Fórum - Téma


Zmereni tlaku oleje v okruhu mazani?


Fórum 6 GG / GY Zmereni tlaku oleje v okruhu mazani?

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2011-01-27 20:41:11

Moc mě mrzí, že se takové zmetkáče vyskytují i u Mazdy. To že Mazda dělá kvalitní a cenově dostupná auta mi nikdo nerozmluví. Může se technologie výroby a výstupní kontroly automobilek a firem s nimi spojené sebe víc rozvíjet, ale nikdy nepotlačí výrobu kusů s vnitřními vadami a jejich prodávání Žádná automobilka, nemůže udržet 100 % jakost dílů, zvlášť když je sestavené z tísice součástek. VW, BMW, PE, ATP. všichni mají minimálně každý 50-100 tý kus nepovedený, který se vysype a v případě BMW to je něco nepředstavitelného, zvlášť, když někdo dá za auto šest nul a pak do něj dalších pět má dávat za opravy. Pokud se nemýlím tak 1. generace M6 se vyrobilo víc jak na dva milióny. Docela pěkné číslo. Pokud vím každý aut. dodavatel má povolené 1% zmetků na milión kusů. Kdyby jsme tak mohli posuzovat i my konkrétně M6 1.g. tak to nemá chybu. Myslím, že cca 20 000 ks. s konstrukčními vadami (mimo svolávaček) určitě nepřesáhli. Bohužel Doris, vy jste mezi nimi.

doris  
Doris
2011-01-27 20:52:38

Švestka: Pěkně jsi to vystihnul. Ono to skutečně moc mrzí, když si člověk jednou v životě dopřeje zbrusu nový vůz, šetří na to, uskromňuje se, stará se o to jak nejlíp to jen jde, ale bohužel. O to větší je má averze, když s tím musím po tom všem jezdit.

2011-01-27 21:35:38

Tak s tím Doris nejezděte a nebudete se muset bát Nejlepší na tom je, že lidi kteří nic neřeší a jen jezdí takové starosti nemají a závady třeba také ne. Hold, zákon schválnosti funguje ať chceme nebo ne

doris  
Doris
2011-01-28 07:25:18

No přesně, někdo to rasuje a slouží mu to bez problémů. Jinak kdybych nemusela, tak bych s tím nejezdila, ale popravdě co nám zbývá, když potřebujeme provozní auto. M6 už nerozmazluji jako dřív a na údržbu krom nutných investic zvysoka kašlu, pro tohle auto je škoda mojí práce i času. Čekám už jen na rozhodnutí manžela, aby se to prodalo. Pak už tady nebudu dál psát a pokračovat v členství.

2011-01-28 07:41:59

Doris, nezlob se na me, ale ty pouze kritizujes a nutis vsem svuj subjektivni nazor, cimz silne degradujes veskere diskuze .. myslim, ze bysme si meli vzit priklad z jineho webu, kde se neresi pi****ny, ale problemy

doris  
Doris
2011-01-28 07:50:06

Nezlobím se, ale stejně jako ty mám i já právo na svůj názor podložený osobními zkušenostmi a referencemi dalších lidí. Pokud bys koupil stejný krám, jako my, mluvil bys jinak. Navíc je spousta lidí, kteří M6 nepovažují za dobré auto, ale mnoho z nich díky jejich názorům zdejší fandové a zaslepenci značky vyštvali. A problémů kolem M6 se tu řeší mraky, takže je vidět, že to s ní až tak růžové není. Pokud se mne někdo zeptá na reference, soudím dle toho, s čím jezdím. A jak jsem kdysi pár lidem M6 doporučila, nyní už to nedělám. Ty bys po negativních zkušenostech se dvěma vozy stejné značky postupoval jinak a psal snad chvalozpěvy?

Mimo to, jsem v tomto tématu upozornila na skutečnost, že taková základní věc, jako je ochrana motoru před nedostatečným mazáním v podobě korektně fungující kontrolky nebo ukazatele tlaku v M6 chybí, což vedlo konkrétně v našem případě k fatálnímu problému. Věc za pár korun, která by zamezila poškození motoru za pár set tisíc výrobce zcela opomenul. Tohle skutečně nepovažuji za správné.

