Fórum - Téma


zkusenost-servis


Fórum O článcích zkusenost-servis



Diskuze o článku

Tragická zkušenost s opravou - Autoopravna Václav Kačírek (Neumětely)

špatná reference - Autoopravna Václav Kačírek - zprasili můj vůz Tento článek je smutným shrnutím škod, které byly napáchány na voze BMW 540 E39. Co na voze zprasili a poničili Toto všechno jsem na voze shledal po převzetí ze zmiňovaného servisu ... Nefunguje autorádio Autorádio nechytí žádnou stanici, funguje pouze měnič CD. Patrně jak hrabali pod přístrojovku vypojil...



2010-07-22 19:54:04

mno... nemile.. co dodat.... pri prebrani nez sis to odvez si nic z toho nevidel?

F.

2010-07-25 00:13:32

nevšimli jsme si, co vůbec měli opravit???

2010-07-25 08:47:44

Kdyby měl Mazdu a ne hranatý hnusný BMW, tak se mu to nestane

doris  
Doris
2010-07-25 09:36:41

Jj, je to dost vytržené z kontextu, v článku chybí popis všeho, co měli opravit. Nicméně pokud člověk svěřuje auto servisu, měl by znát i reference od více lidí. My jsme tak kdysi dali Primeru do lakovny (člen SAČR) a po dvou týdnech nás čekalo nemilé překvapení, kde bych s výčtem nedostatků a fatálních chyb práce rádoby profíků popsala spoustu řádků....Od rozbitého zadního okna v pátých dveřích až po hnusně udělaný lak.... Nakonec to museli dát do pořádku, ale ty oplétačky a nervy s tím spojené, nepřejte si to zažít. V další lakovně zas neuměli auto nastrojit, kabeláž vůbec neřešili, takže nešlo otevírat okna - skla se blokovala o překážející a pokroucené kabely, vyrvali šrouby ze dveří, v laku vady a všude přítomné odstřiky..... Takže mne to nakonec donutilo naučit se lakovat a opravy laku si dělám už z velké části raději sama.

V jiném servise nám zas nedotáhli odvzdušňovák na brzdách a kapalina si během cesty vesele vytekla, málem jsme havarovali..... Třešničkou na dortu byla výměna rozvodů, kde si servis zaúčtoval celou sadu, ale kladky nechali původní. Pokud by se některá z nich během dalšího provozu rozpadla, mohlo by to vážně poškodit motor. Moje nedůvěra k servisům narostla už natolik, že auta dáváme nyní už pouze do dvou ověřených servisů, kde jednak odvedou špičkovou práci a mám možnost svůj vůz i během opravy vidět a zkotrolovat si, že je vše O.K.

2010-07-25 13:29:07

Ja taktez prispjeji svoji trochou do mlýna V zime sem měl mensi bouračku( Prorazeny chladic,spoiler na odpis a dalsi drobnosti) kamos mi poradil jisty autoservis ze tam chodil na praxi tak ze je tam zna a budu to mit se slevou chlapci se cachnovali ze do tydne to bude spraveny, nakonec to tam bylo snad pres mesic,borci sehnali spoiler nastrikaly barvou ale zapomeli ho pred tim vyzkouset samozrejme opticky byl stejnej ale byl vetsi a borec na me zkousel neco v tom stylu ze uz se nevyrabi a ze budu snad muset zacit shanet na vrakaci nakonec sem si to teda "opraveny" za 16 000 kč odvezl kapaliny meli byt taky doplneny a zkontrolovany .a pak si takhle jedu po meste a on se mazel zacal znacne prehrivat na semaforu kouknu pod kapotu a on fridex nikde ,doleju a ono do dvou dnu to samy . Kuci fakt dik za skvěle odvedenou praci

2010-08-04 23:21:26

Chtěl bych se s Vámi podělit o cenné zkušenosti se servisem naší značky v Jihlavě (bohužel nemohu jmenovat, ale v Jihlavě je tuším jediný). Podotýkam, že autoservis není autorizovaný, což jsem bohužel zjistil až po jejich "skvělé" opravě. Byla to moje první zkušenost s autoservisem a musím říct, že jsem naletěl jak prvnička.

