Poradna - Právní poradna


Právní poradna Sledovat

Poradna Právní poradna




Vložit otázku

Prepis vozidla

4 měsíců, 17 dnů
adolfik

Dobry den,nevum jestli to sem patri,ale.budu rada za radu. 5.3.jsme prodalimazdu,byla to nedele,takze jsme se s kupujicim domluvili,ze si udela evidencku,pojisteni a plnou moc a prijede ve ctvrtek,aby jsme to mohli prepsat.ma oba technicaky,ale nereaguje na tel,zpravy,nic.Jak to mam resit?zmuzou s tim neco policajti,kdyz tam zajdu?dekuji za jakoukoliv odpoved

Model: Mazda 6 GG / GY

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  198 x    |  1 x  

Ne-Uznání záruční opravy

7 měsíců, 21 dnů
Kamilone
1

Mazda5 TX, r.v.2012, do provozu 29.6.2013,dieslový motor 1,6 MZ-CD, najeto 42480km, pravidelný servis u autorizovaného servisu. Poprvé se závada projevila po necelých třech měsících provozu ujeto 4256km.Další za rok-výměna jednoho střikovače 15.10. 2014 ujeto 19340km, poté se závada vyskytla ještě několikrát, ale ze strany servisu závada neurčená. Vždy jen kontrola diagnostiky. Závadu jsme vždy reklamovali u prodejce vozidla. Závada se projevuje takto: auto zpomalí, přepne se do nouzového režimu, motor se chvěje má nepravidelný chod. Na přístrojové desce se rozsvítí varovná kontrolka hnacího ústrojí a indikační kontrolka systému TCS/DSC. Po vypnutí motoru, resetu vše OK. Před poslední garanční prohlídkou se závada opět projevila. Rozhodli jsme se proto zvolit jiný autorizovaný servis, kde jsme jako důkaz závady předložili foto rozsvícených kontrolek. Bohužel ani v tomto servisu se naši závadou nemínili zabývat, jen zkontrolovali diagnostiku. Neopravené vozidlo jsme nechtěli převzít, ale servis argumentoval, že pokud nepředložíme důkaz závady, tak na vozidle žádná závada není. Předložené foto není pro servis důkaz. Poté jsme kontaktovali dovozce Mazda, který nás poslal do stejného servisu k přehrání softvéru. Po necelém měsíci, to už po záruční době se znova projevila závada. Vozidlo jsme odvezli znovu do stejného servisu a jako důkaz jsme předložili video nahrávku. Servis změřil tlaky na válcích a zjistil, že na třech z nich je špatný tlak. Poté následovalo rozebrání motoru a první zjíštění- netěsnost ventilu, motor je celý zakarbonovaný vlivem nesprávné činnosti. Po kontrole zjištěno nefunkčnost tři střikovačů. Od této chvíle se dohadujeme, kdo opravu zaplatí. Prodejce se k této opravě staví zcela záporně a tvrdí, že vozidlo vždy řádně opravili a závada s kterou jsme vozidlo do servisu předali - byl POKLES NAPĚTÍ NA AKUMULATORU. O tom nám nikdo neřekl a ani nemáme žádný záznam. Druhý servis nám nabídnul poloviční spoluúčast na opravě, což je 30000,- nebo 45000,- kde je zahrnutá i výměna čtvrtého střikovače, oleje a filtrů. Nejsme si vědomi, žádného pochybení a trváme na záruční opravě. Dovozce Mazda, kterého jsme taky kontaktovali, se chová jako, že se nic neděje a že nám byla vlastně poskytnuta nadstandrdní nabídka opravy. Děkujeme za jakoukoliv reakci a radu jak dále.

