Fórum - Téma


Zkušenost se žárovkami Nightbreaker


Fórum Technický koutek Zkušenost se žárovkami Nightbreaker



1  2

2009-05-02 12:36:47

Děláš dobře že svítíš. Na druhou stranu máš pravdu v tom, že my co máme v autech na potkávačkách čočky a jsou dobře seřízené tak přes den to světlo není tak zářné jako z vašich denních LED, ale stále lepší než zhasnuté...

2009-05-02 21:45:09

Vojtavojta:Ta energie kterou ti sežerou ty žárovky se nikde nevyskytne, ta je z benzínu nebo nafty! Je to sice málo (cca 300w-musíš počítat i ůčinnost motoru)ale vynásob to kilometry a počtem aut a to je pak cifra! Ale na druhou stranu bezpečnost se nesmí počítat na peníze,takže já jsem pro kompromis -svícení pouze v zimě.

2009-05-02 21:51:52

jeden z důvodů, proč se zavedlo celoroční svícení byli čeští řidiči, kteří jsou nepřízpusobivý. Hlavně na začátku období, kdy by se mělo svítit je jasné, kolik lidí nebude svítit a na co se budou vymlouvat, raději celoroční, nebo žádné, ale ne půl roku ano a půl ne, to většina populace nezvládne

2009-05-03 07:43:48

Ano ta energie je z benzínu, ale mnohem víc se spotřebou udělá zda-li pojedeš v botech které mají tenkou nebo hrubou podrážku, než-li to jestli svítíš nebo ne.

2009-05-03 07:46:31

Re Miláčci: Souhlasím, navíc si myslím že vašemu typu aut to uškodí nejvíc když máte schovávací světlomety, přecejen to auto vypadá jinak...

2009-05-03 12:29:23

Vojtavojta: ano spotřeba je více ovlivněna stylem jízdy ale to svícení je vždycky spotřeba navíc . Nemůžeš to posuzovat v malém.Ber to takto : i kdyby se ti spotřeba zvýšila jen o 0,05l/100km při ujetí 100000km je to 50l x 3miliony aut jen u nás a dá to 150miliónů litrů x 25kč .... +žárovky a ekologie dostane pěkně na prdel. Ale na druhou stranu je tu bezpečnost tak nevím

2009-05-03 12:37:11

nejdůležitějsí je ekologie a bezpečnost, peníze jsou hodně v pozadí.

Ale pokud je tato diskuse v tomto bodě, můžeme klidně začít debatovat o tom, kolikrát každý z nás vyjede zbytečně, kde by mohl dojít pěšky, nemluvě o tom, že by jet vůbec nemusel, nebo by mohl zvolit jiný způsob dopravy. Stačí se kolem sedmé ráno postavit k cestě a počítat, kolik aut je obsazeno jedním člověkem. V bývalé firmě nás deset bydlelo kousek od sebe, ale každý jel do práce svým vlastním autem.

Pokud toto srovnáme, se zvýšenou spotřebou při celodenním svícení, je jasné, že to svícení taková zátěž není.

2009-05-06 09:47:12

2009-05-06 10:07:58

2.5 V6 co že spotřeba? hlavní je byt viden.. i když jako i jako motorkař..už to tu,ale nekdo řikal, je ta vyhoda fuč.

2009-05-06 15:51:22

svítit a furt.Není o čem diskutovat.Pokud se to někomu nelíbí,tak ať chodí pěšky.

2009-05-07 18:49:39

My máme Night Breaker už skoro rok a zatím neshořely. A to nemáme světla pro denní svícení, tak že s nimi svítíme i ve dne. Jenže my máme myslím H1 a nevím, jestli to nebude trochu jinou konstrukcí H4 že vydrží méně. Je pravda, že celkově žárovky s větší svítivostí budou mít asi kratší životnost. Tady jsem našel nějaký test žárovek. http://data.idnes.cz/g/au...ografika_autozarovky.html Potle toho testu sice vyhrál Night Breaker, ale asi bude lepší volba ta druhá Philips Night Guide, která sice má o trochu menší svítivost, ale má udávánu o dost delší životnost, ale to je test a osobní zkušenosti s žárovkami Philips nemám.


Odpovědět

1  2