Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum 3 III BM Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 12

2015-01-02 21:32:39

Zajímavé, v jiných materiálech to píšou trochu jinak.

Poprosil jsem svěho oblíbeného technika v servisu ať mi to zjistí.

2015-01-04 22:54:58

Zdravím přátelé,

jsem také šťastným majitelem nové M3 a jelikož jsem pořídil verzi 2.0 120 k, také mě zajímal ten rozdíl oproti 165k. Ovšem potom, co jsem zde na fóru viděl uveřejněné grafy, které jsem si pak v photoshopu proložil přes sebe, tak je myslím vše zřejmé!

Oba motory musí být téměř identické, protože až do 4000 otáček se chovají úplně stejně!! Jediný rozdíl je v tom, že v těch čtyřech elektronika u 120 k řekne dost a výkon už neroste a u 165 k verze dále stoupá až do 6 tisíc. Toť vše! Takže z toho vidím závěr, že jestli jsou mezi mezi motory nějaké rozdíly, tak mohou být pouze z důvodu dimenzování silnějšího motoru na vyšší max. výkon. Ovšem v době kdy se automobilky snaží srážet náklady a razí unifikovanost o tom dost pochybuji. Takže motory podle mne budou téměř shodné. Bylo by tedy zajímavé zjistit pro nás, kteří mají 120k verzi, možnost odšpuntování na plný výkon. Protože náš max. výkon je prostě softwarově omezenej... Přirovnal bych to k úpravě motorek na 25kW, tak aby na nich mohli jezdit 18ti letí kluci

Odkaz na křivky na fóru (přidal shr3k): http://www.mazdaclub.cz/f...krivky-pro-radu-bm-115045

Níže zasílám proložené křivky všech tří benzinovejch verzí.

2015-02-09 13:05:14

vaaclav: ahoj, je dost mozne, ze u 165k verze se prepina vacka (a nebo natoceni vacky) mezi nizkymi a vysokymi otackami. Tim padem by ses u 120k verze na stejny vykon nedostal.

2015-02-09 13:54:32

vitulaaak: uplne by stacilo, keby sa dostal aj len na 150-155k. Bolo by to u dvojky a hlavne trojky poznat

vyssie uz ten vykon ani netreba

2015-02-09 16:50:16

kukni sem pripadne

http://www.br-performance...2013/5883-2-0-skyactiv-g/

ja tam idem 19teho ako som pisal z G165. dam vediet ako to dopadlo.

pisu toto: "Same engine as the 2.0 SkyActive-G 165HP, simply electronically limited in the engine management unit."

snad kazdy pochopi ten aj text.

2015-02-09 20:41:19

Nevim, sice jsem levej, ale nekdo tu psal ze ty motory nejsou stejny. Neco mi rika, ze 50 tacu cenovej rozdil aut asi nejde smazat precipovanim jednotky....

2015-02-10 07:16:42

tibalt: tak dej vedet neverim ze chipem z atmo vytahnou +60PS to je proste holej nesmysl.

2015-02-10 10:30:23

frankieboy: tych 50k nieje len za vykon, ale aj za daku doplnkovu vybavu. Minimalne ieloop tam je naviac.

Niekto tu HW rozdiel spominal, len si nepamatam, co to bolo. Mozno rozdielne zvody, uz si nepamatam

Tibalt: u teba bude narast maly, nepoznatelny, das si to nezavisle zmerat ?

2015-02-10 11:50:03

mirec38: brzdu maju priamo oni. Niekde inde pred a po nepojdem. Maju dobre referencie. A myslim, ze 15ps bude citit, hlavne ked ich bude treba (predbiehanie, dialnica, plne auto)

+50PS z G120 sa ale ani mne nezda. Budem mat cas s nimi hodit rec a dam vediet

2015-02-10 12:00:44

tibalt: Tak se jich zeptej. Já si myslím, že pokud dokáží odblokovat tu řídící jednotku, aby výkon rostl u 120 k varianty i nad 4000, tak to možné je. Právě proto slibují nárust + 50 k u 120 k varianty a pouze +15 k u 165 k varianty. Jsem zvědavej, co ti řeknou!

2015-02-10 12:02:57

tibalt: ja by som voli nezavisle meranie inde , lebo sa s tym da vraj pekne manipulovat a vypluju to udaj, aky budes chciet. Ale je to len JPP informacia

2015-02-10 17:14:01

tibalt: jak pisou kolezi.Urcite bych si to nechal zmerit pred upravou na jine brzde a po uprave pak taky.

Jejich brzda vyjede graf jakej si oni zamanou takze ti klidne udelaj +100PS

Jak sem psal mam kamose co ma brzdu a dela leta upravy.I on mi rekl ze kdyz budu chtit tak mi udela radost a po "nasypani" +4PS mi vyjede graf ze tam mam vlastne +50PS a budu odjizdet s pocitem ze to tam je i kdyz neni.

2015-02-19 21:58:33

dnes som bol v belgicku na chipe. prikladam link do sekcie CX5 na vysledny report ako som slubil, ked vas to zaujima

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=137065#message137065

2015-02-20 14:16:17

tibalt: Díky za, pro mě zajímavou, osobní referenci.

2015-02-20 14:42:40

motion:

2015-04-03 14:21:43

Podle tech stranek br-performance - je rozdil mezi G120 a G165 jenom v elektronicke limitaci ridici jednotky - jinak jsou to stejne motory. Oba prej umi vytunit na stejny vykon a Nm.

Korespondovalo by to s vyse uvedenym grafem vykonu. Jestli je to pravda - neni to k posrani?

G120:

http://www.br-performance...2013/5883-2-0-skyactiv-g/

G165:

http://www.br-performance...2013/5928-2-0-skyactiv-g/

2015-04-03 17:32:54

rdobrik: to tedy je k pos. Ještě je zajímavé, že cena je u obou motorizací stejná, dle mně by logicky u G120 měla být vyšší

2015-04-03 17:50:52

tak ono výsledok je rovnaky - 180HP, takze asi preto rovnaka cena. Keby to tunila UE, musela by sa este platit ekodan

2015-04-03 18:29:07

mirec38: to je pravda, ale větší zisk má ten s G120, takže...

2015-04-03 19:02:20

Pořád tomu prostě nějak nevěřím,že by bylo možný z atmosféry dostat tolik výkonu navíc jenom softem.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12