Mazdička se mi začala ve vyšších rychlostech přehřívat, což jak jsem zjistil bylo zapříčeněno sáním vzduchu do chladícího systému - příčina špatné těsnění pod hlavou. Takže jsem začal zjišťovat co a kde a za kolik. Předběžné odhady od známých byly 10 - 15 tis. Kč. Kontaktoval jsem také servis v Jihlavě, kde mi řekli cenu cca 3.000,- za těsnění + práci, bude to trvat 1-2 dny. Skvělé zprávy! Ihned jsem auto odvezl do servisu, kde jsem udělal hned dvě základní chyby nepředal jsem auto, takže nemám důkaz, že vše ostatní bylo bez poruchy a nepohlídal jsem si nějaký dokument o sjednané ceně. Naivně jsem si myslel, že co mi potvrdí do telefonu bude platit.

Poruchu jsem osvětlil vedoucímu servisu, který vše odkýval a hned druhý den na to vlítnou. Po třech mých telefonátech jsem se až při osobní návštěvě po týdnu dopátral toho, že se jim šrouby k hlavě zdají být špatné a že nemohou sehnat nějaké levnější z druhovýroby. Nabídli mi tedy originál - sada za 6.000,- bez DPH a dodací lhůta 10 dnů. S tímto jsem nesouhlasil a přes víkend jsem zkoušel zapátrat a zjistil jsem, že šrouby by se měly přeměřit a pokud je délka mimo normu, pak se musí měnit. Žádné měření v autoservisu ovšem neproběhlo, takže jsem jim odsouhlasil použití starých šroubů. Při pátrání po šroubech jsem také zjistil, že by se měla přeměřovat hlava a v případě nerovností se musí srovnat, což samozřejmě v autoservisu také neprovedli, teprve až na mé vyžádání - předběžná cena 2.000.-. Hlavu měli mít po srovnání zpět do necelého týdne, což se také stalo. Za den to měli mít dané zpět dohromady. V konečné fázi to nebyl den, ale týden. Nejhorší na tom bylo to, že vždy mi řekli zítra to bude hotové, zavoláme Vám v kolik si můžete přijet. Nikdo nikdy NEZAVOLAL! Vždy jsem musel volat já a termín neustále posouvali! Jedinou vyjímkou byl den vyzvednutí, kdy mi volal vedoucí servisu, že to mám hotové, ale nezdá se jim nějak posilovač řízení je prý před koncem životnosti. V tu chvíli jsem tomu nedával žádnou váhu, protože posilovač byl naprosto v pohodě a nikdy jsem s nim neměl žádný problém.

Další rozčarování proběhlo při placení původní cena 3.000,- se vyšplhala na 13.500,- a to jsem prý dostal ještě 10% slevu a neúčtovali mi všechny hodiny :D Vzhledem k tomu, že takovouto cenu mi předběžně říkali i jinde, tak jsem to (ač nerad) zaplatil. Větší šok ale nastal při odjíždění z autoservisu, posilovač řízení byl úplně nefunkční! Hned jsem se vrátil zpět abych to reklamoval. Bez úspěchu, bylo mi sděleno, že již to bylo porouchané při předání a že za to nemohou. Navrhli tedy, že seženou nějaký levný z vrakoviště a dají mi vědět co s tím. Na 100% jsem věděl, že jim nemohu věřit, proto jsem rozhodil sítě a čerpadlo k posilovači si sehnal sám a vyměnil ho. Pak jsem jim zavolal po týdnu jak jsou na tom se sháněním čerpadla a kroutili se opět jako hadi, že to nemohou sehnat, ale jsou na cestě nějaké dvě z Německa atd. prostě kecy. Chtěli nejspíše uplatnit pravidlo co je vzácné je drahé a ještě mě povodit za nos.

Já jsem byl s jejich službami absolutně nespokojený!

Nedodrželi cenu, vrátili mi auto s vážnou poruchou a místo slibovaných 1-2 dnů bylo auto v servisu téměř měsíc! Co se týče chování k zákazníkovi, tak je více než ubohé, stejně jako jejich technické znalosti! Výhodu to mělo jen jednu, že jsem se naučil dost o motorech neustálým sháněním informací :)

Na vrácení poměrné částky jsem se s nimi samozřejmě nedohodl, proto zkušenosti dávám dále, abych pomohl případným důvěřivcům jako jsem já :)

2010-09-09 09:20:22

No tak si přidal pár reklam na víc a ono se ti to zaplatí

2010-10-03 13:05:12

Není nad vlastní ruce

2011-04-29 12:58:49

Zurik: Stejne to byla Autia ne? Osobně s ní mám hodně špatný zkušenosti. Naúčtovali si za dutiny a podvozek vystříkání a dutin se nedotkly :(

2015-05-27 14:12:45

Ahojte s něčím taky přispěju.

