Fórum - Téma


zhasíná motor při volnoběhu


Fórum 6 GG / GY zhasíná motor při volnoběhu

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2010-08-17 10:17:03

Pánové mám zásadní problém s mojí mazdou 6 (diesel, 2003,89kw, najeto 160 tis.). Při volnoběhu motor někdy neudrží otáčky a zhasne, dnes ráno už nechtěl ani nastartovat aniž byhc přidal plyn. Nevíte kde může být problém, eventuálně poradíte nějaký slušný mazda servis v Praze? Díky.

2010-08-17 12:19:03

ajajaj - další nešťastník s M6 dieselem který dělali inženýři z NDR

ale vážně - modli se ať je to jen klasická nejčastější závada a to SCV ventil na čerpadle - cena ca 5000 CZK

Mara

2010-08-18 13:16:48

Nešťastník je marcoos, který nechápe že některým se může líbit jiný typ paliva a jeho informace u původu motoru jsou mimo mísu. Jediné v čem lze souhlasit je to, že díky naftě která je nyní na trhu nemůže klidně spát žádný majitel novějších dieselů. Ještě bych zkusil na diagnostice kromě načtení ventilu i kalibraci vstřiků.

2010-08-18 13:37:45

no Fredy - není to o tom, co se mě líbí nebo ne - ale problematických dieselů na M6 je na tomto fóru i jinde opravdu mraky - k tomu to směřovalo - ovšem ty seš z rokem výroby 2007 už celkem ve vatě - tam už se to tolik nekazilo ( nebo tyto kusy ještě nemají tolik nalítaný)

při kvalitě české nafty je racionálně vzato riziko problémů se vstřikovací soustavou hodně vysoký - ty diesely za to obecně pravda nemůžou, ale výsledek je takovej jakej je

2010-08-19 13:02:21

Pokud uznáváš že většina problémů tkví v kvalitě nafty, případně s čepováním u JZD a nebo dovozem auta který má už půl mega v kolech a 100t na tacháku pak s tím nemám problém. Mě prostě ten krouťák baví a mazda kromě nenažraného 2.3DISI jiné turbo v nabídce s benzínem nemá což je škoda. Netoužím po předopovaném koncer. 1.4TFSI, ale mírně přeplňovaný 2-2,5l by se mi líbil.

2010-08-19 13:37:29

Fredy - já mám M6 2,0 diesel rok 2004 - vím o čem to je

nejlepší diesel co existuje je 2,2L v novým mondeu - je to biturbo, ale tak, že jedno turbo tahá v nízkých otáčkách a druhý nahoře - výsledek je fantastickej - absolutně lineární zátah na úrovni audi dieselu 3,0 turbo apod ( mám v práci) - te to tichý a silný jak lokomotiva - turboefekt nulovej - jezdí to za cca 8L nafty - ale i to má problém - pokud i v tom zajezdíš, tak už nikdy nebudeš chtít do jinýho auta - je to obrovskej rozdíl oproti běžným turbodieselům

Mara

2010-08-20 09:50:28

Vím že máš ropu, o to víc mě překvpuje tvůj náhled na ní. Předpokládám, že jsi si auto vybral sám a nebylo to dědictví Nebo to zklamání pramení z toho, že jsi si myslel , že budeš jezdit i na fritovací olej a tak za 4,5/100.

Ale jinak

2010-09-05 08:56:36

ahoj měl jsem stejný problém v mazdě mě řekly že oprava bude cca 50t a to jsem nechtěl dát tak jsem udělal pokus začal jsem dávat aditiva myslím že to je super disel nebo tak nějak naučil jsem se že při tankování dávám aditiva a už mám od tý doby 50t km a motor běhá jak hodinky.

2010-09-05 09:26:52

Saryk - co přesně tam dáváš za aditiva?

doris  
Doris
2010-09-05 09:30:40

Přesně tak, kvalita paliva výrazně ovlivňuje chod motoru a stav i funkčnost celé řady dalších součástí - vstřiky, čerpadlo apod. My ač tankujeme u kvalitní pumpy (člověk to dnes s jistotou asi říct nemůže....), tak vždy přidáváme do paliva aditiva a skutečně to dost pomáhá. Vlastní zkušenost je taková, že před cca 11 léty jsme koupili 7 let starý diesel, a zpočátku byl poměrně hlučný, neměl nejhladší chod a spotřeba šplhala k 6 -6,5 litrům. Zhruba rok jsme s tím jezdili na obyč naftu, tankovalo se, kde vyšla levně a nehledělo se na nic jiného. Motor byl hlučnější, auto bylo líné a dost kouřilo. Pak ale došlo ke změně, když jsme začali tankovat na "lepších" pumpách a vyzkoušeli poprve mechanikem doporučená aditiva. Od té doby, je to už cca 10 let, přidáváme aditiva pravidelně a motor se výrazně zlepšil po všech stránkách. Nejen, že je o mnoho tišší, má krásný klidný chod, ale přestal i kouřit, na emisích jsme hluboko pod limitem dokonce i oproti modernějším agregátům, spotřeba paliva klesla o více jak litr - dlouhodbě jezdíme za 5.2l/100km, motor jde ochotněji do otáček a celkově je živější. Špičkově startuje za jakýchkoliv podmínek. Další pozitivum - olej méně degraduje, vydrží déle čistý. A to nejlepší nakonec, v reálu má najeto cca 360.000km.

Takže když vemu v úvahu cenu aditiv (používáme hlavně Super diesel aditiv od Liqui Moly), která do nafty přidávám, bohatě se mi to kompenzuje nižší spotřebou a dalšími faktory, které jsem uvedla výše. Takže za sebe je mohu vřele doporučit.

2010-09-06 08:01:00

já dávám tyto http://www.super-aditiv.c.../super-diesel-aditiv.html letní a zimní

2010-09-18 20:15:18

Mal som to iste, SCV ventil som objednal cez internet v Rakusku cca. 185 euro.

Vymena 20 min blbej pristup.

Inak tvrda diagnostika je, odpojit kabel od SCV ventilu a ked nastartujes tak je to ono.

Pozor nezlakni sa riadne ti bude hrkotat v motore

Ak si to uz opravil daj vediet ze co a za kolko, pre zaujimavost


Odpovědět