Fórum - Téma


Zapojení Chiptuningu.


Fórum 323 IV BA / BH Zapojení Chiptuningu.

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2

2010-01-07 11:50:14

Otázka dne.Chci si udělat chiptuning přes pc.Ale nemužu sehnat kabel.Dá se to nějak zapojit na kabel Vag-KKL ?

2010-01-07 21:53:41

Co já vím tak Ty jednotky jsou neporgramovatelné, jde tam nastavit jen předstih a volnoběh, nic víc, a navíc na ten Vag kabel to nenapojíš protože mazda nemá zběrnici, takže u Takových aut se dělá chptuning oblbováním jednotky že se dávají odpory před čidla atakdál...

2010-01-07 22:19:41

na VAG rovnou zapomeň a originál zástrčka stojí dardu, to samý redukce, a motory BA se čipovat nedají ... krom 2.0V6 ještě navíc s hodně nejsitým výsledkem

2010-01-08 07:48:23

Tak to je škoda.Mám 2.0 V6.Tak hold budu dál jen blikat chyby.Ale po pravdě řečeno ,těch našich nejakejch 103 KW je na 6 válců docela málo.Třeba Ford 6tiválec měl už v roce 85 110KW a Peguot 6tiválec 145KW.

Tak jak se dá nejlíp vše zvíšit.?Mám sport výfuk.A teď chci snížit hlavy.Ale nevím jestli to bude stačit. A chci dát sport filtr.Ale nevím kterej je lepší.Chtělo by to turbo.!!

2010-01-08 10:20:31

Člověče, nějak jsi zapoměl, že je rok 2010 a to tvoje efko má r.v. maximálně 1998 /když by bylo nejmladší/. A pominu li, že motory KF, KL byly na svou dobu výkonově a chodem skoro to nejlepší na trhu /motory ford jsou ty samé, už tehdy to byl koncern/, tak jestli chceš ještě chvíli jezdit, tak do toho motoru NEZASAHUJ a pilně si akorát kontroluj stav oleje. Tyhle motory moc nesnášely zásahy ani když byly nové, natož teď po xx letech, kdy mají starosti samy se sebou. Obecně chip tuning u atmosférických šestiválců nemá moc prostoru na zlepšení. ........ Jo, ještě je tu jedna varianta, že do toho motoru investuješ tak 2x cenu celého auta a potom z něho něco vysekáš, to jo. Až jenom sudnáš obě hlavy a půjdeš si koupit sadu šroubů a těsnění, nebo vyměníš komplet rozvody i s napínákem, tak pochopíš /a to nejsme zatím u žádného zvyšování výkonu/.

2010-01-08 11:12:08

Sadu těsnění mám.Papá mi to olej.Takže se chystám ty hlavy stejně sundat.Musím vyměnit gufera.A budu muset asi stejně srovnat hlavy.tak proč je rovnou nesnížit.Tím se by měl zvýšit výkon až o 10%.

2010-01-08 11:15:47

Tak hodně štěstí.

2010-01-08 12:21:53

jako zkusit to můžeš u týhle firmy http://www.chiptuning.cz/...dos%206%202.0%20L%20103kW'

ale jak říkám... eště nemám jedinýho známýho kterej by to u nich zkoušel, jen mi posílali odkaz...

Ale chtěl bych ten motor vidět jak bude vypadat za 10tiísc...

a turbo? Tak to se prohneš... holt úpravy motoru jsou pekelně drahá sranda a když se do nich už jednou pustíš, nikdy nebudeš mít dost a ve finále zjistíš že si do auta narval 200táců a to auto je furt stejný a potřebovalo by ještě udělat podvozek, brzdy, převodovku, spojku atd atd...

když chceš auto s výkonem srovnatelným s těma autama co jsi napsal výše, kup si GTX... to má srovnatelnej výkon a vyrábělo se ve stejných letech.

2010-01-08 16:09:48

Hmm, ta firma ani neví, že xedosy 6, 103 Kw, měly kroutící moment v základu 184 N/m, předfacelift se 106 Kw, měly 180 N/m. Takže sečteno podtrženo nabízí pochybných 10 Kw a 3 N/m. Když vezmeme 3 stejná nová dvoulitrová auta na brzdu, tak se jejich výkon bude klidně lišit až 10 někdy až 15 kw, když se sejde hodně nepovedené oproti povedenému. Jestli to je hodně muziky za pět a půl tisíce, to ať si každej zváží sám. Možná když do toho zacneš lít Shell Power-racing, tak budeš rychlejší . Tohle čipování atmosfér mi spíš připomíná Hollywood-dream works , protože mimo komlet testu na brzdě člověk stejně nemá šanci zjisti, jestli dostáli toho co slibují. Ale co, kdyby to lidi chtěli, taky bych to prodával, doba si žádá své .

2010-01-08 17:37:48

No Až to začnu příští měsíc rozebírat,Tak uvidím co se dá ještě udělat.