Týká se to servisu http://www.servis-syrovice.cz/

Jak se můžete podívat na fotky v mém profilu, svojeho miláčka jsem loni 31.7.2014 zprznil na křižovatce Ericha Roučky / Švédské valy.

Potřebné díly jsem si sehnal sám z vrakáčů apod.

Výsledek opravy

Kapota - napasovaná tak, že u řidičovy strany mezera mezi kapotou a blatníkem je cca 1,5 cm nad řidičovým světlem cca 1 cm nad u spolujezdce nad světlem kapota přečnívá cca o 0,5cm "před" světlo

Kapotu měl hodit do karbonu 3500,- nestalo se tak, že prej místo toho udělali klimu ( nestalo se tak )

Světlo lepení úchytů - 1500,- upadlo cca po 3 mesicich

Lepení ůchytu přední mřížky se znakem 500 - upadlo po 3 tydnech

Lepení nádržky na ostřikovače - 500 - selhalo po 1 měsíci (ale na to mě upozorňoval, že je to měkký plast a pravděpodobně to nevydrží

Nárazník napasovaný nakřivo přitahnutý ESKApakskam

Lepení sahary 1500 - zatím doufám drží, ale bojím bojím

Výměna mikrořemenu údajná i s řemenem - 1000 - řemen vyměněn není

Rovnání kapoty - 4000 - výše popsáno, jak je to srovnané

Ostatní "karosařké" práce - instalace nárazníku, mřížek atd atd. - 2500

Fotky sem je hamba dávat, takže teď šetřím prachy a sháním info na servis, kde by to mohli udělat znova a tentokrát snad lépe

Celkem mě "oprava" vyšla na 26 000 i s díly, za některé děkuji i uživateli Moriartymu a teď mám chuť spíš brečet pokaždé, když auto vidím.

A málem jsem zapomněl 2500 si vzal na nástřik podvozku, dutin a ošetření lemů.... ani jedno z toho nebylo uděláno, lemy by ly jen očištěny od rzi, která je tam samozřejmě zas....

Na STK mi teď auto chválili jak je supr tech. stav.... ale že bych si měl letos zase nezapomenout dát ošetřit podvozek, že je vidět, že auto to má dělané každej rok .... no málem mě jeblo, když jsem za ním sešel do kanálu a viděl to ......

S pánem jsem od té doby raději nemluvil, protože bych asi nebyl daleko od ublížení

Bohužel jsem dal na doporučení a tak řešil záležitost "bez papíru" takže moje blbost .....

2015-05-28 02:20:21

cenda85: Jo a to je právě ono.. Člověk chce ušetřit za každou cenu a nakonec zaplatí ještě více než by si doma poskládal sám a práce stojí s prominutím za ...

Při převzetí jsi musel auto vidět takže pokud nebylo OK v top stavu odpovídající ceně, nemůžeš právě po nich nic vymáhat - leda že by jsi to zkusil neoficiální netolerovanou cestou.

Když čtu ty opravy, co na tom vlastně bylo tak drahé? Rovnání kapoty za 4000,- ? Řekl bych že fungl novou seženeš za 2000,- a již připravenou na lak... Lak? Hodnota 450,- za nástřik (kvalitní lak) + práce 400,- / díl...

2015-05-28 08:42:49

magnetto: byla to urcite taky moje vina. Dily se rozsklebily cca po tydnu.podle mlade to videt moc nebylo. Auto jsem bohuzel neprebral osobne. Kapotu zkousel rovvnat,ale nakonec jsem musel koupit druhou. Trochu se museli rovnat nosniky jeste. Zaslepku do mlhovky s tim stribrnym rameckem jsem dosud nesehnal,takze jak se dozvim o nejaem dobrem servisu,tak to musim nechat predelat.


Odpovědět