Fórum - Téma


Zkušenosti s Etanolem u Mazd


Fórum Pokec všeobecný Zkušenosti s Etanolem u Mazd



1  2  3

2011-10-06 22:56:30

Přijmu jakékoli poznatky s etanolem u Mazdy. Pište Pište.

2011-10-07 08:52:33

u 626 GF 2.0i bez jakéhokoliv kladného výsledku. 1:1 s N95- spotřeba se otolik zvýšila oproti standardní, že tam rozhodně nelze najít ekonomický efekt 9 l/100 oproti 7,5 co mám dlouhodobou. Takže za mě Na druhou stranu sám musím uznat, že ačkoli jsem sám dlouho přemýšlel a četl mnoho pro i proti, tak jsem si to musel prostě sám zkusit

2011-10-08 01:44:45

Dobrej. Tak tomu se nedivím. Tyto poměry jsou smrtelné. Já jsem si upravil přestavbou vstřikovaní a tankuji etanol bez ředění. Jezdím na to již nějaký čas a jsem nadmíru spokojenej. Mohu vřele doporučit. Podám vlastní zkušenosti. A v tom poměru ceny v rozdílu 10 kč při dnešních cenách všeho je etanol zlatej. Ale i přesto poslechnu rád názory druhejch.

S pozdravem Janík

2011-10-10 17:37:37

skusil jsem zatím jen na 20l benzínu dát 10l etanolu rozíl jsem nepoznal

2011-10-12 16:20:20

tak ted jsem do téměř prázdné nádrže natankoval 10l etanolu a rozdíl neznatelný ujel jsem na to zatím 60km starty a jízda bez rozdílu

2012-01-09 09:37:45

Zdravím. Docela bych stál o nějaké to info o Et 85 do 2.3i M6 bo jsem to lil do 2.0i 626 a až na drobounké záchvěvy to fungovalo dobře a ta cena za palivo je taky v pohodě.

MAX6  
J.
2012-01-09 09:47:36

Ta 626 ti to přežila ? Jsem čet že 2.0 FS je stavěnej maximálně na E15.

2012-01-09 13:13:36

Jo přežila a jezdí na to do teď.

2012-01-12 23:07:34

Mě na to ta moje odmítala jezdit, a to sem zezačátku nalil 30l N95 a 8l E85. Škubalo to neskutečně a tahlo to hůř

2012-01-13 07:56:48

Panové je jedno pořekadlo že když mam na opici musim mýt i na banán. Takže do své mazdičky davam to co tam patří a jezdí suprově.

2012-01-13 10:34:49

Přesně tak Ti co tam lejou sračky pak tady pláčou proč jim to nejede

2012-01-13 11:38:03

Taky přidám troškou do mlýna.Sice jsem na benzín neměl Mazdu,ale divil bych se,že by to mělo nějak mazďáckýmu motoru ublížit.

Já jsem tankoval vždy v poměru 1:3 .Auto bez úprav!Bral jsem orientačně podle paliva v nádži,vycházelo to tak na 15litrů ethanolu a zbytek dotankoval benzínem cca 30 litrů benzínu.Nádrž 45l.

Jezdil jsem na ONO,šoupnul tam Ethanol,potom benzín.Výhoda,že můžete tankovat najednou,započítají to rovnou dohromady.Na ONU samozřejmě víme,že mají zvětralý benzín z Německa,proto jsou levnější.Ale! Ethanol má oktanové číslo větší než 100!! Tady tím pádem se zvětralý benzín dorovná na běžnou úroveň.Výkon by tedy měl zůstat stejný a spotřeba se možná malinko zvětší ale ta úspora kurňa ta úspora je veliká,kór když můžete tankovat bez starostí na levným ONU.Já jsem si teda myslel,že to tak musí být.Není to věděcky podloženo .Jezdil jsem tak asi 2 měsíce.Najel jsem 1000km a absolutně bez problémů!! Já Ethanol doporučuju.Jen se divím,že se o tom moc nepíše,protože úspora je veliká! Zkuste to vyzkoušet! Možná bych to něměl moc propagovat,aby se cena Ethanolu moc nezvýšila,pokud se bude tankovat čím dál víc

2012-01-13 11:54:29

2 měsice-1000km a na základě 1a1/2 nádrže doporučuješ a ještě hovoříš o úspoře při nájezdu 6000km za rok, bych byl ochotnej živit i auto se spotřebou 20/100 naturalem 98. To že ethanol koroduje spoustu součásti palivového systému, bobtná těsnění a navíc selská logika s oktanovým číslem nefunguje, nehledě na zvýšenou spotřebu Ročně s manželkou najedem na dvou autech cca 60.000km a jednou jsem to do mazdy zkusil, aby se utvrdil, že to do neupravenýho auta nepatří

2012-01-13 12:26:57

přesně tak. Bez přestavby bych to tam nelil. A ta přestavba je hooodně drahá záležitost, takže v součtu nájezdu km se nevyplatí pro lidi s menším nájezdem

