Fórum - Téma


za studena nejdou žhavičky u comprexu


Fórum 626 GE za studena nejdou žhavičky u comprexu

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-09-30 13:41:49

Zdravím,z ničeho nic mě přastala žhavit moje mazdička,ale zajimave je že pouze za studena kdyz uz to po 3 minutach chytne a zahřeje tak potom uz normalne do žhaviček napětí jde,asi to bude nejakym čidlem,nebo ja opravdu nevim stouto závadou jsem se ješte nesetkal

2008-09-30 18:46:06

no comprex ma zhavice riadene z RJ cez rele .su tam dve cidla jedno je na palubovku ked obpojis nepojdu budiky a druhe je na zhavic

2008-09-30 21:44:03

prosimte muzes to upresnit kde ty čidla najdu?to je zajimave toto jsem jeste nikdy neslysel ja vim ze tam jsou dve rele na stranach chladice ale jedno je na hlavni zhaveni a druhe je na dožhavovaní ktere je sepnute asi 10n vteřin po nastartovani.....jinak mam pocit ze zhavice jsou ovladane pres rele a rele je pripojene na tvrdo na baterii a rele se sepina pres spinaći skrinku...ja myslim ze řj to asi nebude

2008-10-01 22:19:47

nikdo nic???

2008-10-02 11:06:48

No chlape tak choď po drôtoch ak nemáš schému, podla farieb. Ja o žhevení moc neviem, len to že to má tuším bežať ešte pred naštartovaním. Tipujem je, že to môže ísť aj z RJ, lebo to je len na nejaký čas, tak ten asi počíta RJ, ak sa to nerobí ručne . Daj aspoň fotku motora a vyplň si v profile aké máš auto, potom máš väčšiu šancu , že ti niekto poradí . Ja mám všetky čidlá teploty tu a sú asi 3 kusy :

http://www.mazdaclub.cz/g...503/full/dsc01687_fan.jpg

2008-10-02 14:22:30

no ja mam jedno cidlo v termostatu,to by mohlo byt ono...tak ja to zkusim odpojit jestli to treba neni nejake zkratované...opravdu nevim....

2008-10-02 14:55:44

To odpojené je čidlo na ventilátor chladiča, za tým je z jedným vývodom je tuším na teplotu pre ukazovatel teploty na budíku a ten čo je najhoršie vidieť je pre RJ a podla nej riadi, čo treba napr asi aj množstvo paliva (ten má dva vývody). Ten posledný by to teoreticky mohol riadiť. Asi to máš teda podobné . Ja som to čidlo meral, podla MJauto.cz ho máš aj ty. Pri štarte cca 20°C má byť voči kostre cca 2,5V a má sa meniť napätie na ňom po štarte pri zohrievaní na 0,3 až 0,6V. Meral som to na RJ, ale asi sa dá aj napichnúť drôt . Tých 10 sekúnd ti to žhavý pri štarte?

2008-10-03 03:02:40

pri starte me to nežhavý prave vubec...podle multimetru do žhaviček nejde vubec proud az kdyz se motor zahreje tak potom to žhavy uplne normalne jako predtím hlavní žhavení i dožhavení.....a kde jsou presne ty čidla?ja vím jen o jednom v termostatu....

2008-10-03 09:27:15

termostat s tym nema nic spolocne,neviem kde presne su tie cidla ale treba ist po hadiciach je to urcite v okoly hlavy motoru a ked je v poriadku tak uz len zhaviaca jednotka


Odpovědět