2011-01-28 08:00:50

Urcite bych si k tomu napsal svoje, ale neopakoval bych to porad dokola .. kdyby si clovek mel vybirat podle toho, kolik problemu se resi na forech, tak si nikdo nekoupi nic, protoze od toho tady ty fora jsou, aby se resily problemy .. a v kazdem tvem prispevku je jen citit tvoje negativni zkusenost .. za sebe rikam, ze bych tady radsi cetl prispevky k veci, rady a ne porad dokola narky zhrzenych majitelu

doris  
Doris
2011-01-28 08:12:24

Chápu. Každopádně jsem zde vznesla dotaz ohledně montáže měřáku tlaku oleje a nějaké normální a rozumné odpovědi se mi nedostalo. Jedinou odpověď mi dali v autorizáku, kde mi montáž zamítli kvůli náročnosti. Zde Tecka psal, že je to jednoduché, ale to je vše.....

doris  
Doris
2011-01-28 10:45:08

O.K. Děkuji za ochotu pomoct!

2011-01-28 10:46:25

Budiky

http://www.rusmich-tuning.cz/olej-tlak_d1956.html

http://www.nakupka.cz/aut...ky-pristroje/#filtr=98152

http://www.nakup1.cz/meri...u-oleje-equus-p-1422.html

http://tuning.autodoplnky...ah-0-100-psi-mon-s3084539

2011-01-28 11:40:25

drahe :)

2011-01-28 11:51:37

jeste kouknu, ale zatim jsem nic levnejsiho nenasel ..

2011-01-28 12:22:39

http://www.reviloshop.cz/...davny-tlakomer-oleje.html

toto uz by slo?

doris  
Doris
2011-01-28 12:55:16

Hmm, cena je zajímavá, mi se líbí i z praktického hlediska to zakomponování vedle zapalovače cigaret na fotce výš. Vejde se tam vůbec něco takového, co má průměr přes 5cm, jako ty budíky v odkazech?

2011-01-28 13:50:05

chrastik objednaj 2 ks, potom to spravime

1ks kupim ja, objednavka na slovensko sa neoplati.

dam spravit konzoly na olejove potrubie. a bude to malina

2011-01-28 17:00:45

vite co ja nechapu ..... kontrolka neni nic jineho nez zobrazovac NIZKEHO TLAKU OLEJE ... tak k cemu je jeste pridavny budik??

snad dokud se nerozsviti kontrolka, dokud neproblikava .. tak je vsechno OK, ne?

nechce se mi verit, ze by japonci byli takove trdla, ze by cidlo kontrolky bylo nastavene na tlak, pri kterem uz motor nemaze

doris  
Doris
2011-01-28 17:13:17

To je právě ono, nás ta kontrolka nevarovala o nízkém tlaku a na náš dotaz PROČ? nám technik z autorizáku sdělil, že se rozsvěcuje až při skorem nulovém tlaku - alespoň tak jsem to pochopila. Takže při takovém rozsvícení už bývá pozdě, pokud motor delší dobu jezdil a nedostatečně se mazal. Proto vidím jedinou možnost v doplnění přesného ukazatele, který by ukazoval aktuální stav tlaku oleje v systému. Je to děs, že tak vyspělý národ, jakým Japonci zajisté jsou, opomenuli tuhle důležitou věc.

2011-01-28 17:13:48

to, ze nechapes ma neprekvapuje

aj tlak oleja ma svoje tolerancie... ak je pred/na spodnej tolerancii, tak to maze a je to OK, ALE AK JE TO VYSTAVENE VACSEJ ZATAZI, TAK TO UZ POTOM NIEJE OK PO MECHANICKEJ STRANKE.

K TOMU VSETKEMU SA PRIPOJI VACSIA TEPLOTA OLEJA (POTOM JE UZ MOC RIEDKY)

+ olej, ktory nieje urceny pre konkretny typ motora... (vacsina z vas pouziva to co majster z garaze povie, ze je to OK, ale kto si pozrie presne specifikacie na oleji a podla toho vybera?

vysledok = zadrety motor

preco japonci s niecim neratali?

nevedeli, ze v europskych autorizovanych servisoch robia chuji

servisny manual hovori jasne co sa ma robit.

je tam aj preventivne meranie tlaku oleja.

doris  
Doris
2011-01-28 17:19:14

Tecka napsal: "preco japonci s niecim neratali? Nevedeli, ze v europskych autorizovanych servisoch robia chuji"

Tato věta je výstižná a bohužel ve většině servisů i pravdivá.

2011-01-28 18:22:18

Tečka ty máš zkušenosti, poraď, jak by se dalo vizuálně poznat, že motor má menší tlak oleje?

A když už jsme u těch rad, tak mě se zdá, že mi v MZR CD začíná cvakat jako v šicím stroji. Mohlo by to být od větší vůle ventilů? Protože když jsem jí před 30 000 km koupil tak šla tišeji. Poraď


Odpovědět

1  2  3