Fórum - Téma


zadrhávající se plynový pedál


Fórum 6 GG / GY zadrhávající se plynový pedál

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2010-11-04 15:34:17

http://mazdaforum.com/forum/showthread.php?t=20026

příspěvek #7

Ale asi fakt stačí jednoduše odpojit a vybít, takže večer jdu na to.

2010-11-21 13:32:14

Musím se přidat k ostatním a pochlubit se, že problém s plynovým pedálem se vyřešil vyčištěním klapky. A jak tady zaznělo, to s tou ŘJ je pravda, náš mechanik mi to říkal už předem, než se do toho čištění pustil, že se to bude muset potom udělat, protože ŘJ si pamatuje předchozí nastavení při zanešené klapce.

2011-08-23 11:46:29

Nevím jestli mám stejný problém jaký se tu řešil.Můj problém je tento.Nejprve jsem zjistil že při jízdě bez plynu mi palubní PC ukazuje v režimu aktuální spotřeby spotřebu,dokonce se pohybuje nahoru i dolu.Nedělá to pokaždé ale často a to bez ohledu jestli jedu z kopce či na rovince.No a dneska ráno při rozjedu z parkoviště ke stopce při rychlosti 20 Km jsem sundal nohu z plynu a auto překvapivě udržovalo rychlost.Dnes mi to udělalo už třikrát,vždy při nižší rychlosti,kolem těch 20-30 Km.Může to bejt tou škrtící klapkou?Jinak auto má najeto 31000 Km.

2011-10-23 16:45:43

Ahoj,

mám přesně ten samý problém, co tady všichni popisujete. Mám diesela 2.0 100kW, chtěl jsem tu klapku dneska vyčistit, ale nemůžu jí najít. Je to u nafťáka řešený stejně nebo se tohle týká pouze benzínových motorů a u mě může být problém jinde?

2011-10-23 18:24:33

a zadrha ti pedal alebo zostava motor v otackach? dizel nema lanko pozri sa pod volant a indentifikuj co viazne

2011-10-23 22:31:26

Zdar, taky mě drhnul pedál, tedy klapka,... mazda 6 r.v.04, obsah 2.3.

Po kontrole a zjištování důvodů jsem zjistil, že je uvolněný plech klapky, tedy to co uzavírá, stačilo usadit klapku na svoje místo( to jsem docílil tak, že jsem párkrát pustil klapku rukou rychle tak, aby klapla a šla volně už bez odporu) a dotáhnout 2 šroubky - hvězdičky. Nic jsem nedemontoval, jen hadici, abych se k tomu dostal. Od té doby je vše OK.

2013-01-23 13:34:45

Tak přesně tenhle problém jsem teď jak delší dobu mrzne zaregistroval u mojí šestky jak je studená, tak mi v horní poloze plynovej pedál trochu drhne, že musim mačkat větší silou a pak to poskočí tak o 1 cm a dál už je pohyb volný.

Budu se na tu klapku muset podívat.

2013-01-24 22:13:37

Šestkaři, musím přispět dalším poznatkem - vyčištění v listopadu 2010 pomohlo na dvě zimy, letos to zase pomalu začíná. Sice ne tolik jako před těma dvěma lety, ale občas se plyn lehce přilepí. Nejsem mechanik a nevím, co škrtící klapku zanáší, ale od posledního vyčištění auto jezdí hlavně krátký popojížďky po Praze a tipuju, že by to mohlo hrát roli..

2013-01-24 23:02:27

Podle mě klapku zanáší kombinace mastných par z odvětrání motoru (vyvedeno před klapkou do sacího potrubí) společně s jemným prachem, který projde vzduchovým filtrem.

Řešení by možná bylo tu hadičku z toho sacího potrubí odpojit a vyvést ji někam do nějaký pixly

2013-01-24 23:07:23

Deri, o tom odvětrání mastných par nemám páru, ale vzduchový filtr (origo z Mazdy) byl měněn právě na podzim společně s olejem a olejovým filtrem. Autí musí sloužit a i když se k němu chovám láskyplně, ty krátký popojížďky bohužel neovlivním

Takže budu čistit a čistit, koneckonců to není nijak náročná nebo nákladná záležitost, naštěstí.

