Poradna - Autoservis


Autoservis Sledovat

Poradna Autoservis



1  2  3  4  5 ......... 49

Vložit otázku

Motor 2.0 benzín 108kW

5 dnů, 1 hodin
VitanB
1

Zdravím pánové (případně i dámy)!

Stalo se takřka nemožné, odvařil jsem skrze olej motor na mazdu 6 r.v. 2007. Jedná se o motor 2.0 108kW benzin údajně(omluvte mou neznalost) s proměnlivým časováním.

Má otázka směruje zaprvé ke koupi stejného motoru - nemáte někdo možnost takový motor sehnat??

A druhá otázka - je lepší nechat motor zrepasovat (konkrétně je rozletěná ojnice a nějaký problém s klikou) nebo risknout koupi motoru?? Hlavně s ohledem na náklady.

Moc díky za reakce

Model: Mazda 6 GG / GY

1 x odpověď  |  2 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  74 x    |  3 x  

Xedos 9 nestartuje

5 dnů, 3 hodin
Kavkan33

Ahojte, mam problem se startovanim...vybila se mi baterka, tak sem ji odpojil a nechal doma nabit...pak sem ji dal nazpet do auta, zkusil sem startovat, motor tocil, ale nenaskocil...zkousel sem zamknout odemknout nekolikrat, ale porad nic...pojistky v motor. prostoru sem kontroloval a vsechno dobry...mel by nekdo nejakou radu?

Mam Xedos 9, motor 2.3 kompresor

Model: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  21 x    |  1 x  

Zapalovací svíčky

6 dnů, 8 hodin
Laura
1

Dobrý den,

nechala jsem si měnit zapalovací svíčky.Od jednoho známého mi bylo doporučeno,že ať my v servise dají original jaké tam byly původní což byly NGK ltr6f. Není prý dobré tam dávat jinou značku nebo tak nějak to říkal.Když sem se dívala na paragon mám tam napsáno zapalovací svíčka výrobce BERU, což znamená, že mi tam ty original co jsem chtěla nedali, že? Děkuji za info

Model: Mazda 6 GG / GY

1 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  50 x    |  2 x  

Kontrolka tlaku v pneu

6 dnů, 18 hodin
ŠtěpánB
1

Ahoj, po přezutí mi bliká žlutá kontrolka tlaku v pneu, který jsem ale několikrát kontroloval, a tudíž by mělo být vše správně.

Dělalo mi to už minulou sezónu, to jsem to řešil smazáním zprávy na diagnostice.

Slyšel jsem ale, že u nějakých aut existují fígle jak se toho zbavit, není něco takového i pro Šestku?

Děkuju za jakoukoliv pomoc.

Model: Mazda 6 GH

1 x odpověď  |  bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  51 x    |  2 x  

Nechytá

8 dnů, 3 hodin
telecom

Zdravím,mam 626 2.5 V6. Točí,ale nedává jiskru.Dokáže někdo poradit proč????

Model: Mazda 626 GD

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  51 x    |  1 x  

Lupnutí při sešlápnutí spojkoveho pedalu

8 dnů, 10 hodin
Wapelinhu

Zdravím,mám na vás dotaz,jestli se nekdo setkal s podobnou věcí jako já. Po delším odstavení auta ( myslim tím, pul dne, přes noc...) se při prvnim sešlapnutí spojky ozve docela hlasité lupnutí pod autem. Pokud s autem jezdím cely den, tak je vše cajk..Po tom delsim odstaveni to vzdycky udela.. Mam startovani tlačítkem a sešlapnuta spojka je nutka k nastartovani. Setkal se s tím nekdo?? Shaním nějaky info.. Auto mam 2 mesice,je to funglovka,ale nechci to hned cpat do mazdy, aby se v tom zacli vrtat..:/

Model: Mazda 3

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  46 x    |  1 x  

Nejde odvzdušnit přední kolo na straně řidiče

9 dnů, 1 hodin
kamaz

Dobrý den,

Mazda 323f(BA) po výměně předních a zadních brzd jsme provedli odvzdušňování brzd samotných. Bohužel u předního kola na straně řidiče nejde sešlápnout brzdový pedál až dolů (tvrdý pedál) a kapalina přes odvzdušňovací šroub jde velmi těžce a pomalu. Ostatní kola jdou perfektně odvzdušnit a vždy jde sešlápnout brzdový pedál bez problémů. V této chvíli je kompletně vyměněná brzdová kapalina a zkontrolované přední brzdové hadičky. Děkuji za pomoc.

Model: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH

bez komentáře  |  zatím nehodnoceno  |  33 x    |  1 x  

Palivový filtr u CX-7?

17 dnů, 9 hodin
tomasbaz
1

Mazda CX-7, 2.3 DISI, 191kw, r.v. 2008 evropská verze. Potřebuji poradit kde najdu palivový filtr. Moc díky.

Model: Mazda CX-7

1 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  60 x    |  2 x  

Po zahrati motoru stoupne spotreba

22 dnů, 23 hodin
Sabbath
1

Zdravim,

Asi pred mesicem sem si poridil Mazdu 6 2.2 120 kw rok vyroby 11/2011. Vozidlo je z Rakouska. Nechal sem si pred koupi vozidlo zkontrolovat v servisu Mazda. Tam vse ok (km, diagnostika, atd.). Po tydnu, co sem mel vozidlo doma a projel sem jednu nadrz sem zjistil, ze prumerna spotreba je 8,6 l dle vypoctu km a cerpani nafty, ne dle pocitace. Zacal sem to sledovat a zjistil sem dle hodnot na pocitaci, ze pri studenem motoru vozidlo jede za normalni spotrebu kolem 6 l a pri zahrati motoru na provozni teplotu stoupne spotreba o cca 2-3 l. V servisu v Mazde v Hradci Kralove nic nezjistili a jen prehrali software ci co v rudici jednotce a zkontrolovali dpf filtr a EGR ventil. Dle nich vse ok, ale vozidlo ma stale po zahrati stejne vysokou spotrebu. Po tel. domluve se servisem doporucili vymenit nebo vycistit vstriky, ale to mi neprijde pravdepodobne, jelikoz by to nemelo mit vliv na teplotu motoru. Nesetkal se nekdo s timto problemem nebo nevite jak to resit? Dekuji

Model: Mazda 6 GH

1 x odpověď  |  3 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  145 x    |  3 x  

Moc kouře

23 dnů, 4 hodin
chytma
6

Koupil sem si nedávno mazdu 626 2.0i a mám problém s tím, že když nastartuju dost se mě kouří z vejfuku, po půl minutě to přestane, ale když přidám tak to zase hulí. Když to projedu tak za minutku zmizí a už se neukáže, pak zas ráno. Nevim jestli to sou pístní kroužky nebo olej v katalizátoru ( prej tam někdo nalil benzín s olejem do fichtla ) . Děkuju za rady.

Model: Mazda 626 GF / GW

6 x komentář  |  zatím nehodnoceno  |  120 x    |  4 x  

Vložit otázku

1  2  3  4  5 ......... 49