Fórum - Téma


zhasnutí stud. motoru při dojíždění do křižovatky


Fórum 6 GH zhasnutí stud. motoru při dojíždění do křižovatky

Informace o modelu: Mazda 6 GH



2014-10-07 00:02:57

Zdravím všechny MAZDAR

nenašel jsem podobné téma, proto píšu. Několikrát se mi stalo při studeném motoru, venku 10°C (rafička teploty se sotva odlepila), že dojíždím do křižovatky, vymáčknu spojku, zařazeno 1 nebo 2, tak mi motor zdechne .Dělá to jak na benzín, tak na LPG. U zahřátého motoru je vše OK. Studený motor zlehka pocukává při jízde 10-30km/hod jak benzín, tak LPG. Tankuju Shell a LPG - kralupol.

Svíčky jsou nové, filtr vzduchu taky, klapka čistá. Když připojím adaptér do OBD2 tak na telefonu nenačtu žádnou chybu.

M6 GH 2.0i 147kW

prosím poraďte.

2014-10-07 09:31:04

purkmistr: lambda sonda?

2014-10-16 23:53:20

Další věc se mi stala a už několikrát a myslím, že je stejná příčina, ale nevím co by to mohlo být. Ráno nastartuju, tak 1 min nechám na volnoběh a jedu do cca 400m rovinka a pak je celkem velkéký kopec 300m. Po rovince ok, ale autu začne v půlce kopce jakoby docházet dech, nemá tah, začne zpomalovat (jedu cca 50km/hod a zařazeno 3). Musím podřadit a na dvojku, stále strácí rychlost, zmáčknu spojku, přidám plyn a motor prostě zdechne. Já nastartuji a vše je OK a motor krásně do otáček a jakoby nemělo žádný problém............ Jak se zahřeje, auto jede jak nové Toto chování auta je jak na benzín, tak na LPG stejné.

Neví někdo čím to může být?

2014-11-09 21:58:39

ve čtvrtek jsem byl v Mazdě Olomouc na diagnostice. Byl jsem mile překvapen s přijetím, servisem i cenou. Čekal jsem cca 45 minut, kdy auto projeli a napíchly na diagnostiku. Bohužel nenašli vůbec nic......... A cena? ZDARMA! prý zkuste přijet za nižších teplot a nechte auto u nás. Jak vychladne, uděláme druhou zkoušku na diagnostice. Tak uvidíme cca za měsíc.

2014-12-04 13:57:10

Přináším další info mého řešení problému. Když mě v Mazdě nedokázali říct co je s Majdou, sel jsem za známým co má autoservis. Ten napíchl auto na diagnostiku a zjistil špatnou zapalovací cívku na druhém válci. Proto jsem ji nechal vyměnit, ale problém zůstal. Nechal jsem změřit tlaky - natlakování válce - to je prý ok, ale toto měří jen těsnost, ne kompresní poměr. Dnes sem auto zavezl na změření kompresních tlaků - tlakoměrem a změřit vůle ventilů. Komprese prý dobra - přikládám obr. a ventily sací OK ale výfukové mají místo 0,25-0,28 jen 0,12-0,13. Prý udělají seřízení (nechají zbrousit podložky) ale bude to rtvat 3 dny a cena cca 7 tis

No nechám to za týden udělat

2014-12-15 22:55:14

Takže vyřešeno,

byly to špatné vůle ventilů. Po výměně vymezovacích podložek u výfukových ventilů (bohužel dají se sehnat jen u mazdy a to za cenu 550kč/ks - potřeba 8 ks) vše funguje jak má. Po výměně auto krásně tahá z nizkých otáček.

oprava vyšla na 6570,-

2014-12-15 23:12:11

purkmistr: Chtěl jsem se jen zeptat: Těmi vymezovačkami myslíš ty "desetikoruny" o které se opírá vačka? T je celkem dost peněz za 1 kus.

2014-12-15 23:21:16

Bohužel nejsou klasické placky a takové hrníčky s lemem a dno toho hrníčku je ona vymezovací podložka. Vyrobit u soustružníka to nejde a dá se to sehnat jen v a to opravdu za 550kč/ks. Dodání z německého skladu do 3 dnů.

2014-12-16 00:24:36

purkmistr: No pálka je to teda pěkná. V každém případě gratulace k vyřešené opravě


Odpovědět