Mazda 121 DB (Autozam Revue), 2. generace




Modely Mazda 121 2 DB (Autozam Revue)

Mazda 121 DB (Autozam Revue) 2

Rok výroby 1991 - 1998

Model: 121 (1975 - 2003)

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Autozam_Revue

Fórum 121 DB (Autozam Revue) Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
Mazda 121 DB Prahy 5 kicis VladaSavel
8 měsíců, 26 dnů Mazda 121 DB Prahy
spotřeba 20 seatik Magnetto
11 měsíců, 22 dnů spotřeba
121 db r.v. 95 motor B3 1,3 16V 53kW nestartuje 2 Roxor Magnetto
1 let, 2 měsíců 121 db r.v. 95 motor B3 1,3 16V 53kW nestartuje
Mazda 121 16v 1997 2 Luigi Magnetto
1 let, 6 měsíců Mazda 121 16v 1997
Mazda 121-pořád topí a nejde regulovat 8 postlik1 hells
2 let, 5 měsíců Mazda 121-pořád topí a nejde regulovat
Plechové disky a rozteč šroubů 1 Pinhead81
6°převodovka 2 Lucyanna91 RadoMiláček
4 let, 5 měsíců 6°převodovka
Klepání na podvozku vpředu 12 mido maikl
5 let, 1 měsíců Klepání na podvozku vpředu
"cukání" auta 18 kosumberak janalik
5 let, 10 měsíců
Nízké otáčky při zahřátém motoru 17 maikl fighter1984
5 let, 10 měsíců Nízké otáčky při zahřátém motoru


Nové téma

Inzerce / Bazar Vložit nový inzerát

Foto galerie Mazda 121 DB (Autozam Revue)

Mazda 121 DB (Autozam Revue)
800 x 600 ... 72 KB
2008-03-09  Hory
Mazda 121 DB (Autozam Revue)
800 x 600 ... 64 KB
2008-03-09  Hory
Mazda 121 DB (Autozam Revue)
800 x 600 ... 36 KB
2008-03-09  Hory
Mazda 121 DB (Autozam Revue)
800 x 600 ... 73 KB
2008-03-09  Hory

Poradna Vložit otázku

Motory


Rok od-do Kód motoru Palivo [ccm] Válce [kW] [Nm] Počet
ventilů
B3 benzín 1 324 4 / Řadový 53 108 16

Naše vozidla Mazda 121 DB (Autozam Revue) Přidat vozidlo

1998 Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1.3

1 fotek

Zrychlení 20.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui), 1-válec, Řadový.

1991 Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1.3

1 fotek

Výkon motoru 40 kW (54 PS) při 5500 ot./min. Točivý moment 97 Nm (72 ft/lb) při 3000 ot./min. Maximální rychlost 150 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 820 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 324 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.

1995 Mazda 121 DB (Autozam Revue)

2 fotek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

Ještě jedna do garáže.

1996 Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1.4

1 fotek

Výkon motoru 50 kW (68 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 400 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový.

1995 Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1.3

4 fotek  |  13 servisních knížek  |  6 diskuzí

Výkon motoru 53 kW (72 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 108 Nm (80 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 324 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, B3.

Polokabrio

Servisní knížky Mazda 121 DB (Autozam Revue)

Tlumiče, přední kotouče, zadní brzdy   Oprava nebo výměna důležitých kusů

Výměna střechy   Výměna celé stahovací střechy. Na jedné straně nefunkční motorek. Velmi dobrý kup.

Nové obutí   Výměna malých a úzkých elektronů za pořádné, široké, dobré.

Oprava podvozku   Vyvaření komplet celého spodku auta, úplně rezaté a prohnilé do velkých děr + výměna svíček.

Autopotahy   Nové potahy do auta, ve výrazné zelené barvě, autíčko pěkně oživily. Bezva materiál, nelepí, neklouže.

Zimní obutí   Nové obutí na zimu, super kvalita, jezdí to po horách a do kopců jako drak. Je to lehký autíčko, neboří se tolik, ale bacha na zadek, má chuť ujíždět při rychlejší jízdě. Ale jinak super. Tchán má W Polo 4 roky staré a chvílemi nemá šanci na Bublinu.

Letní obutí - elektrony   Nové letní obutí, přešli jsme na elektrony.

Doplňky do interieru   Potah na volant, kosmetika na auto

Kapota, blatník, nárazník, maska   Díky kombinaci silné vrstvy rozbředlého sněhu a špatnému obutí auta došlo ke smyku a předkem auta jsem narazila do svodidel. Rozbitý nárazník, rozlámaná maska, levé světlo, částečně levý blatník a prohnutá kapota. Něco manžel opravil doma, je automechanik, zbytek se musel vyměnit. Zvládlo se to za v......

Lambda-sonda, svíčky a kabely ke svíčkám   Od října auto putovalo od opravny k opravně. Vůbec nejelo, nemělo tah. Téměř po měsíci se přišlo na poruchu Lambda-sondy.