Fórum - Téma


Zajíždění nového auta


Fórum 3 III BM Zajíždění nového auta

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3

2014-09-29 21:17:36

Jo, tak nějak jsem to myslel - jestli se dává ten motor i do jiných aut. No, budeme doufat, že to soudruzi nepodělali :D

2014-09-29 21:19:09

kolemjdoucí: tak alespoň na tom si snad dali záležet

2014-10-05 12:08:24

zdenooh: Ako si dopadol s tou spojkou,závada odstránená,už to nevrže a čo s tým robili?

2014-10-07 10:00:03

Zatím na to kašlu, jak jsem měl domluvený první termín, tak to my dělali ten podřený nárazník, no a zase jsem se domluvil teď na včerejšek jenže jsem byl o víkendu na Slovensku tak my nějak nevyšlo, tak jsem jim volal, že to prozatím necháme tak, nespěchá to. Dneska vezu auto na nástřik spodku zase.

2014-12-27 21:35:14

frankieboy: s tím řazením mám taky problém...ze 3 se špatně chytá 4.

2014-12-28 11:24:57

anda22: ahoj, kolik mas najeto? Mohu te ubezpecit ze to prejde. Po 3000 km po nepohodlnostech pri razeni ani pamatky...

2014-12-28 11:52:58

frankieboy: jen cca 500 km, tak to jsi mě uklidnil

2014-12-28 19:15:35

tomsi: Huceni pri seslapnuti spojky muze delat problem spojka samotna kdy presne nesedne spojkove lozisko a pritlacak pak neodpojuje. V tom servisu by jsem na ne vlitnul protoze pokud je to v zaruce tak at makaj. Protoze nereseni znamena potom dlaši vydaje a Ty preci po zaruce cvakat nebudes.

Nove auto nemuze delat takovej randal.

2014-12-28 19:39:17

zdenooh: můžu se zeptat, k čemu je dobrý ten nástřik spodku a dutin? Kvůli rzi a soli? Na kolik to prosím vyjde, to dělají jen v autorizovaném servisu nebo můžu i jinam?

2014-12-28 20:08:15

Nastrik Dutin a spodku se dela jako dodatenca prevence protoze u Mazdy (at je to Mš nebo M6 jsou haklivejsi na korozi a bouyel u prvnich generaci to byla katastrofa. (problem zadních lemu) Jinak nastrik spodku svepomoci tu uy nekdo popisoval materala asi tak za 3 tisice, plus prace. Autoriyzk na to nepotrebujes ,tam das za to neskutence prachy, sehnat podstiveho mechanika, tak pocitej tak s praci kolem 5-6 tisic.

Jinak gratuluju k Autu, hold nekdo si plni sen.

Mazdar

2014-12-28 20:37:51

frankieboy: no ja mám 5500km a stále to radenie ide stuha a je niekedy problém zaradiť presne rýchlosť tak aby som necítil odpor ale už je to lepšie a verím že to časom zmizne uplne.Deje sa to iba za studena a teraz ako sa schladilo je to markantnejšie.Stale mám na očiach rozbehané kulisy riadenia na starších autách a to je určite horšie ako mať stuhnuté radenie.

2014-12-28 22:34:41

forester: Já mám najeto 9000km a občasný problém s řazením přetrvává. Při další cestě kolem dealera mám v plánu se tam zastavit. Jak říkáš, za studena je to horší než když je auto v provozní teplotě, ale i tak se to děje. Když chci zařadit 2, tak se ozve takový kovový zvuk, lidově se říká, že to jde přes zuby (nevím jak přesně spojka funguje, třeba je to nesmysl :-D). A další problém u řazení 3, tam mi občas rychlost nejde zařadit vůbec, musím páku vrátit do neutrální polohy a zařadit znova.

Není to nijak kritické, ale v podstatě každou jízdu se mi to aspoň jednou stane, takže na to nemůžu přestat myslet. Čekal jsem, jestli se to od novoty nevychodí, ale půl roku už je asi dost.

anda22, 2014-12-28 19:39:17 napsal:

zdenooh: můžu se zeptat, k čemu je dobrý ten nástřik spodku a dutin? Kvůli rzi a soli? Na kolik to prosím vyjde, to dělají jen v autorizovaném servisu nebo můžu i jinam?

2014-12-29 06:10:52

anda22: ahoj, gratuluji k autíčku, ať dobře slouží!! K nástřiku už odpověď máš, jenom doplním, mně to stálo 3500,- v Auto Pálkovice, spodek + dutiny, spokojenost a hlavně dobrý pocit

Technick: ja mám najeto 17000 km a při řazení do 2 taky pořád občas slyším kovový zvuk, je to teda už jenom takový slabý, lepší než ze začátku, ale je, asi to tak má být

2014-12-29 08:34:28

Myslím že keď to bude mať 50 tis tak to bude O.KKde iným značkám páka bude behať hore dole my to budeme mať ako zo salónu

Možno jedna rada pre tých čo sú trochu skúsenejší,treba dať mierny medziplyn a sadne to tam ako do maminkyale to chce trochu praxe.Takto sa dá v krízových momentoch radiť úplne bez spojky a to keď sa vyrovnajú otáčky ozub.kolies.

2014-12-29 08:50:27

Mě se taky z 1 na 2 zadrzhne (6000km), ale přijde mi, že jen při nízkých otáčkách a jen když se přeřadí rychle. Takže je třeba řadit pomalu, s meziplynem a nebo ve vyšších otáčkách.

2014-12-29 10:10:54

davef: S meziplynem se řadí dolů, tedy pokud řadíš z jedna na dva, meziplyn Ti nepomůže. U starých aut se řazení nahoru provádělo tak, že šel člověk dvakrát na spojku, ale bez plynu, tedy pokud chce někdo vyzkoušet meziplyny a vřele to doporučuji hlavně při ostré jízdě (žádné cukání, cvikem je rychlost řazení stejná a třešničkou na dortu jsou meziplyny při brzdění) tak by to mělo proběhnout takto:

mám zařazenou trojku, sešlápnu spojku, odřadím na neutral, pustím spojku, přidám plyn na srovnání otáček (zde to chce opravdu praxi, musíte dát cca tolik otáček kolik bude mít auto při podřazení, tedy vždy více než v jakých jste před řazením) opět jdu na spojku a řadím na dvě pouštím spojku a dávám plyn.

Při brzdění děláte to samé s tím, že brzdíte špičkou a patou nebo krajem chodidla odšlapujete meziplyn.

Při řazení nahoru akorát dvakrát spojka bez plynu.

Řazení, stejně jako motor musíte zahřát, takže rychleji řadit byste měli až po pár km jízdy s řazením, všechno v autě potřebuje provozní teplotu, aby fungovalo na jedničku.

2015-01-15 10:07:13

Zdravím všechny, jsem tady nový. Mazda 3 SDN mi v garáži parkuje 14 dní. Jezdí krásně - dopředu dozadu i do stran. S tím řazením se přidávám. Nejčastěji mi tam nejde šoupnout 4. stupeň a občas i 6. Tak snad se to časem rozhýbe.

2015-01-15 10:31:06

wolfsteen: Mno tak vítej

2016-05-20 21:01:15

Ahoj, já mám zase asi problém se spojkou nebo převodovkou (nebo s nohama :-D ). Napsal jsem to do samostatného vlákna. Při sešlápnutí spojky při jizdě na jedničku se ozve takový kovový zvuk a auto trošku cukne. Ale děje se to jenom někdy, nepravidelně a nedokážu to nasimulovat.

2016-05-21 09:32:57

jirin: koľko máš km?


Odpovědět

1  2  3