Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum 3 III BM Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 8  9  10  11  12

 TomT
2016-09-17 15:06:35

Já jsem byl na SK u AMA Exhaust a právě výměnu středového dílu jsem tam řešil. Kdyby se to měnilo, tak tam ten sekundární kat nebude a říkali, že na 100% tím na STK neprojdu. To samé platí i pro ten výfuk s tím středovým dílem od CorkSportu. Tam taky není sekundární kat. Jediná možnost je, že před STK by se ten střed musel vyměnit za původní díl (což je otázka chvilky, když je možnost auto hodit na zvedák), dojet na STK, projít a pak to zase vyměnit zpět.

Otázka ale je, jestli má význam měnit střed bez svodu. Co jsme se dívali, tak svody jsou zamotané jak špagety a je tam hnedka první kat. A je tam dost málo místa, aby se to dalo vyměnit nějak rozumně a nemusel se nějak vytahovat motor nebo tak něco.

Teď otázka do pranice. Má cenu měnit střed bez svodů a nebo stačí si tam dát nějaký sportovní výfuk? Bude mít ten nový střed bez sekundárního katu nějaký "velký" vliv na výkon auta? Cenově to vychází (jen ten středovej díl) na +- 8-9k. Ten kdo tomu rozumí víc, tak napište nějaké info :)

2016-09-18 20:20:13

má to stejný účinek jako na kole když vyměníš jednu část...... a aby mohla fungovat normálně tak k tomu musíš vyměnit i další části...

naopak ti to může ještě zhoršit.....

já osobně bych do toho nešel!

2016-09-26 21:43:41

Ahojte ludkovia ,

ja si myslim ze zmysel ma akakolvek uprava ktora sluzi na dosiahnutie pozadovaneho vysledku. Problem je cena za tuto srandu.

Viem ze BBRGTI ma uz manifold / zvody 4-1 pre ND (MX5), ale to robi zvysenie vykonu pri max otackach oproti 4-2-1, toto je konstrukcne asi narocne na vyvoj pre Skyactiv vydolovat z toho viac, aby to bolo vyraznejsie citit.

Ak niekto planuje v blizkej buducnosti ten turbo kit, tak potom musi mat aj turbo zvody ... a teda jedine ostavajuce komponenty ktore mozeme kupit okamzite su stredna a koncova cast vyfukoveho potrubia, tak aby sa dala zrecyklovat a vyuzit napriklad pre kit od BBRGTI, ktory mi toto potvrdili ze dlzka zvodov pre turbo manifold /zvody vs bez turba od nich ostane zachovana. Neviem ako to riesia iny vyrobcovia ...

Kat-off> uprimne pre mna je to zapeklita situacia a to predovsetkym preto:

1. ak pojdem do turba tak, ci onak neprejdem ani s katalyzatorom, to je cesta maximalneho vykonu a v tomto pripade bez katu, da sa to legalne

zapisat a co potom s emisnou kontrolou? Mate k tomu niekto info?

2. ak by som nesiel do turba, a nemam garaz ani servis po ruke aby som si to pred EK prehadzoval zakazdym sam tak toto nieje moja cesta.

Keby som mal vlastnu garaz tak v tomto pripade by som asi dokupil cele potrubie ako package aj so zvodmi ale skor sa mi paci 4-2-1 kvoli

vykonu v strednom pasme otacok. Takze najvyhodnejsie by som to videl na stredny diel plus koncovy spolu s cat/ katalizatorom.

3. ak som pohodlny to chodit menit pravidelne kvoli kontrole, tak pokial viem ten posledny diel to najviac odblokuje ... a to som este aj v EK

norme a setrim lesy za usetrene financie, zariadim ECU update a studene sanie, ak toto uz mam tak potom stredovy diel je nutnost :)

Takto to vidim ja a stale neviem ako sa rozhodnem, zatial mi je najblizsia varianta cislo 3. ale aj tam setrim a nerozhodol aky remap zvolit ani aky koncovy tlmic. Mam dilemu: kto je za Sebring a kto za Racing Beat ci Magna Flow a preco? Nejake porovnanie? (osobne som pocul len ten Sebring) ... aky programer na ECU remap a preco mapy od koho, DIY asi nevycerpa maximum moznosti a dielna v okoli stale neznama pre CESKOSLOVENSKO?

