Fórum - Téma


Zhaveni


Fórum 6 GG / GY Zhaveni

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2012-02-27 12:06:47

Mazdar,

chci se zeptat vas vsech jak dlouho vam trva, nez dojde k nazhaveni? Me to trva pomerne dost dlouho (cca 20s) a z toho si troufam soudit, ze moje zhavice maji to nejlepsi za sebou a jsou na vymenu .. co vy na to?

Diky za odpovedi

2012-02-27 12:39:41

Hmmm, mozu byt aj pred dochodkom, ale dlzka zhavenia zavisi od realnej teploty okolia a tym padom aj teploty motora. Aj mne v mrazoch zhavi cca 10 s, v lete su to 2-3 sekundy. No 20 sek. je uz fakt dost. Ak to chces testnut, tuto som cosi o tom pisal: http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=78871

2012-02-27 14:49:16

V mrazech vzdy do 5ti sekund.

2012-02-27 19:39:15

nooo, ked bolo malo pod nulou, tak sa to do tych 5 sekund zmesti. Ked bolo pod -15°C, tak to mohlo trvat malo cez 5 sek. Nemeral som to stopkami, no taky dobry odhad mam. Ak ti to fakt zhavi (chrastik) 20 sek, potom to mas nadranc.

2012-02-27 23:15:09

hele. a jaka je "standardni" doba zhaveni? v mrazech -15 - -17 jsem zhavil nadvakrat pokazde asi 7-8s. ted v teplu (+17) zhavim 4-6s. neni tohle nejaky zvlastni nepomer?

2012-02-28 00:13:06

No nebudu nic vymyslet .. zhavice objednany spolecne s olejem, palivovy a olejovy filtr taky .. vsechno spojim do jedny vymeny ..snad bude klid

2012-02-28 11:02:36

Standartna, alebo ked chces, bezna doba zhavenia je asi tolko, kolko bolo pisane vyssie. Je to skor o spokojnosti so startom: ked ti to dobre chyta aj v mrazoch, co na tom, ze to trva 7-8 sekund. Je to logicke - zhavice nie su tepelne izolovanie od motora, vymrazeny motor ich ochladzuje, preto zhavenie trva dlhsie. Ked startujes motor teply, zhavi sa velmi kratko alebo vobec... Ked to trva 20 sek, potom je na mieste vymena, alebo aspon kontrola. Takze ak sa ti nieco nezda so zhavenim, skontroluj ich a uvidis, neda to vela prace. Meranie prudu vsak rob iba po jednom, lebo kazdy zhavic moze brat cca 10 A. Ked kazdy zhavic odobera takyto prud a aj tak sa zle startuje, potom ich treba vymontovat a vizualne skontrolovat. Moze byt na vine olejovy povlak - svojho casu som mal tento problem - zhavice boli zahadzane od oleja. Zly start (= zle zhavenie) nebolo zhavicmi, ale piestnymi kruzkami. DiTD-cka trpia na kruzky, skoro sa oderu a potom slabo tlakuju. Po starte padaju otacky a auto nema vykon, zvysi sa aj dymivost.

No podla mna ty to mas primerane, takze to riesit nemusis.


Odpovědět