Fórum - Téma


zvýšení výkonu


Fórum 626 GE zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2007-12-22 22:10:57

Zdar Mazďáci

vlastním 626 2.5i V6 24 ventil rok 94 123kw.Nevím jestli je to jen zdání,ale přijde mi že ten správnej zátah má motor až ve vyšších otáčkách.Je to normální???Mělo by význam vykuchat katalizátor?A ještě jak to mam udělat?Nechci tam místo něj vařit trubku,jenom ho jaksi taksi...prostě aby už neubíral výkon.Mám novej olej Castrol GTX,svíčky NGK,svýčkový kabely,palec+výko rozdělovače,vzduch filtr.Jo a ještě kde tam najdu palivovej filtr???Díky za jakýkoli názor

2007-12-22 22:27:27

Čus...tenhle motor má nejvyšší výkon až při 5600 RPM, takže je to normální. Vykuchat kat vůbec není špatný nápad, ale jenom jestli máš nějakého známého na STK. Můžeš ho samozřejmě jenom prorazit, ale doporučoval bych spíš navařit dynamizér. Palivový filtr je v motorovém prostoru pod airboxem.

2007-12-22 22:48:57

Aha.Prorazit myslíš jako tam jednoduše nacpat nějakou tenčí tyč?Jestli tohle stačí,je to ideální.Nechci už do toho cpát moc peněz.Ten palivovej filtr vyměnim,díky že už vim kde ho hledat.Ohledně STK to už dneska neni žádnej problém,ale já jí mam novou a stejně neplánuju že bych si to nechal ještě dva roky.Ještě přidám zajímavou věc:Když jsem to koupil,škubalo to v nižších otáčkách.Jak to dostalo svoje 2500 a výš,byl klid,ale po městě to byla hrůza.Vyřešil sem to tak že mě napadlo natankovat Shell w power 100 oktanovej.Po pár kilometrech byl pokoj a už mi to necuká vůbec!No ale získal sem díky tomu fobii a od té doby tankuju ten benzín pořád.Samozdřejmě při spotřebě 14 ve městě a ceně benzínu už mi celý to auto leze krkem.I když to svezení...

2007-12-23 00:22:06

V tom katu je soustava mřížek 1 krát1 milimetr. Jediné řešení by bylo to něčím vymlátit, ale za výsledek neručím. Dynamizér i s prací mě přišel na dvojku, což není takový úděs na to, jaký efekt to přineslo. S tím cukáním to znám taky, tomuhle motoru prostě nízké otáčky nesedí...

2007-12-23 14:35:10

ucpany kat sem poznal na vykonu jako cert! jak sem ho vybouchal ven, rozdil byl vic nez znatelny, hlavne u vyssich otacek

tu mas fotku rozpadleho vnitrku

http://www.mazdaclub.cz/m...php?topic_id=10854&kols=1

je to keramika takze ho lehko vymlatis nejakym pajsrem pokud se ti nechce vatit trubka, ale ja je lepsi, protoze nerozvyri vyfukove plyny , za katem je seriovy rezonator ktery uz plyny pekne roztoci :)

Brak katu rozhodne doporucuju, spotreba mi sla taky dolu protoze motor logicky lip dycha

2007-12-29 22:30:00

no a jak je to s moznosti zvyseni vykonu u Mazda 626 GE 1997 1840cm3, 66kW ??

2010-06-14 22:50:46

Ahoj, taky mám pěkně zasranej kat a novej nebo nějakou náhradu se mi zatím kupovat nechce, tak co kdybych udělal úzkým vrtákem do něj díru do těch srolovaných plíšků? pomohlo by to něco?:-D

2010-06-17 18:47:36

Zvýšení výkonu??Tak prvotně ,mít auto v perfektním technickém stavu,a teprve na tom ,se dá dále stavět....

2010-06-17 19:56:41

No vymlatit kat nejakym pajzrem neni zas tak jednoduche... Ja sem s tim vyklepavanim stravil skoro 2 hodiny. Je tam okolo keramicke vlozky jeste neco na zpusob dratenky a ta se tam furt motala a kusy vlozky se sprajcovaly, no hruza. Ale vysledek ok A zvysit vykon jen jinou EPROMkou nepomuze, jen spotreba pujde nahoru. Je furu moznosti jak upravit atmo motor, ale vetsinou je to drahe Turbo propagovat nebudu, stejne z toho ma hodne lidi strach, ze se to roztrhne, nebo jakkoliv jinak znici a podobne nesmysly, ale je to asi podle me nejlepsi zpusob. Kdyz vymenite vacky, vstriky setrvak, vyfukove svody, cele vedeni vyfuku a par dalsich drobnosti, sice se tim da ziskat nejakych par kW a Nm navic, ale zase musite motor vytacet aby to bylo citit. Ono zvysit vykon a snizit spotrebu umi jen program na "vocipovani" Das Auto TDI

2010-06-17 21:18:33

Jak rika wesker, bud vymlatit kat, nebo lepe urezat z neho priruby a nahradit ho trubkou, protoze pak se ti plyny nevyri v chaotickem tvaru.

Pro zlepseni vykonu a snizeni spotreby:

Zaslepeni EGR vedeni

Pridani nejake filtrace mezi sani a odvetravani vika ventilu,

odstraneni katu

Tyto drobnosti pocitaji s tim, ze mate v dobrem stavu svicky, rozdelovac, VN kabely, ciste a nezanesene vstrikovace atd....

Me osobne tyto upravy zvedly vykon z 83 na 88kW, zmereno na brzde a dlouhodobe jezdim za 7,5L/100, v zime kdyz je pod -10°C kolem 8L


Odpovědět