Fórum - Téma


Zvýšení výkonu bez pomocí turba u motoru


Fórum 323 (obecně) Zvýšení výkonu bez pomocí turba u motoru

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé



2012-06-09 14:00:10

zdravím chtěl bych tu získat nějaké rady na úpravu motoru b3 motor bude jezdit hobbycross ve třídě do 1.4 ale není tam povoleno turbo.Snížil jsem hlavu o 1.5mm nechal dát čip a dál mě zajímá např. větší klapka saní pokud to něco udělá děkuji za rady (323BA 1.3 16V)

2012-06-25 11:16:59

Ahoj,na bejvalý mazdě 323Ba 1.5 jsem motor vytočil až na 116kw.

Základ je kovaný vačky,kovaný písty a odlehčená klika. Úprava tak do 70tis.

Nárůst výkonu na brzdě o 51kw. Do dvou měsíců jsem odkouřil spojku,takže se dával sachs performance s potenciálem 130kw.

Pak doladění u Andrého z diselpoweru...

2012-07-02 22:50:29

a kde si sehnal vačku s písty marně sháním a nic ...spojka nejlepší keramika sada cca25tis.

MAX6  
J.
2012-07-02 23:00:09

Tady je z USA keramická spojka od F1,která by byla za cca 9000Kč i s poštou a clem: http://www.ebay.com/itm/F...sh=item5d3239d873&vxp=mtr

Dyštak nějaký věci na BA najdete tady: http://www.protegegarage....tegory.php?id_category=31

2012-07-02 23:03:24

já dával větší spojku je tam setrvák ,lamela,přítlačák a ložisko ale nevíš o nějaké vačce?

MAX6  
J.
2012-07-02 23:06:18

Koukal jsem,ale zatim jsem zatim jen standartní.

2012-07-02 23:09:41

a zeptám se jaké jsou nejvhodnějš svíčky? ngk nebo denso či od hbj?

MAX6  
J.
2012-07-02 23:17:29

Hele já nevim. Podle mě je to všecko stejný. Na výkonu nic nepoznáš. Maximálně ti to za zimy bude líp startovat a pokud koupíš platinový nebo irídia,tak mají delší životnost.Navíc ty platiny a irídia zvládají rychlejc pálit než klasiky. Já osobně používám NGK,ale mazda v katalogu originálních svíček nabízí jak NGK tak Desno.


Odpovědět