Fórum - Téma


Zvláštní čištění vstřiků


Fórum 6 GG / GY Zvláštní čištění vstřiků

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY

Diskuze o vozidlu

2004 6 GG / GY 2.0

10 fotek  |  3 servisních knížek  |  12 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 3500 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.

Plná výbava krom NAVI, kůže.......



2013-03-10 10:08:05

Cituji jistého pána z jiného fóra, rád bych slyšel Vás názor :

Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.

Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.

Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.

Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.

Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg což jsem řekl, že je prostě na výměnu.

A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.

Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.

Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !

Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.

Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.

Cisteni vstriku PD TDI

This video was uploaded from an Android phone.

2013-03-10 16:59:03

Nikdo nic? Žádný názor odborné poroty Mazda klubu na rychlé a účinné propláchnutí vstřiků?

2013-04-18 22:45:38

trhy: zítra skusím,nemám co stratit

2013-04-21 12:12:30

Výměna podložek pod vstřiky Pardubice .. Zdravím Mazďáci, našel by se v Pardubickém kraji nějakej umělec, kterej by mi vyměnil podložky pod vstřiky? Autorizovanej servis je drahej.....

2013-04-21 12:14:18

Jak si dopadl?

2013-04-21 12:27:17

trhy: cav,tak jsem tam nalil Liqui Moly na vycisteni vtrikovacu,tak uvidime.ten ten vIF tam dam az vyjedu tu naftu co tam mam.

2013-04-22 10:45:36

trhy:

Zdravím tě, sice je to dálka... ale být tebou natankuji do Mazdy a vyrazím Směr Znojmo ;) Jsem též z PCE Kraje a taky jsem tam vyrazil ;) poměrně i hezký výlet :)

P.S Chci tu tvojí protekční SPZ

2013-04-22 19:03:01

thomas17:

Čus Thomas, ono mi asi nic jiného nezbude, dopřeji Majdě ruce odborníka a trochu jí protáhnu. Sbalím přítelkyni a stan :D.........

To víš, nebyl jsem zrovna moc milej na registru vozidel. Než se na mě dostalo, vyseděl jsem si za 4,5 h slušnej ďolík.......paní zřejmě poznala že jsem značně znechucenej a obdarovala mě takovou krásnou značkou

2013-04-22 22:59:09

trhy:

Hele jako ta Cesta tam určitě stojí za to ;);) Hlavně prostě se nemusíš bát že by ti tam dal nějaký shit a podobně... a Jak znám plno autorizáku tak ti řeknou že ti udělaly to a to a přitom s toho vlastně nic neudělaly ;) nebo i nějaký jouda v garáži.

Jinak to máš fajn :P já jsem se hezky pousmál na slečnu a dala mi 4E7 4717 :):D taky není nejhorší :) ale ty máš hezčí :D

A nebude tu dělat OT jinak Zprávy ;)

joj
2014-03-27 17:22:11

nev

2014-09-09 16:18:09

Já to zkoušel na Renault Megane 1.9DTi 72kW 1999 FL. Mám problém s tím, že se občas motor na volnoběh hrozně klepal a vibrovalo to s celým autem. Zajímavé bylo, že to nebylo vždy. Silentbloky vypadjí dobře, takže mě napadlo zkusit to cisteni. Koupil jsem plechovku VIFu a benzinovy pruhledny filtrik. Hadici od palivoveho filtru jsem odpojil a strcil do nadoby s VIFem. Totez se zpatecku do nadrze, ale na jeji konec jsem dal dle pokynu na WV forum ten filtrik aby necistoty nekolovaly dal. Motor bezel na cca 3/4 objemu plechovky. Barva VIFu se nezmenila.

Zkusenosti po 2 letech od cisteni jsou takove, ze auto stale obcas vibruje na volnobeh, ale nikdy za ty 2 roky nevibrovalo tolik, jako pred cistenim. Podle me se to vyplati. Asi to zkusim znovu a mozna to vylepsim tim, ze to necham chvili bezet na ten VIF, pak vypnu motor a necham to par hodin pusobit, uvidime . Treba vibrace zmizi uplne.

2014-09-09 17:58:15

popest: Určitě doporučím přípravek TEC 2000. Je na to přímo vyvinutý Návod zde: http://www.mazdaclub.cz/f...lect=126586#message126586


Odpovědět