Fórum - Téma


Z5 problémy


Fórum 323 IV BA / BH Z5 problémy

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2  3

2010-05-09 18:55:47

kamosovi to delalo taky bylo to cerpadlem nenatlaci tlak

2011-03-15 20:25:25

mám stejný problém z mazdou. Vyřešils to cukání? čím to bylo?

2011-03-16 20:04:23

byly to bohužel jenom svíčky.......Dál je možná špatná váha vzduchu....

2012-04-11 00:55:40

zdravím hoši četl jsme to celé a měl jsem uplně ten samý problém ale u mě to bylo zase jiné řešení Mazda 323 má 2 čidla na teplotu jedno je u rozdělovače to ukazuje teplotu na budíky a druhe je za vtřikovačem (pokud nemáte karburátor) a tu udává informace ŘJ. já sem startoval v zimě v létě a vždy to mělo 1500rpm ale potom jsem to haluzácky vyměnil po řešení s kamarádem a i v zimě byly otáčky u studeného motoru třeba jen 1100rpm. další pro mě nepochopitelná věc je prej Igniter do dnes nevím jak přesně funguje ale je to oříšek PS. přiložím video ve kterém jde vidět zasekávání a cukání motoru

mazda 323 sedan akcelerace

pres obec se jezdi jak? slusně :-D

2012-04-11 18:06:35

Neverim ,ze to bylo tema svickama. Krom mazdy 323 1,8, mame v rodine jeste civic 1,5 a taky cuka. Dal sem prozmenu svicky NGK a prestala. Po cca 500km opet stejny. Tzn. spis neco nici svicky ,ale co. Az skoncim s mazdou, tak me ceka zase hondice...

2013-01-05 20:45:34

Mám ten samý problém s cukáním asi poslední 3 týdny, za tu dobu jsem taky vyměnil asi 2krát klínové řemeny jak na alternátoru tak na servu a už mě to přestává bavit to pořád měnit, prosim o radu, děkuji ???

2014-01-05 20:41:29

ted to zas dela me! do 2500 cuka, studena jede ok

2014-01-05 21:45:25

pawka: Pokud za studena ok, tak by to mohla delat lamda ... pripadne vaha vzduchu ...

2014-01-06 15:55:05

lambda sondu skontroluju multimetrem tmavy draty + a - že a teply by to melo byt kolem 1 voltu? jeli system a lambda ok

vahu jak merit netusim

2014-01-06 17:10:15

pawka: Jakej signal kresli lambda se nejlip zjisti na diagnostice pripadne osciloskopu. Mely by to byt hezke usecky, zadne krivky. Ale jestli to jde merit i jinak nevim. Vaha vzduchu ma mit nejaky odpor. Jaky to nevim. zkus se mrknout po foru myslim ze uz se to nekde resilo....

Info k lambde:

http://www.mazdaclub.cz/f...select=58117#message58117

http://www.mazdaclub.cz/f...m-tema/323-ba-lambda-8270

2014-01-06 18:36:24

zkusim to,az to bude na poradí,ted vyrabim pripravek,abych mohl merit tlak paliva. cerpadlo ma dat 6atm a v liste aby byli ty 3. klapku mam vycistenou. jinak nepozoroval sem zvyseni spotreby,porad to ma cca6,5. jeste sem tady na foru vydumal kontrolu cidla teploty ,tak tu taky pak udelam. jeste na tom prvnim odkazu uzivatel alesak vypsal na šmírák namereny hodnoty potíku klapky,cid.teploty,atd... tak tu klapku mam jinak a taky si myslim ze mu tam chybi desetina carka,jestli ne,tak mam asi potik zlý.

2014-01-06 18:46:42

pawka: S presnymi hodnotami nemohu slouzit, protoze 323 uz jsem upgreadoval na 6

2014-01-06 19:54:58

nevadí, na 6ku koukal bracha,pred 2-3 roky,ale covece uz tenkrat ji korodovali prahy,ale asi to bylo tim,ze byli intezivne pod vodotryskem. mel na ni kola snad 7,5´´R18 a jezdil dálnice,ale byla za 125000,skoda. poridilo se MPV 2004 a taky se najdou místečka dnes,at slouží

2014-01-09 09:32:03

všude se uvádí řj se 3 zasuvkami(piny 13x-8x-11x) pro manualni prevodovku a 4zasuvky pro automat. proc já mám jen 2 zasuvky(13x-11x)

http://s8.postimg.org/bkfol7qid/Fotka4258.jpg

http://s8.postimg.org/3qf2ztiph/Fotka4261.jpg

kdyz merim lamdu pouze multimatrem,nemam pristup k osciloskopu, taky na volnobeh to ma vseljaky hodnoty,na pridany otacky to vlazny,teply,i max teply porad to pravidelne osciluje na 0,7V, pri decelarci az 0,8V, pres 1V sem se jeste nedostal.

podle manualu by pri deceleraci melo byt napeti do 0,5V ja ho naopak ziskam nejvissi.jakoby se moc ochudila smes

http://postimg.org/image/x5d5v20u7/

2014-01-09 12:40:24

Tak to popravde nevim .. ale moje BJ melo diagniostickou zastrcku v motoru a byla takova ctvercova ... mam za to ze byla u ridice pod celnim sklem.

2014-01-09 13:04:44

ne diagnostickou,ale řídící jednotku myslim.

2014-01-11 01:38:34

Zdravim lidi ... moje mazdicka skube porad pri zahratem motoru je to sice 3x horsi .. ale o co jde...napadlo mne zs by to Byl zanesen Palivovy filtr... jenze kdyz sem jej vymenil za plastovy pruhledny tak to pretrvavalo .. jen se mi zda ze to vynechava bud kvuli svickam a nebo cerpadlu .. svicky by jeste takovej problem nebyly ... ale co to cerpadlo ... to bude ranec.. prisli jste nekdo na to proc Vam to cukalo ?..

2014-01-14 01:43:04

tak sem toho dabla spravil,presel sem vsechno naco staci multimetr,nemam osciloskop + vycistil sem celou palivovou soustavu a zmeri tlaky. světe div se porad to zlobí... nejde jakoby obohaceni smesy,kdyz pridavam plyn velice pomalu,skoro to ani necukne. takze bud nejde obohacení nebo je to vlivem,ze je v motoru razem vetsi podtlak,nebo korekce predstihu je jinde. jeste sem zkusil kabely dat novy a hle,je po problému. nojo ale na blit si je běž koupit.kdyz jsou za 700 a auto je jak liška.

2014-01-18 08:40:23

Čau lidi vypadá to že se vyznáte už ve všem ...potřeboval bych počadit postup co mám zkontrolovat když můj problém je s volnoběžnýma otáčkama : / za studena dobrý ale ujedu pár kilometrů a při řazení hrozně padají dolu a na neutrál mají jen 500 otáček :/ nic neškube auto jede normálně na čtyři

2014-01-18 21:30:17

wendys: Pokud se volnobeh houpe, tak by to mohlo byt spinavou klapkou v sani. Dneska jsem to cistil znamemu na Ibize a na moji 6ce uz jsem to delal taky.


Odpovědět

1  2  3