2013-01-25 19:09:37

Dneska cestou z práce při těch -11 stupňích už začal bejt ten zadrhávající plyn fakt dost nepříjemnej hlavně při rozjíždění nebo řazení, to se pak moc o plynulosti mluvit nedá.

Ale v mrazu to na parkovišti čistit nebudu nejsem masochista

2013-01-25 19:45:09

Ahoj, sranda s tou riadiacou jednotkou. Ja som to tak s RJ neriešil len som čistil , 1x za rok . už čakám jar kedy sa dostanem bližšie k Magde.

2013-01-27 03:29:16

Deri>

To mi říkej s tím mrazem, peklo! Ale co by člověk na přelomu ledna a února chtěl, že..

Jak teď hodně přituhlo, lepí se to víc a víc, ale ani zdaleka to není tak moc jako cca před těma dvěma lety před vyčištěním, takže jestli to obnáší jen to, aby si na to člověk jednou ročně (nejlépe v létě) vzpomněl, tak pohoda.

GabrielM6>

Jestli je to jak píšeš, tak super

2013-01-27 08:53:17

S tím odvětráním jsem si říkal to samé. Na Š120 se to běžně nechávalo kapat do nějaké nádoby a ta díra v sání se ucpávala. Sám jsem to tak u své Š120 udělal a překvapilo mě, kolik se tam vždy nashromáždilo hlavně vody.

2014-03-06 18:57:09

S tim odvětráváním mě napadlo jestli by se tam nedal dát malinkej papírovej palivovej filtr co se dá koupit za 40 Kč. Něco podobného jsem dělal u BAčka a šlo vidět že se v tom filtru začkla usazovat nečistota ale zas jsi nejsu jistej jestli to odvětrávání je přes ten palivák dostatečné. Dneska jsem se díval do škrtící klapky a zhrozil jsme se co jsem videl taky to musím vyčit, když mrzlo taky se to zadrhávalo.

A ještě mám dotaz když by přišlo na rozdelání klapky je tam pak potřeba kupovat těsnění ?

2014-03-06 23:45:08

Ahoj, vypadá to, že budu muset taky vyčistit klapku. Jak je to s tím vyndáním ven? Někde jsem se tu dočetl, že klapku určitě nevyndávat a trošku mě to zmátlo. Vytahovali jste ji při čištění celou ven? Mám M6 2.0i 108 kw.

2014-03-07 13:08:32

snake: My jí s kamarádem myslím nevyndavali, čistil to hadrem a nějakým přípravkem od Liqui Molly (asi to píšu blbě), chce to dlouhý prsty, je tam toho mraky toho bordelu. Jinak může se k tomu v pohodě, jen odendáš sání.

2014-03-07 13:56:50

Já si také myslím že není potřeba demontáž. Stačí demontovat gumovou hadici mezi filtrbboxem a tělem kladky, což je jednoduché. Čistím to jenom lihem většinou. Klapku stačí rukou protočit a čistit.

2014-03-07 14:05:40

A pomohlo to takto? Myslím, že by bylo určitě lepší celou klapku vyndat, protože ten bordel bude učitě i z druhé strany, kam se zhora nedostaneš. Nemluvě o tom, že když to čistíš zhora, tak ti ten rozpuštěnej sajrajt teče do motoru. Proto bych klapku radši vyndal a vyčistil pořádně. Jenom bych tím vyndáním nerad něco podělal. Jinak docela dobrej návod je tady: http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2008101202 Je to sice na Passatovi, ale princip bude asi stejnej a je to pěkně do podrobna popsaný.

Akorát teda pořád nevím, jestli na M6 můžu klapku celou vyndat a na co si dát případně pozor. Měl jste ji někdo venku?

Dík za komentáře!

2014-03-07 14:08:37

Podle mě je důležité, aby ten bordel nebránil v práci klapce. Jestli je nějaký nános i za klapkou, to podle mě ničemu nevadí. Kdybych to bral takhle, musel bych vyndat celé sání a vyčistit i to. Jinak když čistím lihem, tak jen namočím hadřík a vytírám bordel. Chvíli to trvá, než to dá člověk do pucu, ale zas tak hrozné to není a nedělá se to každý den. Vyndavat celou klapku mě osobně přijde zbytečné.


Odpovědět

1  2  3