Fórum - Téma


Zkušenosti s jinými vozy


Fórum Pokec všeobecný Zkušenosti s jinými vozy



1  2  3

2013-07-30 11:29:47

Důležitějsí než kdo kdy a s čím kdy jel nebo jezdí je JAK JEZDÍ Někdo na to má "buňky" od narození, někdo ne ale naučí se to a někdo se to holt nenaučí nikdy Proto od každého na silnici čekám jen to nejhorší nikomu za volantem či řidítky nevěřím a každý den již několik desítek let se mi to vyplácí

2013-08-01 23:06:14

pedros: s tím s tebou souhlasím, ale na druhou stranu je také otázka v čem chceš jezdit a co se ti dobře řídí?!? zkušený řidič dokáže zajet s jakýmkoliv autem (jak se říká sedne a jede), jde o to které auto ti padne do ruky ihned nebo se kterým se budeš muset nějakou dobu ztotožnit, než si zvykneš......

2013-08-02 12:19:01

Mě je celkem jedno co řídím kór když to není moje, spíš se snažím přispůsobit tomu autu jeho vlastnostem a schopnostem - a jinak co komu sedne to je naprosto individuální záležitost. Mám-li jmenovat tak tedy: z těch starších či přímo starých - Lady na to se nedalo ani zvyknout - Volha 24 v té době kočár - Škodovky 105 120 specifické jízdní vlastnosti - první lepší svezení byl Favorit ! A z těch novějších: dobře se jezdilo v Octavii II - Superb combi paráda / při max. zatížení může překvapit v zatáčce/ - dorý byl i Megan /ten kulatý "vajíčko"/ - BMW 1 /119/ tam se sedělo opravdu blbě - dobře se mi řídil Peugeot 405 - dobře se jezdí i v Suzuki SX4 i když je trochu tvrdý - Hyundai 30 jede taky dobře a sedí se taky dobře - a dobře jsem se cítil v Audi 4 / s tím jsem jel nedávno cca 4000km za dva týdny a naprostá pohoda - a tak bych mohl ještě chvíli pokračovat ale jak říkám je to naprosto individuální každému sedí něco jiného ! Sám mám Mazdu 2 - naprosto ideální příměstské auto 90 000 km žádný problém a cítím se v ní od začátku jako ve vyšlápnutých botách Pedros

2013-08-06 10:53:42

Zdar všichni,tak do čeho bych už nesedl,tak je Dacia Logan.Kočárek pro děcka je lepší.Opel Agila,to je taky auto na převrácení na střechu,no běs.Třeba Subaru Impreza je taková tuhá na ovládání,pedály ,řadící páka atd,ale blbnout se dá dobře.Chvíli jsem ji měl.Na druhou stranu každé nové auto jede dobře.Dobrá byla i Audi 80 quattro,jen mi pripadla na přední nápravě trochu nestabilní i po výměně tlumičů,ale to je jedno,když narazím na nějakou v dobrém stavu,tak si ji pořídím zase.BMW má interiér stejný od roku 1990 až dosud.Mercedes není špatnej,ale až ty vyšší třídy.FORD a VW tragédie,pořád se tam něco sere.Jinak mám 626 GF,626 GD 4x4,626 GD předokolku a sní se mi jezdí parádně.V zatáčkách sedí výborně.Když někde seženu NEREZAVOU,tak si ji zase vezmu,pokud to ty naše debilní zákony,ještě dovolí.Je to jen o zvyku a auto musí být v pořádku.Takže přeji Mazdě ať vyrábí kvalitnější auta a vykašle se na kvantytu,když zapracují na protikorozní ochraně,tak to bude super.Mazda6 je hezké auto,ale po 7 letech používaní u nás je naprosto shnilá,to je trochu smutný ne?

2013-08-07 12:31:09

tabinnoise: s tím s tebou musím souhlasit, že 6ky reznou jako prase, ta moje má už taky nějaké známky rzi, ale na odpis to rozhodně ještě není a to mám 323 z roku 99. Zajímalo by mě jak je na tom ta nová Mazda 6, ale protože je to novinka, asi se to v prvních letech nezjistí.

antikorozní ochranu můžeme závidět třeba fordům nebo škodovkám. Naši mají Focuse už 7 let, nestarají se o něho, nevoskují, nestříkají dutiny ani podvozek a vše je OK - nechápu.

