Vozidlo Mazda 3 1.6





Model Mazda 3 1.6
Majitel Doby
Rok 2007 (10 let)
Motor (Z6), benzín
Řadový 4-válec, 1 598 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 78 mm x 83.6 mm
Výkon motoru 77 kW (105 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment: 145 Nm při 4000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
Koupeno 2007-10-01 (9 let, 5 měsíců)
Registrován 2008-03-01 (9 let, 8 dnů)
Shlédnutí 2 129x
Informace o modelu 3
Manuály Nahrát manuál 16Manuály uživatelské, 11Manuály servisní, 1Katalogy a prospekty, 1Ostatní
Fórum 3 (obecně) Položit dotaz
Fórum 3 I BK Položit dotaz
Fórum 3 II BL Položit dotaz
Fórum 3 III BM Položit dotaz
Inzerce 17 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 3 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Mates

1140x855, 145 KB

Mates

1600x1200, 187 KB

Mates

1600x1200, 194 KB

Mates

795x597, 100 KB

Mates

1036x777, 120 KB

Mates

1243x933, 161 KB

Mates

1600x1200, 203 KB

Mates

1554x1166, 187 KB

Mates

1535x1150, 147 KB

Mates

1554x1166, 196 KB

Mates

1554x1166, 190 KB

Mates

Poměrně dost úzké zadní dveře, ale tam já často nesedim :) Ale je to náročnější na údržbu, jak se tam každej snaží vlézt...

1554x1166, 178 KB

Mates

...ale celkově je posezení vzadu skvělý. Prostor na nohy i hlavu je komfortní i pro lidi s vejhou 2 metry, narozdíl od mnoho jiných sedanů a to i větších kategorií (např. Škoda Octavia). Je to díky kapkovitému tvaru karosérie ( bohužel díky tomu boční pohled na ni není pro mě moc fascinující ) a výplni předních sedaček, které jsou v přední části z tuhého materiálu, ale zbytek vyplňuje měkký materiál, který se nenásilně a pohodlně přizpůsobí kolenům zadního osazenstva.

1600x1200, 189 KB

Mates

Těch jsem si zatim moc neužil, pač po koupi auta v říjnu jsem tam rovnou hodil zimáky.

1347x1010, 159 KB

Srdce Matese

Živý už od nízkých otáček, citlivý plyn, podle autorecenzí táhne i při 6000 ot ( nezkoušel jsem, pač mám najeto zatim 4000km, ale zkoušel jsem 4000 ot./min a opravdu by šel klidně dál ), prostě paráda. Když chci předjet, tak opravdu předjedu, bez nějakýho nervování :)

1554x1166, 209 KB

Srdce Matese

1347x1010, 192 KB

Mates červenec 2010

Takto to slušelo Matesovi - měl za úkol odvoz mé drahé polovičky

1024x685, 92 KB

Mates červenec 2010

685x1024, 105 KB

Mates červenec 2010

685x1024, 118 KB

Jaggy

Předchozí auto. Opel Astra, r.v. 1997, 1.6, 8V, 55 kW. Původní majitel se k němu moc neměl a dostal jsem ho do rukou v nezhlednym stavu ( kompletní lak, disky kol atd. ). Líné, pomalé reakce ale zamiloval jsem si ho. Loučení bylo nepříjemný.

Původně jsem namísto Opla chtěl Mazdu 323 F, ale bál jsem se větších cen náhradních dílů, přece jen dříve Mazda v ČR zas tak zastoupená nebyla. Tak jsem zvolil spolehlivou klasiku. Teď si Mazdu celkově nemůžu vynachválit. Lepší značka než kterákoli evropská!

1075x807, 112 KB

Jaggy

Jo v Tatrách je fajn :)

1075x806, 100 KB

Slibovaná výborná cesta ve skutečnosti byla brutální polní cesta a jiná cesta neexistovala. Naštěstí vše přežilo.

1075x806, 200 KB

Jaggy

Koncový stupeň od DTM Sport měl parádní hluboký decentní zvuk a zároveň nebyl šíleně hlučný jako některý super sporty. To už kolikrát zní jak kdyby dotyčnej měl díru v koncovce.

1075x806, 174 KB

Jaggy

U známých na slezině

1075x807, 124 KB

Jaggy

Chtěl jsem jít se světelnym tunigem dál ale lenost snahu zastavila :)

1600x1199, 86 KB

Mates červenec 2011

Do roka a do dne opět veze na svatbu ženu, tentokrát dobrou kámošku.

Zároveň mu zde zbývá necelý týden do změny majitele. Ať dobře slouží i nadále novému majiteli! Bylo to opravdu perfektní auto Loučení bylo kruté...

Nedivim se, že v Německu je tento typ nejoblíbenější

1024x683, 133 KB

Mates červenec 2011

683x1024, 83 KB

Fórum 3 (obecně)

Nové téma

Naše auta