2010-01-08 19:59:55

copak ono by ani tak nešlo o neznalost těch týpků... holt kw sem kw tam u mojeho fs taky uváděj 96 i když má mít rovných sto ale co...

spíš co mě fakt děsí je další životnost motoru.. přecejenom bude Ti to dávat bohatější směs, tím pádem budou vyšší kompresní tlaky, vyšší teplota v motoru, pak rupne těsnění pod palicí případně celá palice a je vymalováno... a nebyl by to první ani poslední případ.. a další a další věcí, určitě z toho nebude mít radost ani katík ani lamdasonda, bude Ti to žrát 10 na 100 páč lamda Ti bude udávat blbý hodnoty který bude sázet... atd atd... i když lákavý je třebas to že ti udělaj komplet test, diagnostiku apod...

Hele podle mě nejjednodušší řešení (prozatímní) je komplet nerezový výfukový potrubí origo na mazdu případně udělat sání, dohromady to sice nic nepřidá ale pár skákajících poníku tam hopsne navíc... každopádně budeš mít sytější zvuk...

2010-01-08 20:56:00

Moje řeč a hlavně: úprava nejde na nový motor /který by s tím asi problém neměl/, ale na motor co má 10 a více let, nájezd průměrně 150-250 tis.. .........Poslat pod kytky se dá i levnějším způsobem .

2010-01-09 10:08:28

Výfuk budu měnit taky.to každopádně.

2010-01-12 16:06:52

Já osobně jsem zastánce varianty, že pokud má motor od výroby daný výkon tak ho měnit nebudu. Zářný příklad je VW a jejich TDi. Každej blbec tam cpe čip jen aby měl o15 - 25 kw víc, ale že motoru zkrátí život na polovinu a někdy i třetinu toho by jinak zvládnul je nezajímá. Pak se divěj...A co se japonců týče mám zkušenost že když o motor pečuješ, nezadřeš a neuvaříš ho si v poho. Osobně mám zkušenosti s Toyotou Corollou, Nissanem Primerou, 626 Mazdou a luxus. Já bych se asi dost bál čipovat motor, nevěřim tomu.

2010-01-12 16:10:21

Jo a s tím sražením hlav ti fandim. Pokud je srazíš a neuděláš spodek tozn. kliku, ojnice,čepy, kroužky, šály což je totální GO motoru, tak ti ten motor za pár tis km zabouchá. A na to dám ruku do ohně.

2010-02-08 08:39:07

josef.mrazek: kto si ze vravis, ze pri nachipovani motor straca svoju zivotnost a este povis taku kravinu ze o polovicu??? ty kde zijes murko hmm??? jazdil si uz na takom vw TDi nachipovanom alebo hocijakom nemcovi? ano?? a kolko??? par km??? nevrav nieco o co nemas skusenosti a su to len tvoje dohady a este mas pritom aj strach! Neni chip ako chip a kazde auto sa neda nachipovat rovnako a tak dobre! Do japonca si malokto trufne dat chip pretoze vie ze japonci su vychcany a najlepsie by to vedeli spravit len oni a oni su na tunovanie ci uz vzhladu auta alebo motora jedny z najlepsich , toz do nemca napraces co len chces samozrejme ako som uz spomenul nieje chip ako chip pretoze su aj odrbavaci ze ti to akoze nachipuju.

2010-02-08 15:39:44

jen pro TVOU informaci...Že neni čip jako čip máš pravdu. Ale ne každej má finance aby si zaplatil kvalitu. Pokud máš omezené investice tak dopadneš tak jak sem tu popsal. A co se strachu týče tak teď zase kecáš ty. Bohužel vidím dost často mladý kluky v čiplejch autech a víš co s nima dělám??? Vyndavám je z vraků, zametám,sbírám je po silnici a dávám je do černejch pytlů. Až budeš chodit po dálnici hledat 18ti letýmu klukovi nohu a nebo játra pak mi něco říkej o strachu. Mám naježděnej slušnej batoh kilometrů abych věděl jak zacházet s autem.

2010-02-08 17:17:20

dobre ja ti to neberem, ja som narazal na to jak si povedal ze chip skrati autu polovicu zivotnosti teda motoru a tym som myslel aj tvoj strach ze sa bojis chipu. Na výkon atd som nemyslel, to ti davam zapravdu ja takych poznam tiez co su velky frajeri a hned jak im daju vodicak im tatko kupi nadupane auto a neni im rady ale keby si sadnu skody 120 tak by na tom nevedeli ist.

2010-02-08 20:25:59

pokud zde ještě uvidím urážky tak příspěvky mažu

2010-02-08 21:34:47

co má zas tohle znamenat... Solino kdo jsi? Kolik jsi viděl rozebranejch motorů.. seš zástupce té dotčené firmy nebo co???? nebo tu zastáváš zájmy tuzéru co za nima je akorát mrak černýho dýmu... a přečetl sis pár článků vo tom jak je to super ale ve skutečnosti o tom moc nevíš hmm??

nastuduj si něco o motoru, o tom co můžou způsobit motoru vysoký teploty apod a teprv potom rej do místních členů a nebo si dej laskavě pohov.

jediný co fakt z duše nenávidím na tomhle klubu je přesně tohle bezdůvodný napadání... a zakládání zbytečnejch flamů, jako by snad nešly věci řešit v klidu... a taky proto sem už moc nechodím.. takže asi tak...

Někdy by mě zajímalo jestli by dotyční měly stejný ramena i při osobním kontaktu.. to by mě fakt zajímalo.... on net snese všecko žeo?


Odpovědět

1  2