2012-01-13 13:05:36

No vidíš a ty po jednom tankování děláš závěry ani nenapíšeš co jsi měl za tak velkej problém.Já právě naopak mám jen dobrý zkušenosti.A to že jsem najel 1000km je samozřejmě blbost,to jsem se upsal,to přiznávám.Nemusíš hned tady Kdybych najel 500km za měsíc,tak se tu raději ani neukážu.Najezdím 500km ale za týden.Tedy 500x8 je 4000km,takže kolem 4000km a ne vždy beru samozřejmě 45l,tedy plnou nádrž.Teoreticky je to kolem 250l,dejme tomu,že jsem 5x tankoval Eethanol.Kdybys trošku počítal tak pokud ujedeš 30000km za rok tak by se ti sakra vyplatila přestavba na E85 i na LPG.spočítej si to sám.Všude je plno kalkulaček.Jen info o korozích a tak dále http://www.bioethanole85....otazky-a-odpovedi?catid=1

Já Ušetřil tím,že jsem tankoval na ONU a ne jinde,kde je benzín i ethanol o 2 koruny dražší .Spotřeba se mi zvýšla asi tak o 0,2l/100km. Já byl spokojenej.

2012-01-13 13:27:05

1)v poměru 50:50 to startuje fakt nic moc a spotřeba jde o hodně nahoru-9 l/100 oproti 7,5 co mám dlouhodobou

2) druhý auto mám mitsubishi space wagon 2.4 gdi-přímej vstřik benzínu s režimem chudé směsy-na LPG to předělat nejde a E85 to spolehlivě zabije-čerpadlo co pracuje s tlakem paliva cca 50Bar by šlo papá a to samé vstřiky.

3) Odmítam podporovat Babiše a EU kokoty, kvůli kterejm je teď všude zasr... řepka. A ž ti skočí pod kola slepá srnka z řepky, tak si řekni jak bezva si ušetřil na relativně mladym a hezkym autě tím, že jsi do něj lil sr...

Prosím neber to ve zlém, ale na ty ekosr.. jsem krapet nabroušenej, a to že jsem se odhodlal to alespoň zkusit ve svém autě už je možno považovat za hranici sebezapření

ty kalkulačky jsou úžasný, ale naprd. Pokuď člověk nemá auto se spotřebou nad 10l/100km a nejezdí vysloveně dlouhé trasy, tak to dle mého nemá cenu. 6ádná kalkulačka nepočítá s tím, že dlouho po nastarování auto jede na benál, žádná nepočítá s tím, že při max výkonu to jede na benzím(plyn má vysokou teplotu hoření), žádná kalkulačka nepočítá s bordelem co může plyn, či ekosraja natropit s motorem.

Až budu mít auto, kde bude v manuálu napsáno, že může na ethyl, tak jo. Teď mám auto, který tam má výslovně ethyl zakázanej, a kvůli EU ho zam stejně v malém množství s benzínem musim cpát, pokud se nerozhodnu vzít vervu 100.

2012-01-13 13:45:23

Ještě bych doplnil, že reklamní stránky distributora/výrobce sady na konverzi na E85 jsou vskutku "věrohodný" zdroj a také to, že uspora 15kč na 100km čerpáním paliva na TankONO(spotřeba 7.5l cena 36normoš, ono o 2kč míň) mi za to nestojí( a to mám oproti tvé krásné 6 polomrtvou 626). Tchán bral taky lacinej benzín a u rok starý hondy civic musel měnit polomotor Ne, nemám peněz na rozhazování, ale nejsem ten typ člověka co musí uštřit stůj co stůj

Sumy

2012-01-13 13:46:04

Tak to se divím,že jsi to teda zkoušel

Na přímý vstřiky je to asi teda problém,s tím zkušenosti nemám.

Babiš mě taky pěkně sere,jenže když to nebude Babiš tak zase někdo jinej.Já to beru tak,že aspoň podporuju zemědělce,ikdyž dneska už většina stejně patří Babišovi!

Nedalo mi to a spočítal jsem si,že jsem při tom tankování 1:3 ušetřil za ty 2 měsíce 770kč!!

Tak to ti nezávidím tvůj stav.Při tvým nájezdu bych hodně uvažoval kde ušetřit.Protože ty ceny,to je děs!!

2012-01-13 13:48:25

Zkoušel jsem to do mazdy, ne do mitsubka

Přístup "když to nebude Babiš tak zase někdo jinej" je prostě špatně, protože, když se jim to nebude rentovat, tak "někdo jinej" nebude

2012-01-13 13:52:09

Právě,že kdykoliv jsem vzal čistej benzín na ONU,tak se mi okamžitě zvýšila spotřeba o 1l/100km!! Spočítal jsem si to a to co jsem ušetřil při placení,o to dříve jsem musel k benzínce.Takže jsem pak jezdil na Sheelku pro Ecofuel spotřeba mi spadla oproti normálu o 0,5l!! Na penězích jsem byl opět normálně,ale věděl jsem,že se mi nerozkočí motor.

Pokud jsem jezdil na ONO i pro Ethanol,pak to začalo vycházet zajímavě.Podle mě nejvíc záleží jak se k motoru chováš,podle toho se odmění on tobě.Já právě jezdím spíš jen dálky.Takže startování mě tak netrápilo.


Odpovědět

1  2  3