Servisní knížky



Zobrazit filtry
Model
Pod-Model
Událost
Země
Stát
Rok výroby

Prověření historie vozidla (klubová sleva 100 Kč) ... VIN:
1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 458


2008 Mazda CX-9 I  |  Pema 146 000 km 2 940.00 CZK Běžná údržba

Výměna oleje

Castrol EDGE 5W-30 C3 TITANIUM FST, olejový filtr Mann,

2010 Mazda CX-7  |  kvatchka 96 236 km Koupě vozu

Koupě vozu

Velké nadšení

2010 Mazda CX-7  |  kvatchka 101 000 km 1 678.00 CZK Běžná údržba

Filtry

Výměna kabinový filtr Bosch

Výměna Vzduchový Filtr Filtron

Palivový filtr Bosch

Nové stěrače Bosch (sada přední + zadní)

2007 Mazda 6 GG / GY  |  Erredar 237 890 km 900.00 CZK Běžná údržba

Výměna oleje

Výměna Oleje 5w-30 DPF Mazda

olejový filtr Hengst

2007 Mazda 6 GG / GY  |  Erredar 239 500 km 180.00 CZK Běžná údržba

Vzduchový filtr

Výměna vzduchového filtru Jakoparts

2007 Mazda 5 I CR  |  frkyno 134 000 km 73.00 EUR Oprava

Nútená regenerácia DPF

Na ceste z Chorvátska na diaľnici už v Maďarsku. Išiel som na tempomat 120km/h po diaľnici do kopca. Auto začalo spomaľovať, strácať výkon, musel som podradiť na 4 prev. stupeň - rýchlosť 80km/h, aby som vyšiel kopec, potom som sa spustil na najbližšiu benzínku - mal som v nádrži už len 6litrov. Rozsvietený motor (núdzový režim), bliká DPF, rozsvietený protišmykový systém. Takto som prešiel v núdzovom režime 600km (slabý výkon v kopci a pri zrýchlení, inak OK.

Oprava v MAZDA Prešov-super prístup: nútená regenerácia DPF + nastavenie vstrekov + diagnostika.

2006 Mazda 6 GG / GY  |  golismen 213 000 km 2 000.00 CZK Ostatní

Kabinovi filtr + dezinfekce klimy + svicky

Kabinový filtr MANN CUK2043 (MF CUK2043)

Čistič klimatizace LIQUI MOLY 7629

Svicky 4 x NGK ILTR6A-13G

2002 Mazda 6 GG / GY  |  dusi6 149 511 km 1 900.00 CZK Oprava

Oprava brzdového třmenu

Oprava zadního brzdového třmenu opravnou sadou(400kč) + výměna zadních brzdových destiček(800kč) + práce(700kč).

1999 Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ  |  Mates69 126 300 km 1 000.00 CZK Běžná údržba

Odstranění cukání a dušení

První prohlídka vedla k motoru, jelikož rozjezdy a akcelerace od nejnižších otáček byla neakceptovatelná - cukání a dušení motoru při sešlápnutí plynového pedálu. V otáčkách motor jel dobře..tedy za tři.

  • Kontrola nádrže, čerpadla, plováku a filtru (Demontáž zadních sedaček byla nutností)
  • Výměna palivové hadice od trubky k liště vstřikovačů (byla zteřelá)
  • Vyčištění škrtící klapky a kanálků ( zakarbonované )
  • Kontrola funkce potenciometru - OK + napětí 5,1 V na horním pinu
  • Nastavení polohy škrtící klapky TPS na uzavřenou polohu dorazovým šroubem ( byla mírně pootevřená, někdo do toho ladil )
  • Nastavení lanka plynu, mírné povolení, bylo moc naplé
  • Nastavení 0,51V na potenciometru při prázdném plynu
  • Nastavení 4,2V při plném plynu ( piny prostřední a spodní )
  • Vyčištění čidla hmotnosti vzduchu ( zaprášená sonda )
  • Výměna vzduchového filtru
  • Výměna svíček NGK BRK5E11 4 ks
  • Očištění kontaktů na víčku rozdělovače a na palci. (Hodně silná vrstva oxidu, plno prachu, přeskok nebyl)
  • Vyblikání chybových hlášení ( seznam teď nemám u sebe )
  • Reset ECU ... po resetu bez chybových hlášek, čisté

Následoval start, chod motoru byl kultivovanější, ale kolísaly otáčky. Při kušební jízdě cukání při silnějším přidání plynu, v otáčkách do 2500 dobré, ale dále jakoby ztrácel dech...

Diagnostikoval jsem chybu v zapalovacím okruhu... Zapalovací modul, víčko a alec rozdělovače, samozřejmě kabely svící.

Díly jsem objednal. Ignitor potom prohlédnu a proměřím stav součástek.

  • klema TEN+GND, nastavení volnoběhu na 750 ot/min ( stále kolísal)
  • identifikace vadného VN kabelu ke 4. svíci. (zde nastal problém, protože jsem neměl novu sadu, pouze jeden starší z japonce)

Ten jsem použil a ostatní tři omotal izolačním materiálem a koncovky zasmrštil.

Opět start, kontrola volnoběhu, testovací jízda, vše OK.

Motor začal krásně táhnout od počátku, bez cukání, volnoběh drží vzorně.

  • natankována Verva od Benziny
  • vybroušení a vyleštění předních hnědých světlometů do průzračna (500,1000,1500,2000+pasta 3M finiš)
  • Výměna obou žárovek H4 + parkovaček LED

Takže objednány VN kablíky, víčko a palec rozdělovače.

Na pořadu rozvody ( ač řemen vypadá dobře) a olej.

1998 Mazda 626 GF / GW  |  Triskal 292 289 km Koupě vozu

Koupě Mazdy

Auto po kuřákovi, dost věcí na výměnu/servis


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 458