Model: Mazda 5 II CW

1 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  305 x    |  2 x  

Uplatnění záruky

1 let, 7 měsíců
premysl
3

Dobrý den,

Mazda 6, 105kw diesel, r. v. 2006, stav tachometru 160 tis. Letos v létě jsem koupil Mazdu v auto Esa.Při koupi vozu línal olej z gufera vačkového hřídele a rozsvítila se kontrolka filtru pevných částic.Při tomto upozornění z mé strany mi bylo řečeno,že mi sleví 5tis.z ceny vozu za ten olej a vozidlo projedou a filtr se vypálí jízdou, že se to stává jak dlouho nejezdil. Po projeti vozidla kontrolka zhasla a byla mi poskytnuta sleva 5tis. z kupní ceny a do smlouvy napsali technický stav motoru. Auto jsem koupil,servis Mazda Tábor vyměnila gufero vačkového hřídele a dány i nové rozvody.Po ujetých 9000km za necelé 4 měsíce,v motoru zabouchalo,ztráta vykonu a velika kouřívost.Chtel jsem automobil reklamovat,napsal jsem 2x dopis do auto Esa,ale 2x odepsali samé negativa, že automobil jezdil při koupi a že se jednalo o ojetý vůz a byla mi poskytnuta sleva.Že nemohu tudíž reklamovat.V servise jsem chtěl zjistit závadu a po sundání hlavy motoru je zjištěno propálení pístu.Touto cestou se Vás dotazuji zda jde uplatnit reklamaci . Děkuji Přemysl Nebeský

Model: Mazda 6 GG / GY

3 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  906 x    |  2 x  

uplatneni zaruky po zarucni lhůtě

3 let, 4 měsíců
JaMiJa
3

Dobrý den.Koupil jsem M6 v srpnu 2013,po dvou mesicich odesly vstriky a zaruku jsem ze zakona úspěšně uplatnil,pred mesicem auto prestalo jet a do dnesniho dne jeste neni opravené.Kdyz jsem auto kupoval bylo mi receno ze tam jsou nove rozvody,i servisní knizka obsahuje tento údaj,ale bohuzel s tim souvisi aktualni problém,auto prestalo jet kvuli tomu ze rozvody ve skutecnosti měněné nebyly,protoze rozvodovy remen byl extrémně opotrebovany.Muzu i po zakone lhůtě nejak uplatnit zaruku u prodejce ktery mi auto prodal?Je nejaka zákonná sance postihnout tohoto prodejce?

Model: Mazda 6 GG / GY

3 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  1077 x    |  1 x  

Předělaný benzín?!

4 let, 4 měsíců

1

Dobrý den,

rád bych se Vás zeptal zda-li je legální prodej předělaného vozu, ptám se z důvodu, že jsem nedávno zakoupil Mazdu 6 1.8 a mám vážné podezření, že je auto předělané z dieselu na benzín. Ve smlouvě ani od prodávajícího jsem žádnou takovou informaci však nedostal. Za prvé nesedí číslo motoru s VIN kódem, takže je motor měněný a mechanici mi řekli že je to na 99 % předělané z dieselu na benzín, chci se jen zeptat zda můžu nějak ověřit, jestli bylo auto původně diesel, například z VIN kódu apod? A jestli pak nějak můžu na původního majitele (prodávajícího)??? Je mi jasné, že kdyby jen měnil motor, který tam původně byl, tak na něj nijak nemůžu, protože to je povolené v rámci "opravy", ale pokud je tam úplně jiný motor, tedy benzínový místo dieselového, pak by to asi prodávajícímu nemělo projít nebo???

Děkuji moc za Vaši odpověď.

S pozdravem

Honza

Model: Mazda 6 GG / GY

1 x odpověď  |  2 x komentář  |  1 x hodnocení  |  1982 x  

Máte problém s kanceláří pojistitelů?

5 let, 5 měsíců
smyke
1

Pokud máte problém s kanceláří pojistitelů, nejste si vědomy své viny a hlavně se Vám nechce platit příspěvek do neprůhledného fondu, kontaktujte mne. Rád s Vámi vyřeším Váš konkrétní případ!!

1 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  1905 x    |  2 x  

záruční doba

5 let, 6 měsíců

Dobrý den,

dne 2.8.2010 jsem koupil auto Mazda 6 GH 14C. Vozidlo bylo mi představeno jako předváděcí auto.

Zajímalo by mně jak je to se zárukou? Záruční doba platí od té doby co jsem já koupil nebo od doby kdy od dovozce koupil prodejce?

V té době dovozce všude inzeroval, že záruka na tyto vozidla je tříletá. Je tento unzerát závazný?

prodejce na můj dotaz ani ústní ani písemný do dnešního dne neodpověděl.

Děkuji

Hegyi

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  1170 x  

Osoba blízká

5 let, 8 měsíců
1

Jaké jsou Vaše osobní zkušenosti s "osobou blízkou" ? A jaký máte názor na její využívání, ale i na to, jak se pořád mluví už dlouho o tom, že bude "zrušena" u dopravních přestupků ?

1 x odpověď  |  1 x komentář  |  2 x hodnocení  |  2498 x    |  1 x  

Vložit otázku