Fórum - Téma


Zavzdusneny chladic 626GE


Fórum 626 GE Zavzdusneny chladic 626GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2008-08-01 19:32:16

Tak jsem letel po dalnici 160Km/hod, motor tocil 4000ot a nedolil jsem nic.... a to uz jsem mel ten novy ventilek.

2008-08-02 07:44:48

nevim co ti poradit, motor dela to co ma -zadnou vadu si nezaznamenal...... ja mam proste pocit ze zadne 3L tam uz nepatri, nemuzu si pomoct..... kdyby tam chybely 3L, motor by se zblaznil...

2008-08-03 13:50:03

Taky si myslim a to jsem po te dalnici letel a venku bylo 32" ve stinu... Kdyz jsem to vypoustel byla toho pulka lavoru, skoda ze jsem nezjistil jaky mel obsah ale urcite toho bylo vic nez 3 litry.... 100%. Kdyz jsem dolival ten fridex tak jsem tam nalil jen ten fridex. Myslim si ze kdyby tam byl jen ten fridex tak by to motor v tom vedru neuchladilo ani nahodou. Jeste takovy dotaz. Cidlo ktere snima teplotu motoru je na bloku motoru nebo na okruhu chladici kapaliny?? Mohlo se stat ze by jsem vypoustil pouze chladic nebo pouze vyrovnavaci nadrzku a v tom druhem by kapalina zustala??? Fakt uz nevim, nebudem to resit, vozim s sebou v kufru destilku kdyby se mi to nahodou prehralo... diky za pomoc.

ado
2008-08-03 17:33:17

Najskor to budes mať v poriadku,pretože nieje pravda že voda topením preteká stále,ale ovladačom topenia "modra-červená",ovládaš prietokový ventil radiatora topenia,či má byť zatvoreny alebo otvorený,prípadne ako velmi má byť otvorený a pred uplnou výmenou chladiacej kvapaliny je vždy nutne zapnuť topenie to znamena otvorený ventil,inak ti podla velkosti radiatora ostava zhruba 2 až 3litrov v radiatore.Ak je to nutné možeš ešte odvzdušnovať cez čidlo teploty na bloku motora,zvyčajne na hlave motora.Len opatrne aby si nepoškodil tesnenie.

2008-08-03 18:54:53

Kdyby to tak bylo tak v lete kdyz mam topeni na modry stupen tak se nikdy nemuze roztocit ventilator ktery chladi velky okruh ( napojeny na ohrivani interieru ). Ale on se obcas ( ikdyz hodne malo ) spusti. Takze to tak neni...

2008-08-05 13:52:04

Tak to to jsem zvědav. Mám auto 6 let / r.v.92/ a letos chci vyměnit kapalinu v chladiči. Mám tam něco hnědého, co vůbec nevypadá jako nemrznoucí směs. Spíš to vypadá jako olej a i to tak divně smrdí.

Dám vědět, kolik vody vyteklo a kolik se vešlo. Snad se nějaký modrý "fridex" s tím hnědým nepožere.

Máte také někdo něco hnědého v chladiči?

2008-08-05 20:34:10

Vojta: proc by jako nemel spinat vetrak chladice pri vyplet topeni?:) ten s topenim nema nic spolecneho, chladi motor a klimu.

Ado: nevim ktery model ventil ma, ale GE s motorem FS ma natvrdo hadici od termostatu do topeni a vraci se na bok hlavy valcu. Zadny ventil uzavirani vody tu neni, ten sem naposled videl u toyoty celicy.

Ziza: to je akorad znamka toho ze majitel se o auto nestara jak ma a vodu ma plnou rezi ktera se pri moc stare naplni vytvari, uplne to vypust, nalej cistou vodu, protoc, vypust a nalej co tam patri

2008-08-05 20:46:40

Jasně že chladič a všechno propláchnu. Ale dnes jsem sedouvěděl, že so do Mazd někdy dávala místo antifreezu nějaká "parafa" či co. A ventil v autě je - čtyřcestný, elektricky ovládaný. Míchá teplou vodu se studenou. Tím se dělá teplota.

