Vozidlo Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ, 5. generace 1.8





Model Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ, 5. generace 1.8
Majitel Magnetto
Rok 2000 (17 let)
Spotřeba 7.14 l/100 km
Motor FP , benzín
Řadový 4-válec, 1 840 ccm
16-ventil, komprese 9.1 : 1
Vrtání x zdvih 83 mm x 85 mm
Výkon motoru 84 kW (114 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment: 161 Nm při 4000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
VIN (výr. č. karoserie) JMZBJ14P201*****6  |  Prověřit historii
Maximální rychlost 209 km/h
Zrychlení 8.4 s ~ 0-100 km/h
Hmotnost 1170 kg provozní / pohotovostní
0.07 kW / kg (98 koní / tunu)

Moje první Mazda. Tato holka je moje první BJ a celkově Mazda protože dříve jsem se spíše ohlížel po koncernu. Koupena byla v AAA Auto jako vůz po ženě, celkem udržovaný a na svůj věk co se týče interiéru a celkově stavu v pořádku. Neštěstí nechodí daleko od domu a tak první co mne zklamalo byl stav motoru po ujetí nějakého toho kilometru. Oleje papala více jak benzínu a celá náplň což jsou necelé 4 litry oleje vydrželi asi na 170 km. Už jsem toho měl dost a z AAA jsem šel vymáhat náhradu škody. Tady i po dlouhém tahání se s nimi jsme nakonec uspěl a mohl jsem za peníze které mi vyplatili (aspoň nějaká ta částka od nich kterou jsem ani nevěřil že někdy dostanu) koupit mé zlatici nový motor. Motor jsem si vyměnil vlastníma rukama za pomoci kamaráda z práce a do dnes šlape jako hodinky. Díky tomu že jsem řešil jednu z největších operací jsem si řekl, že se ničeho jiného už na autě bát nebudu a tak se pouštím do dalších věcí kterých by se nikdy předtím nedotknul. Průběžně ji opravuji a snažím se nechat v původním stavu, tuning nebo spíš tuzing jsem nikdy nepodporoval a tak kupuji díly které zachovají ten původní vzhled Mazdy.

V posledních několika měsících jsem ji vytáhl na okruh na který jsem dostal k narozeninám voucher.. Myslel jsem že je to konec Mazdy v Čechách ale naopak.. Až na prasklý zadní stabilizátor se mé lásce nic nestalo a já ji opět věřím víc a víc. V neposlední řadě bych zmínil i projitou "chemoterapii" motoru kdy jsme z něj za pomocí MAX6 vytáhli usazený karbon a motor po očistě znova naučili na olej 5W-40 .. Dneska čeká na výměnu ramen a dílů podvozku. Motorově celkem v pořádku a příští rok jako poslední věc přijde celolak do barvy jako mají nové M6 GJ (ta tmavě šedá metalíza). Kdybych měl toto auto prodat, tak ten celolak jsem ji slíbil a to dodržím.

Koupeno 2013-11-13 (3 let, 2 měsíců) ~ 112 078 km
Registrován 2013-11-23 (3 let, 2 měsíců)
Shlédnutí 4 317x
Informace o modelu 323 / Familia / Protegé V BJ
Manuály Nahrát manuál 5Manuály uživatelské, 29Manuály servisní, 2Katalogy a prospekty, 3Ostatní, 8V BJ
Fórum 323 (obecně) Položit dotaz
Fórum 323 V BJ Položit dotaz
Inzerce 34 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 323 / Familia / Protegé opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Opravy 1 2 let
Moje zlatíčko 3 2 let

Fotky nezařazené v albech

Fotka mých budíků v BJ

Takto vypadají budíky z pofacelift verze s palubním počítačem.

1600x900, 131 KB

Dvojče

Krásný to pohled na dvě zlatice. Dodatečně se omlouvám majiteli že jsem si dovolil na hulváta uprostřed ulice, nacouvat k jeho / jejímu autu a bez jakéhokoliv svolení vyfotit. Důvod: Nemohl jsem odolat :D

1600x1200, 215 KB

Aktuální hodnocení: 8.0 (8 hlasů)

Fórum 323 V BJ

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
Láska na první pohled - 323F jménem "Zlatice" 18 Magnetto Magnetto
1 let, 8 dnů
Láska na první pohled - 323F jménem


Nové téma

Naše auta