2013-08-07 12:40:14

prokopcz: je to jednoduche nemaji pozink mazdy a rekl bych ze to sem nepatri... tak jsem o vikendu jezdil s novym jeepem grand cherokee a uz to je jina jizda no :) sice teda ty zatacky to tak rezat nejde nebo teda urcite vic ale nemel jsem to v ruce a nechtel jsem ho znicit hned :D ale jizda je paradni a nekde jinde no

2013-08-07 13:22:29

gillisek: má někdo z vás zkušenosti s oktávkou jedničkovou nebo dvojkovou? Zajímal by mě názor člověka, co s tím opravdu jezdí nebo jezdil?!?

2013-08-07 13:26:17

prokopcz: no jako par set kilometru odjete mam jako nic moc ale neco prece jenom co bys chtel vedet?

2013-08-07 13:31:42

gillisek: třeba jak se v tom jezdí, jaká je ergonomie, nějaké problémy jestli si měl atd....jaká motorizace a rok výroby? mě se oktávky líbí a bojím se, že když si v budoucnu pořídím nějakou starší Mazdu, tak nebude tolik kvalitní, jako ta moje, proto budu možná volit oktávku, tak chci vědět co nejvíce podrobností........na japonské vozy nedám dopustit, ale díly jsou podstatně dražší, to je pravda.....

2013-08-07 13:47:39

je to proste oktavka nic vic nic min drzak to bude to jo a dily jsou urcite levnejsi to bych videl jako plus dalsi plus jezidl jsem vyhradne v 1.9 TDI 66kw Okt.1 (to je hovno to nebrat) a pak tu silnejsi okt.1 i Okt.2 ale nevim ted presen Kw to uz jelo svizneji a spotreba do 5 litru . Jako z bodu A do bodu B te odveze tak nejak normalne necekej ale zazraky kdyby sis chtel uzit ten podvozek je dobry na nase silnice diry to bere fakt pekne to jo ale je takovy nemastny neslany nic. Misto v zadu Okt.1 hnus otres ve 2 je to o neco lepsi ale porad strasne male decka tam narves babu normalli tez pro 100 kilove a kamarady bych stim dale nez do vedlejsiho mesta nejel vse na ukor kufru ktery je teda velky ale zas se mi nezdal tak moc tak nevim no do moje 6 bych si tak tipnul ze toho dam stejne neli vice je to tak nejak lepe rozvrzene. Sedacky ve predu jsou dost male zase beru ta na poradneho chlapa a blbe se vnich sedi, maji kratky sedak a jsou takove uzke... takze abych zas nebyl takovy pes tak na klasicke jezdeni to neni uplne spatne a hlavne teda asi vydrzi fakt dost jak motor tak to ostatni vic nevim co rict

2013-08-07 13:57:16

gillisek: no na to že jsou oktavky normalní auta, tak stojí ranec peněz, to už si raději koupím starší Mazdu a narvu do ni 30 tisíc do oprav a jezdím si jak král.....s Mazdou je dobré svezení, sice trochu tvrdší podvozek, ale to mi vůbec nevadí. no těch 66kW je o ničem, pak je silnější verze 81kW a 96kW - to jsou motorizace u dieslu jedničkových oktávek, ty dvojkové jsou myslím 77kW a pak už nevím, nejezdil si někdy s benzínem 1.6 75 kW? prý to jsou také spolehlivé motory, akorát žerou okolo 7 - 8 litrů.

2013-08-07 14:00:31

prokopcz: no to jsem nejezdil jako chystam se na to ma ji kamos dvojkovou ale predelal na to lpg coz si teda myslim ze udelal dobre a jezdit bude temer zadara si myslim az ho uvidim zeptam se ho kolik mu to zere kazdopande ty 1.6 benzin budou taky asi neznicitelne ale oktavaka je tezke auto tak se to stim bude trochu prat bych tak rekl takze na predjizdeni to moc nebude budes viset za kazdym kamionem bych si tak tipnul :D

2013-08-07 14:06:23

gillisek: 1.6 plyn asi prd pojede, už tak těch 85 kW (u dvojkové a 75 kW u jedničkové) je dost málo na tak těžké auto. já řídil akorát dvojkovou oktavicu 2.0 TDI 103 kW a to byl oheň, jela krásně, akorát tam bylo podstatně méně místa než v mé Mazdě. Kufr byl krásně velký, vzadu místa jakštakš. líbí se mi diesel, ale moc toho teďkom nenajzdím. Zatím ale nepřemýšlím nad novým autem, jen se tak informuju dopředu.

