Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum 3 III BM Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12

MAX6  
J.
2015-04-08 12:17:18

Když se bavíte o tom našeptávači/rádci zařazení rychlosti,tak se schválně koukněte do manuálu od auta co tam o něm píšou....

Motory jsou pořád stejný,žádná změna - klika,ojnice,válec,píst,ventily atd.... žádná technologie z hvězdných válek se nekoná.

2015-04-08 12:28:20

stambous: na radcu si treba dat pozor. Nevravim ze nikdy nezaradim aj podla jeho predstav, ale s mierou

tieto jeho extremy registrujem len pri jazde na tempomat, pri nervoznejsej nohe je to posunute asi o 1 stupen

2015-04-08 17:22:41

Jak tu někdo psal v těch převodovkách je rozdíl jen ve stálém převodu jinak jsou stejný.

2015-04-08 17:42:08

mirec38: ja se jim moc neridim ale proste je pohoda dat po praze 6ku a ject pade a motor nekucka aje v poho.Jinak jakmile jedu treba na 4ku a dupnu na plyn tak jeho rada ze muzu radit vejs zhasne neb zjisti ze to nema fakt smysl a hlasi prerazeni az skoro v cervenejch tj posune to o hodne vejs.reaguje proste na styl jizdy mi prijde.

2015-04-08 17:55:29

stambous: ja som zazil, ze mi v kopci kazal radit hore a pritom to skor chcelo podradit. Bolo to ale pri jazde na tempomat

vtedy podla mna radi dost nezmysli

2. som videl uz par grafov sky-G ( 150Nm - 210Nm pri 2000rpm) a je mozne, ze co u teba je o.k, u mna uz o.k nemusi byt. Mne pride, ze ten moj kusok nizke otacky nema rad a duni. Samozrejme len pri tazkych prevodoch 5/6 u 145 verzie. Hlavne teda pri 6= tvojej 7

2015-04-08 19:08:32

já jsem i zapomněl, že tam nějaký kecal řazení je , prostě podle citu a taky klidně z 6 do 3 z meziplynem a plný kotel

2015-04-08 22:12:00

Stambous: a kolik máš km? Mi přijde, že čím víc KM, tak tím víc si takové nápady, jako dávat v 50 6tku rozmýšlí Dřív (třeba cca 5tis) mi ji nutil pravidelně... dneska má takové rozmary lehce z kopce nebo až u 55-57. Dost mne tím překvapil, že se takhle "adaptuje" (čert ví na základě čeho).

2015-04-08 22:57:57

Prave jsem udelal par pokusu:

1. Pri jizde 80km na sestku jsem s meziplynem podradil na 3, otacky skocily na nejakych 4000 takze pro ostre predjeti a dosazeni nejvyssiho vykonu idealni a vubec nic divnyho.

2. Pri jizde 50 km dat sestku asi jen na tahle rovince, zjistil jsem ze ja intuitivne sestku davam spis okolo 60km nebo na 55k min, pak radim petku.

Myslim tedy ze kamos 🙌 z benzinky Stambous je normalne pricetny a auto bych si po nem koupil, protoze to nebude lemra lina 👍

2015-04-09 07:19:17

engin: najeto 16 000km.

2015-04-09 07:20:55

frankieboy: kdyz radim ruco taky tu sestku davak kolem ty 55-60ky.Ale treba na radarech v Praze je 50ka nekde a tam dam tempomat a sestku a problem neni zadnej.

 Magnetto  
2015-04-09 11:40:05

frankieboy: Je to tvoje auto,, řaď kde chceš

2015-04-09 11:57:20

No neberme to osobne, vsechny ty auta ti preju. Jen mi proste vysvetli, kdyz jedes v 80 na sestku za nakladakem a potrebujes rychle predjet, tak nejdriv podradis z 6 na 5, pustis spojku ? nasledne z 5 na 4 dachnes si a potom ze 4 na trojku. Takze cely manevr te bude trvat par vterin a pak seslapnes podlahu? Nebo predjedes na petku? Nebo co udelas???? Ja radeji teda ostre predjedu aby me nesejmul kamion nez abych se bal ze zadru motor coz se mi za 20 let jezdeni jeste nestalo..... Nemluvim samozrejme o situaci kdy mam prehled, more casu a pianko si predjedu na petku neo na ctyrku....