2009-03-09 01:03:45

poradim ti ted nedávno sem to dělal na sví krasavici z 96 roku a dělá se to tak že najdeš skrtící klapku a do ní de hadička od vody tu povolíš a odklopíš a pustíš motor, pak tam jen liješ vodu dokud z tý hadičky neteče voda pak to rychle nasadíš a je to, nemám foto bohužel ale když na to nezapomenu tak to sem přidám ale mám to od kluka z mazdy a funguje to.

2009-04-07 15:45:08

Hoj,

trochu OT ale.... Nevite, jestli je v 626 GF (97 benzin) stejnej chladic, jako v 626 GE -97?? Takrka vsude jsou nahradni dily na GE, ale sehnat na GF neco za rozumnejsi cenu je docela boj... Tak me napadlo, jestli bych do toho nemohl nacpat chladic z GE. Diky

2009-04-08 22:17:16

zdravim...tak nejjednoduše ovzdušnit chladič jde tak že sundáš čidlo teploty a do expansky začneš ústama foukat a až ti přeš to čidlo začne téct voda tak ho zamontuješ na zpátek ale do expansky musíš pořád foukat

2011-01-21 18:30:02

Zdarek

Mám, takový problém, že už druhou zimu neustále dolévám nemrzku do chladiče a pořád se mi ztrácí.

Nevíte čím to může být?

Jak je teplo tak je to O.K. , ale když klesne teplota pod nulu tak jsem během 3-5dnů skoro bez vody.

Vymenil jsem vodní čerpadlo minulý týden a je to pořád stejné.

Nemůže to být třeba, že jsem čistil šoupátko přídavného vzduchu a ikdyž se mi to těsnění zdálo špatné jak jsem to těsnění dál zpět.Je to prostě plné vzduchu a strašně málo vody.Pak kolísají otáčky.

Nic nevaří, zkoušel jsem všemožné kromě toho nového těsnění.

Ještě mě napadlo jestli nemůže být díra někde v hadici např. od vyrovnávací nádržky, ale ta je pod blatníkem a nechce se mi sundávat celý blatník.

Nevíte čím to ještě může být.

Díky za rychlou odpověď. asi ještě půjdu do garáže se na to kouknou protože mi auto už nejezdí na benál, ale na fridex!!

  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011-01-21 21:45:31

Tak jsem byl v garáži

Je to grcačka, než jsem tam dojel (cca 1km), tak topení šlo,ale otáčky šly na volnoběh lítaly nahoru a dolu a pořád.

To jsem dnes doléval tak 3/4 l a nepomohlo nic.

Když jsem sáhnul na šoupátko přídavného vzduchu, tak bylo úplě ledové.

Tak jsem ho sundal a to špatné těsnění jsem vyhodil( bylo roztržené ) a dal jsem to na nějaký silikon ( těsnění )

v práci mi to doporučil kolega, že je to opravdu super a používá se to na těsnění pro motory, je to tam přímo napsáno a prý to stojí pěkný prachy.

Tak jsem to nasadil dotáh a dolil opět nemrzku + destilku.

Nastartuji a pořád to stejné, kolísání otáček.Opět jsem dolil vodu ventoš se 2x sepnul a nic.

V autě horko jako prase, ale šoupátko přídavného vzduchu bylo opět úplě ledové!A hadice úplně měkké, jako kdyby tam nebyla žádná voda a žádný tlak, ale v chladiči byl tlak, to jsem zjistil, když jsem otevřel víčko, pěkně to stříklo

Asi po 15min.dolévání vody (protože mi vystříkla, jak jsem chtěl opět dolít) a po 15min.mačkání hadic se snížily otáčky, ale nějak to kolísá a motor má nějaký divný zvuk.

Jo a když jsem odpojil hadičku od šoupátka přídavného vzduchu, tak netekla žádná voda.

Tak prosím o radu, už si opravdu nevím rady!


Odpovědět

1  2