2013-08-07 15:30:06

Jen u oktávek 2.0 tdi 103 KW se opotřebovává rychle hlava-žere sama sebe a to můžeš měnit olej,kvalitní servis a stejně jde srat 220000km a hydráky a vačka je napadrť,ono to sice jede ale pak se to rozsype.1 oktávka 1.9 tdi 66 KW,to je držák,ale WV je známé tím že jim rychle hnije kabeláž,takže i oktávky .Zkus třeba BMW,připadá,že se tak nekazí jako koncern WV,ale to je na tobě.Oktávku jedině novou a za 4 roky ji rychle prodat,protože pak už jenom soliš prachy.Já třeba bych do toho nešel.

2013-08-07 19:12:54

tabinnoise: jo to vím že u 2.0 tdi umírají hlavy a praská těsnění pod hlavou, takže do této motorizace bych nešel (jen jsem to řídil asi 40 km a tahala krásně, to turbo dělá hodně), láká mě hodně 1.9 TDI jedničková oktávka ale 81kW, tu 66kW bych nechtěl, to je docela slabota. hodně lidí co má právě oktávy si jenom chválí jaké jsou to dobré vozy, ale jedničkové jsou na tom lépe co se závad týče. BMW se mi líbí, ale mám před tímto vozem respekt z drahých oprav, což mě trochu odrazuje.

2013-08-07 19:51:44

Kurňa co všichni vidíte s těma drahejma dílama Když to slyším tak se osypávám. Znám pár lidí s autama, které mají "levné díly" a sypou do toho pořád něco a já stále v pohodě jezdím a nic

Sorry, ale musel jsem.. dále k tématu

2013-08-07 20:07:16

Tak ono záleží co, kde a jak. Já dal např. za origo brzdové destičky 4000 Kč+ 1000 Kč za práci. V Mazdě za stejné chtěli 10 000 Kč a 3000 Kč za práci. Takže brzdové destičky mám stejně kvalitní, ale ušetřil jsem 8000 Kč.

2013-08-07 21:00:09

prokopcz: Jo chápu,jestli BMW neznáš,tak se na to vyser,ty oktávy 81 KW jsou v poho,jen kup dobrý kus,né po nějakem tunerovi,to by ses asi spálil.Nikdo neprodá auto když je v pohodě,vždycky se prodávají auta co něco skrytého mají,ale to ti prodejce neřekne.

2013-08-07 21:13:59

tabinnoise: no toho se právě hrozím, těch skrytých vad, ale pokud to neni nic strašného, tak se to dá opravit že jo. Zatím mi ale Mazdička slouží famózně, nemám důvod ji měnit, otec ji kupoval novou za 560 000 Kč, pravidelny servis, vše OK. pristi auto bude asi taky Mazda (nejsem si jist zatim :D), ale ta zcela nová, jestli bude keš, je moc moc pěkná hlavně v kombiku, to je luxus.

furt se snažím najít auto, které by bylo úplně bez vady, maximálně komfortní a za dobré prachy a víš kam vždycky dojdu? přímo před barák, tam mi přece jedna spolehlivá a dobrá Mazda stojí......

2013-08-07 21:21:06

pantauleo: To máš pravdu,jednou jsme sháněli na mercedesa amg,který měl vaky na tlumičích kompresor,který to vlastně plní vzduchem a všichni říkali:to bude stát tak 30-50 tisíc a v mercedesu originál stál 5 tisíc,takže jde o to jak se tomu věnuješ že?Třeba na xedose 9 vrchní přední rameno stojí origo 7 tisíc a náhražka se nedělá,to je bohužel v prdeli.Na moji 626 GD 4X4 jsem v mazdě chtěl informaci o ceně všech zadních ramen a řekli mi 40 tisíc.To si radši nechám vyrobit závodní za 10 táců a ještě si zvolím jaké chci uložení.No jo auta něco stojí.


Odpovědět

1  2  3