2015-04-09 12:01:49

Jinak jsem reagoval na prispevek, ktery byl mezitim smazan (upravnen) ...?

 Magnetto  
2015-04-09 12:11:45

frankieboy:Pokud jsi si to přečetl, je to OK,, bylo to vlastně jen pro tebe ale abych pravdu řekl, nechci se s nikým hádat a vysvětlovat jak myslím co píšu... Jo, BM je krásné auto a přemýšlím nad ní už dlouho ale důvod proč ji nemám je ten že zaprvé si na tom nic neudělám a za druhé mám další Mazdy..

Nemyslel jsem předjíždění náklaďáku ale spíš to že jezdíš po městě na 6 rs v rychlosti 50 km /h.... Já jezdím po městě na 2 rs 50 km /h nebo maximálně na 3rs a to už jsem v otáčkách jak diesel...

Řeknu to takto, i když to sem nepatří: Kdyby podělaná inženýrka nejezdila s autem co jsem po ní koupil na 5 rs po městě 50km/h, nemusel bych menit motor... Nikdy bych nemusel řešit problémy s olejem a další ale to hodně lidí nechápe.

Jak píše Max, motory jsou pořád na stejném principu a proto skončí stejně tak jako ty staré. Mám ještě výhodu a to tu že vše mám z poctivého železa.. Proto se funglovky bojím.

2015-04-09 12:32:01

magnetto: Obávám se, že jezdit na 2 st. po městě 50tkou je taky extrém akorát z té opačné strany...

2015-04-09 18:19:30

magnetto: nevim motorarskou skolu nemam ale myslim ze motor po inzenyrce neodesel tim ze jezdila 50kou na 6ku ale spis ze menila olej po 30K a vejs nebo vubec.Mam tez jednu znamou ktera se hrozne divila ze se ji zadrel motor a posleze servis zjistil ze poslednich 65 000km nebyl menenej olej.

Tak nejak sem si jist ze 50ka na 6ku motoru neublizi ale zanedbat olej zcela jiste jo.

PS:na 3ku 50 jako bezna jizda?To fakt ne.

2015-04-09 21:03:29

Já bych přidal jedno přísloví: a redline a day keeps the carbon away, a to je pravda pravdoucí .

podtáčením do 2 tisíc motor do***víte 100% dřív než pokud pojedete v červeném.

2015-04-09 21:22:21

macyn: ja bych rekl ze jezdit po Praze v cervenejch neni moudre.Ale kazdej necht jezdi dle sve libosti.

Ja si budu jezdit po praze v klidu pod 2K RPM.Sem tam si protahnu motor venku v cervenejch a verim ze budu v pohode.

Jezdcu co jezdej stale v cervenejch a pak jim benzin coudi jak starej diesel znam hodne tudiz si mylsim ze to spatne nedelam

2015-04-09 21:37:11

držet japonský benzinový motor pod 2 tisícama je hov...na.

máme v rodině G165 při převzetí u dealera bylo pánem řečeno:" hlavně to nepodtáčejte 2tisice+"

jezdi si jak chceš atmosferický motor od mazdy, suzuki, hondy držet pod otáčkama je vražda za bílého dne.

 Magnetto  
2015-04-09 23:25:23

macyn: Nevím kdo z vás se tu mýlí ale někteří si pletou benzínový motor od naftového... Proč má benzíňák takový rozsah otáček a diesel ne....?

To že jedu 50 na 2-rs není nic špatného - spotřeba super a olej se mi neztrácí tímto stylem jízdy. Jak tu píšete, jezděte si jak chcete ale podtáčet benzín... To jste určitě vydedukovali z článku na internetu kde jakejsi dement z Škoda Automobilky napsal že moderní motory toto snesou.. Proč taky ne - však je to spotřební zboží a můžete klidně měnit co rok..

Mimochodem o svém autě vím víc jak jeho předchozí majitelka. Ta to podtáčela tak že když jsem byl na kontrole a sundala se hlava, karbonu tam bylo tak na dva hrnky... Nevěříte? Mrkněte do fotek... Spotřeba oleje na původním motoru při 113 000 km mluvila za své...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12