Album "Ochrana podvozku před korozí aneb očistec na zemi." (Jirka_CB)





Ochrana podvozku před korozí aneb očistec na zemi.

Fotky se týkají 3letého vozu se 40ti tisíci km. Čas strávený prací 24 hodin. Prostor pod kabinou bude příště. Musel jsem sundat kryty ve všech podbězích, vcelku nenáročná práce bez zbytečných složitostí. Ohledně koroze ze těmito kryty, nebylo to tak strašné jak jsem čekal, rez skoro žádná, jen v několika místech se drželo celkem slušné pískoviště a tedy i vlhkost. Vyčistit vše a odmastit, není nic, co bych chtěl dělat více než jednou v celém životě. Fakt pakárna. Když jsem to měl z krku, vystříkal jsem to Dinitrolem pro stabilizaci rzi a následně Dinitrolem 447. Měl jsem k dispozici hever, takže jsem nemusel být v jámě, tam bych se asi už udusil uplně. Měl jsem masku skoro pořád, i tak z toho bolí dost hlava a to jsem měl vrata vrata pořád dokořán. Taky se hodí kompresor na ofukování toho písku a prachu a rzi atd. Ještě jsem měl Stone Chip od Motipu, s tím se mi dělalo líp, měl lepší trysku a nehnal toho tolik najednou jako ten Dinitrol. S tím jsem stříkal podběhy.

Pak jsem ještě udělal brzdy a kotouče, to už byla jen třešnička na dort pro hračičky modeláře. Závěrem bych dodal, že dělat to na ještě starším a víc rezatém autě, si snad ani nedokážu představit. Jedině to vystříkat vapkou, nechat uschnout. Otřít nahrubo benzínem a pak to hlava nehlava stříknout proti korozi a 447ku na to. Takže, kdo se na to chystáte, tak přeji hodně štěstí a pevné nervy ;o) !

Spotřeba materiálu:

2 x DINITROL 447 Protec Super BLACK;

1 x Stabilizátor rzi DINITROL RC 900;

2 x Motip Stone Chip;

1 x Litr benzínu;

2 masky na dýchání proti prachu;

3 druhy drátěných kartáčů.

Fotky