důvěra k tomuto autu mi od té doby chybí.

Registrován 2009-04-03 (8 let, 1 měsíců)
Shlédnutí 16 912x
Informace o modelu 6
Manuály Nahrát manuál 12Manuály uživatelské, 27Manuály servisní, 1Katalogy a prospekty, 9Ostatní
Fórum 6 (obecně) Položit dotaz
Fórum 6 GG / GY Položit dotaz
Fórum 6 GH Položit dotaz
Fórum 6 GJ Položit dotaz
Inzerce 84 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 6 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Naše Mazda 6, září 2016

1600x1200, 394 KB

Naše Mazda 6, září 2016

S novými DRL....

1158x1065, 214 KB

Naše Mazda 6, září 2016

Po 10,5 letech provozu. Nová zaintegrovaná denní světla výrazně prospěla líbivému designu auta.

1232x972, 250 KB

Září 2016; po 10,5 letech provozu

1268x1018, 257 KB

S novými DRL

1276x1076, 281 KB

Naše Mazda 6, září 2016

V bezpečí své garáže....

1600x1200, 305 KB

Naše Mazda 6, září 2016

S novými DRL. Pořádný osvit, jak má být....

1083x951, 102 KB

Nová DRL

1600x1200, 299 KB

Nová DRL

Realizace vlastního nápadu, který se nakonec ukázal jako ideální řešení....

1522x1120, 217 KB

Podzim 2010

Najeto 40.000km

900x675, 291 KB

Podzim 2010

Už jsme připraveni na zimu

900x675, 266 KB

Konec října 2010

850x638, 227 KB

Přelakovaná zrcátka

Tohle mi původně na 1.8 chybělo.

800x524, 109 KB

Nerez koncovka výfuku

Další drobný doplněk, který přidal autu na kráse

800x600, 125 KB

S původními denními světly

Také přední nárazník prošel renovací a dostal nano-keramický lak, který je odolnější a tvrdší než origo.....

800x600, 68 KB

Denní světla

Denní DRL světla jsou príma věc.

800x558, 44 KB

Naše Mazdička po deseti létech od koupě.....

jaro 2016

1600x1200, 401 KB

Naše Mazdička po deseti létech od koupě.....

jaro 2016

1600x1200, 397 KB

Původní vzhled interiéru

Nic moc....

800x600, 66 KB

Palubní deska M6

Přibyla navigace, origo koberečky a několik dalších decentních doplňků. Na fotografii jsou ještě původní potahy sedadel.

800x600, 72 KB

Pohled do interiéru

Červenec 2009

900x675, 86 KB

Nový interiér

Původní fádní a šedý styl je ten tam....

800x600, 68 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Udělali jsme si radost krásným dárkem....

Listopad, 2016

1600x1066, 207 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Kvalita, provedení a přesnost potahů od fy MAD je opravdu vynikající. Jejich montáž ale vyžaduje dost trpělivosti a také pečlivost. Zabralo nám to cca půl dne práce.

1600x1066, 189 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Nejen, že to přidalo interiéru na kráse a luxusu, ale velmi příjemně se na takových sedadlech sedí s cestuje.

1600x1066, 175 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Provedení potahů sedadel je precizní ze všech stran včetně doplňků, které byly součástí zakázky.

1600x1066, 166 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Nastrojení zadních sedadel bylo oproti těm předním mnohem snadnější, přesto se ještě trochu musí doladit detaily a pečlivě vše napnout, aby to sedělo 100%.

1600x1066, 86 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Po deseti létech provozu jsme dali Mazdičce krásný dárek. Celokožený interiér byl vždy naším velkým přáním, nyní jsme ho zrealizovali.

1600x1066, 118 KB

Špičkové celokožené potahy sedadel od firmy MAD

Líbily se nám i další barevné verze kožených sedaček, které fa MAD nabízí, ale nakonec jsme zvolili decentní styl - černou kůži, která dokonale ladí s tmavým interiérem auta.

1330x1777, 283 KB

Původní potahy sedadel

Ušité předně na míru, hodně uchránily sedadla, ale vzhledově byly spíše průměrné a špatně se čistily....

900x675, 76 KB

Původní potahy sedadel

Nechali jsme si je ušít přesně na míru sedadel z příjemného materiálu.

878x673, 73 KB

Upravený motorový prostor

Co dokáže trocha barvy.....

850x638, 103 KB

Motorový prostor

Původní motor vypověděl službu po třech letech provozu a necelých 26.000km. Auto je nyní osazeno novým motorem, který se jeví mnohem lepší. Nedůvěra k této Mazdě však už ve mne přetrvává, ač je to již více jak rok po výměně motoru.

800x600, 75 KB

Nový motor L8

Ten původní bohužel zklamal a jeho oprava byla nerentabilní. Při té vší smůle se však povedlo sehnat skoro nový motor a auto opravit způsobem, že to na něm není vůbec poznat. Dokonce nyní jezdí ještě líp a má nižší spotřebu paliva. V této souvislosti patří naše velké poděkování AUTOLAROSU v Ostravě, moc nám pomohli a odvedli skutečně špičkovou práci.

1024x768, 103 KB

Demontovaný nárazník

Z průběhu montáže denních světel. Antikorozní ochrana na mnoha skrytých dílech byla tak mizerná, že už to začínalo reznout.

800x600, 97 KB

Výfukové potrubí jako nové

Vše dokonale zakonzervováno žáruvzdornou silikonovou barvou Supertherm. Ani po zimě a třech letech provozu není na výfuku žádná rez, stačilo vše jen důkladně umýt a nástřik nepatrně oživit novou mikrovrstvičkou barvy, aby tato účinně odpuzovala vodu a agresivní látky. Velké plochy podvozku jsem též komplet přestříkala pryskyřicí, místy ji výrobce vůbec nepoužil, což je velká chyba.

850x638, 55 KB

Pohled na vyčištěný podvozek

Ošetřený kotouč a třmen zadního brzdiče včetně ramen. Po zimě vždy vše projde důkladnou kontrolou a případně se barva oživí. Díky předchozímu kvalitnímu nástřiku jsem letos měla s podvozkem jen minimum práce.Ve finále jsem ještě všechny gumové části přetáhla silikonovým olejem, aby nestárly a zároveň se odstranil nástřik barvy.

850x638, 83 KB

Tak vypadala v den koupě

Kola a nelakovaná zrcátka mi dost vadila....

800x600, 86 KB

V den koupě

Tehdy jsme ještě netušili, jak problémové auto to bude navzdory všem chválozpěvům a statistikám spolehlivosti.....

800x600, 84 KB

M6 u našeho domu

Na nových kolech

700x451, 60 KB

AEZ

Kola dělají auto. Původní 15" plecháče jsme nachali na zimu a Mazda dosatala 16" elektrony AEZ Wave s pneu Good Year NCT5.

800x600, 88 KB

Jaro 2015

Takto vypadá naše Mazdička po více jak devíti létech provozu. Kvalitní péče udělá své.

1600x1060, 302 KB

Společná fotka

850x638, 122 KB

Bývalá 323F

Pěkné autíčko, ale bohužel dost zlobilo.

800x564, 89 KB

Fórum 6 (obecně)

Nové téma

Naše auta