Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum 626 GE Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2007-07-09 20:36:23

Čau, tak po přečtení více článků jsem zjistil že chiptuning není nejlepší cesta jak zvýšit výkon. Mužete mě prosím poradit jak by se dal výkon zvýšit jinou učinější cestou mám mazdu 626 r.v. 96 2,0i. Dík moc za každou radu...

2007-07-09 20:39:39

Klasika: Sání, výfuk bez katu atd. Napiš do interní pošty Metovi, ten s tím má zkušenosti

2007-07-09 23:36:12

Proč chceš zvyšovat výkon?? Jede ti to špatně?? Nauploaduj nějaký fotky do svího profilu aby bylo vidět jak vůbec vypadá motor ... Musíš mít na čem začít stavět...nemá cenu zvyšovat výkon když ti třeba pod víkem ventilů teče olej po celém motoru a na svíčky a do kabelů a různých spojů....pak máš výkon, že se sotva rozjedeš víš jak to myslim nejdřív základ a pak se dá mluvit vážně o něčem na víc...a neni toho málo co se dá udělat pro zvýšení výkonu a zlepšení chodu motoru....pak už jde jen o finance,emise a životnost motoru

2007-07-10 00:20:53

Viz diakon, cvakala mu hydra, tady spíše mlátila abych byl přesnější, a po tom co se tento problém vyřešil, tak mu to hned o něco malinko líp jede. Hlavní je to že to stichlo.

2007-07-10 17:06:14

Něco jsem tam dal, když budeš chtít nějaké konkrétní detaili stačí říct. Zvýšit výkon chci, ale ne na úkor velkého snížení životnosti motoru a problému s emisemi. Zatim dik

2007-07-31 07:19:23

staze@email.cz samozřejmě že je možné zvýšit výkon bez chiptuningu a ještě snížit spotřebu důkazem je můj Favorit 135 karburátor který jede po dálnici Lipník-Olomouc čistých 170km/h tachometr ukazuje 200km/h.Zrychlení z 0-100km/h za 13s.Při jízdě na plný plyn spotř 8,9l/100km mám ale namontované sportovní výfukové svody (jediná mechanická úprava na motoru)které když jsem auto ještě neměl upravené způsobyli takový výplach motoru že na 5 rychl.st. jsem motor vytočil jen na 3600ot/minJinak pokud jde o emise tak na volnoběh jsou 10x nižší než povoluje norma tedy na 10%a blíží se hodnotám auta s řízeným Kat.Při zvýšených otáčkách jsou na 60% ale toto měření probíhá tak ´že motor nasává teplý vzduch , přehřívá se a běží ventilátor.Osobní setkání nutné, lidem se totiž zastavuje mozek nad tím jak to může fungovat.

2007-08-04 18:31:56

Můžeš ještě použít RVS do motorového oleje.

2007-08-05 15:35:13

Taky máš další možnost, koupit 2,5v6 GT. Tam ty koně máš sériově.

2007-08-10 19:49:26

Zvýšení výkonu? Spousta možností, jde o to kolik máš peněz, chip je super věc, ale né u starého a benzinového auta bez turba. Jak tam máš turbo je to o něčem úplně jiném, pro začátek je dobré sportovní vzduch. filtr ale se správným přívodem studeného vzduchu, případně upravit výfuk - tlumič a vykuchat kat nebo tam dát rezonátor. O něco nákladnější už je třeba výměna řemenic a setrváku za duralové - ale zase to stojí za to. A k těm nejdražším patří přidání turba či kompresoru - to tě ale bude stát překopat celý motor - a myslím, že to o dost zkrátí jeho životnost. Ale pravda je, že čím víc máš koní tím víc je motor namáhán a tím snáž ti něco co není úplně OK odejde, Kodlx má pravdu, po přetěsnění mého motoru auto jede o poznání lépe. Ji ještě mě napadá koupit dobré svíčky - NGK, ale je to jedno s druhým - taky musíš mít OK palivový filtr, zapalovací kabely, v pořádku lambda sondu a tak. Jinak můj názor, že se zvýšením výkonu klesne spotřeba - blbost a jen a jen blbost Možná o malinko klesne ale to jen při menších rychlostech - viz třeba u vzduch filtru - jak jedeš asi přes 100 tak je vyšší a když jedeš na plný plyn tak ze zvedne jako kráva.

2007-08-10 21:45:01

Nu chces li vice koni...Jak rika Kodlx... dej tam 2.5..ten jich ma dostatek...pak filtrik a takove ty zakladni upravy...sani..atd jak je tu psano...budes spokojen...a spotreba se zveda ...at rika kdo chce co chce..cim vice plynu tim vice benzinu a vetsi spotreba......

2007-08-11 09:38:10

no s tou spotrebou bych si nebyl tak jisty... myslim ze je rozdil jet 140 s 1.2 HTP a 2.0 V6... HTP musis tocit buhvi do kolika aby se vubec na tuhle rychlost rozjelo, kdezto 2.0 V6 muze mit pri teto rychlosti na 5kvalt cca 4000 RPM. U HTP to pak zere 14 a u 2.0 V6 8, tak nevim nevim, kde jste na tom byli. Zalezi take na tom, jak je poskladana prevodovka.

Blbost je tvrdit, ze auto s nizsim vykonem ma zarucene nizsi spotrebu. Naopak, silnejsi auto neni treba tak moc tocit, protoze ma dostatek sily i v nizkem a strednim pasmu otacek. Muzu to potvrdit z vlastni zkusenosti 1.6 DOHC (mx3) vs. 2.0 V6 (x6). S xedosem mam nizsi spotrebu jak ve meste, tak i mimo nej.

2007-09-08 09:49:47

A já mám u téhož Xedose při podobném stylu jízdy stejnou spotřebu jako dříve u feldy...

2007-09-08 10:59:45

tak to je taky v poho ne ? Feldy pokud vim moc nezraly Taky hraje samozrejme roli vaha vozu...

2007-09-08 11:18:06

Ano, je to v poho, jezdit mezi sedmi a osmi litry není při běžném provozu problém, ovšem nejsem z Prahy. Sice feldu už nemám, ale všem, co je mají říkám: Hlavně ji neprodávej. Xedoska moc nežere podle mýho laickýho názoru proto, že je 6V – vždycky se najde nějakej píst, kterej má správně našlápnuto. Když mi odešel spojkovej válec (nebo tak nějak), dojel jsem z Turnova do Vrchlabí do porodnice na pětku. Start se zařazenou jedničkou, řazení nahoru kupodivu bez spojky docela jde a pětka pak bere snad i 25 km/h. A váha, kterou zmiňuješ je asi 1200 kg, tedy o metrák míň, než má většina oktávek – nebo se pletu?

2007-09-08 13:40:21

Jo jo, ma okolo 1200 kg, coz je na tak velke auto super hmotnost. Prevodovka fakt sezere vselicos, vseobecne mazdacke prevodovky jsou hodne benevolentni, aspon podle mych zkusenosti (323 BE, MX3, Xedos 6) a na petku se da jezdit v pohode i pod 50 km/h, u tech 25 uz je to extrem, ale mozne to je, nezkousel jsem


Odpovědět