Nejake nazory?

dakovala

2016-10-04 18:31:42

MAX6: vdaka mam uz ten silteblok od CorkSport a ano brni to od cca 880-930 ot./min, ale pri mojom jazdeni prevazne mimo mesta je to zhruba 0.5%, cize len pri pohybe s miesta a parkovani alebo posuvani v zapche ... uvidim co dalej ale zatial som viac spokojny ako nespokojny

PS: auto ide koncne krasne po plyne a nemusim cakat pri praci s akcelerometrom

plus mam od CorkSport vymenenu remenicu, skratene radenie vcetne podloziek kulisy rad. paky a zadny priecny stabilizator. Vsetko je to uplne brutalne ... remenica bola naozaj lahucka ... a teda motor aj lahsie startuje, radenie je precizne a kratke drahy su pre mna ideal, no a stabilizator som dal nastavit na maksie nastavenie lebo mam este povodne ticky stabilizatora a poviem vam ze zadok teraz krasne drzi a nenaklana sa. Nemyslel som ze to bude mat takyto velky vplyv - uvazujem ci ma vobec vyznam kupovat hornu rozperu prednej napravy ... lebo to krutenie sa znizilo tak o 70% mojho pocitu.

Mozno to bude mat vyznam az vtedy ked budem menit pruziny /tlmice, ked ta energia pojde cez tvrdsie pruziny viac na karoseriu...

PS2: vsetko som si dal vymenit pocas predcasnej garancky (63t.km) v Dolnim Benesove v Mazde, kde bol pan Vicha aj ostatni velmi ochotni a za instalaciu si neuctovali takmer nic, odhadom nejakych 600Kc (kedze to bolo zapocitane v cene nastreku dutin a spodku auta)

2016-10-12 10:45:54

Nevíte náhodou kde najdu řídící jednotku u Mazda 3 sedan? Díky.

2016-10-26 19:39:41

Mam M3 skyativ 88 kw a navyseni na 132 kw za 12 100 korun

2016-10-26 19:42:25

šebesta3: Ahoj,můžu se zeptat kde ti to dělali?Dík Pavel

2016-10-26 19:51:23

baddik: v jihlave

2016-10-26 19:54:47

To si děláš srandu.Máš skutečně 132kw?Já tam byl třikrát a dokázali to jen čipnout o 13 ps,

ne odemknout motor.Kdy jsi tam byl?Můžeš se trochu rozepsat prosím.Dík Pavel

2016-10-26 19:57:24

VJihlave a tet to stoji 12 000 bez depeha

2016-10-26 20:00:00

Srpnu a fakt tam je 132kw

2016-10-26 20:01:24

šebesta3: Rozepiš se trochu prosím.Já už to tam řeším 3 měsíce.Jak to tedkon jede?Kdy si tam byl prosím?Jaký rok máš auto a jakou řídící jednotku?

2016-10-26 20:20:18

baddik: delalto zhruba 3hod mam tam j.denso spotreba je zruba 0.5l az 0.8 horsi,ale stoji to zato

r.v.2014 do provozu 10.2.2015

2016-10-26 21:43:44

šebesta3: Mohl bych Tě o něco poprosit? Mohl bys ofotit ten graf z brzdy před a po a dát ho sem.

Dík Pavel

2016-10-26 21:44:23

šebesta3: 0,8l vyssia spotreba ? to si ten vykon ale moc neuzivas, ved by tam teraz mal tiect benzin v litroch za minutu

2016-10-27 08:28:07

baddik: tohle jsem nasel, treba daji vic infa :)

http://www.xtuning.cz/chi...016-724/2-0-skyactiv-g-88

2016-10-27 08:31:11

Pozor na xTuningu ty grafy co maji u mazd urcite nesedi. 100% prubeh dieselu je uplne jiny tohle odpovida nejakemu 2.0 TDI z koncernu VW. Necekam tedy, ze pro benzin ten ukazkovy graf bude ten spravny.

2016-10-27 11:37:02

tam graf je uplna haluz a osobne to nebudu ziadnu dvoveru, ked si nedaju pracu ani s blbym grafom aby sedel. Naviac to chce aj nezavysle meranie , lebo sa s tym vraj da slusne carovat

aj tie grafy z BR Performace su dost divne. Ten vrch este o.k, ale tak vyrazne pridat celemu priebehu sa mi vobec nezda. Zatial co som akotak akceptovatelne videl bol od poliakov, kde dole pridaju podla kusu nula az trochu a pekne odomknu vrch a je to potom akoby silnejsia G165

2016-10-27 14:05:15

jasne, tak ja jen, ze to jedine co jsem nasel by odpovidalo tomu co tu psal Šebesta3

2016-10-27 15:07:24

blacksite: ono 132kW slubuje aj mmracing a nakoniec tam pridali okolo 10% v celom pasme otacok a vobec to neodblokovali. ci to bol zamer neviem, lebo na dotaz cez FB uz neodpovedali


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12