Fórum - Téma


XENONY - PŘESTAVBOVÉ KITY


Fórum Tuning a úpravy XENONY - PŘESTAVBOVÉ KITY



1  2  3

die
2007-12-14 19:16:30

Zdravím,prosím o radu.Chci koupit xenony,problém je v tom, že každý výrobci si pochvalují své zboží ,které nabížejí.Můžete mi poradit ?Každopádně bych chtěl zabarvení 8000K

2007-12-14 20:13:43

jen si to dej na auto od ledna potom policie pujde tak

die
2007-12-14 20:24:29

to indyjones:nestraš čéče, vyhlídl jsem si xenony s HOMOLOGACÍ TUV, E13, E4, CERTIFIKÁT ROHS A ISO 9001:2000 za cenu 3695kč.Jen chci znát názor ostatních.Když policajti budou chtít ,vždy si něco najdou.

doris  
Doris
2007-12-14 21:01:14

Pokud se nemýlím, je to homologace pro prodej, ale NE pro provoz na pozemních komunikacích. To nemá žádná přestavbová sada, co jsem si všimla. Pochopitelně - bez automatického naklápění světel a též ostřikovačů to nemá na autě co dělat. Legální cesta je mnohonásobně dražší. Taky jsem o xenonech uvažovala, ale tohle mne odradilo. Škoda no. Navíc pokud to není dobře seřízené, bezohledně to oslňuje ostatní řidiče.

Aspoň jsme si pořídili lepší žárovky, které se dost blíží solidnosti osvitu xenonů, ač pravým xenonům se nikdy nevyrovnají.

2007-12-14 22:08:09

Jj, presne jak pise Doris. Zrovna dnes jsem se vracel za tmy autobusem domu a sedel jsem uplne vzadu na prostrednim sedadle a doprotivky nam jelo auto s xenonama. Vypadalo to ze sviti dalkovyma, ze me to oslnovalo az na tom zadnim sedadle, tak mu ridic autobusu zapnul dalky taky a myslis ze neco prepnul? Nic, pac to nemel na co prepnout. Takovy s prominutim "KRETENY" bych bil...

2007-12-14 23:29:19

xenony se řešily na různých forech snad tisíckrát... to je pořád jedno a to samý dokolečka dokola... Shrnu to: Měl bys je mít když už tak SCHVÁLENÝ tzn výšková nivelace, ostřik světel, pokud možno parabola a celková optika uzpůsobená na to, aby mohla být osazena xenony. 90% tuzingářů s xenonama tohle nesplňuje... jináč proti tomu nic nemám, pokud je to schválený a neoslňuje to, proč ne?? Viděl jsem to na pár autech a vypadá to dobře. Ale v amatérském provedení jsem ostře proti, asi i proto že plno těchto jezdců potkávám dennodenně na našich silnicích

2007-12-14 23:33:56

XENONY

XENONY

XENONY

BIXENONY...

die
2007-12-16 13:41:56

Děkuji vám za reakce,tohle mi napsal prodejce:- xenony maji nemeckou homologaci TUV, ktera je platna v cele EU, homologace

je vyrazena primo na žhavicích trafech

doris  
Doris
2007-12-16 15:04:46

Hmm, jenomže tahle homologace se myslím netýka provozu na pozemních komunikacích, rozhodně ne v ČR. Raději si to ověř, protože prodejci mají jen jeden cíl - prodat, na ničem jiném jim nezáleží. Když jsme se ptali v autorizovaném servisu Mazdy, zda by nám tuto přestavbu (mimochodem měla též uvedené homologace) na xenony udělali, nebyl v tom problém, ale ujistili nás, že to není legální cesta a že bychom nemuseli projít přes technickou, takže jedině jezdit vždy k nim. Dlouho jsme váhali, protože xenony jsou super, ale nakonec jsme se rozhodli je tam nedávat.Vázat se na někoho není zrovna příjemné, a při celodenním svícení se i ty xenony rychleji opotřebují. Pokud bychom jezdili více v noci, asi bych do toho šla, ale stále je tady ten problém, aby to neoslňovalo ostatní, když to nemá automatickou nivelizaci. Vím, jak je to nepříjemné, když někdo takový jede proti nám.

2007-12-16 15:07:33

Pracuji ve velkoskladě náhradních dílů, sice na kamiony, ale snad mi bude odpuštěno. Máme skladem spoustu věcí, které mají homologaci TÜV, ale to znamená, že je možno je v celé unii prodávat, ne provozovat po pozemních komunikacích, tzn. že jsou kvalitně vyrobeny, že nebudou probíjet, že tě nezabijou apod. Ale každá země má v předpisech jisté odchylky, takže si výrobky pro provoz schvaluje sama, pro prodejce to je nákladná procedura, proto se neoprávněně ohánějí TÜV-kem. Jeden náš zákazník si koupil (ne u nás) světla pro denní svícení od nějakého pochybného výrobce a ač nezpůsobil nehodu, viník si světel všiml, svedl to na nepřiměřené osvícení a zůstal nepotrestán. Onomu zákazníkovi nakonec nic nezaplatila ani pojišťovna z havarijního pojišťení s odvoláním na neschválené světla. Určitě bych do takových výrobků nešel, nestojí mi to za ty problémy. O mě tolik nejde, ale nechci ohrožovat ostatní kolem mě.

2007-12-16 21:20:38

ahoj, všechny Vás zdravím a přesto že od srpna mx-5 nevlastním,rád se podělím o včerejší dobrou zkušenost.koupil jsem si ibizu rok 2003 1,2 htp:)všechno v pohodě až na uboze svítící světla.Do včerejška jsem cítil obrovskou potřebu tento problém vyřešit a to nejlépe xenony.Po zjištění cen originál zástavby jsem zvolil variantu přestavbové sady,ale jelikož je parabola osazenená H-4 byla by potřeba bixenonu a nebo kombinované žárovky xenon+H1 což není otazka 3000Kč ale 5000Kč což je docela dost na to jakej(nebudem si nic nalhávat)paskvil vznikne.Včera jsem navštívil prodejnu Halfords a všiml si že nabízí jejich produkt H4 ovšem napněný jinym než halogenovým plynem.Slibovali 50% větší svíivost a přitom za stejnou cenu jako stojí běžnéí H4-300Kč sada.Koupil jsem je namontoval a skutečně rozdíl je znamenitej a jsem rád že jsem neinvestoval do xenonů mimochodem svítivot 8000k je k hovnu nejoptimálnější je 5500k(nejbližší zbarvení denního světla.)dík za pozornost.čau -jo a pro rejpali:netvrdím že to svítí jako xenon,ale neporušuji žádnej zákon a nikoho bezohledně neoslňuji.Což tipaní s namontovanejma xenonama narychlo v garáži běžně dělaj.

2007-12-23 21:39:58

...ja som dával pred dvoma týždnami xenony do xedos 9 a výsledok predčil moje očakávania JE TO PROSTE SUPER Den nato som bol na STK a aj tam pri kontrole svetiel prebehlo všetko v poriadku a bez problemov.Dal som tam svietivost 6000k(čím večšie číslo kelvin tým večšie zbarvenie svetla ale bohužial s večším zbarvením klesá svietivost)takže za optimálne sa považuje použit teplotu barvi medzy 4500-6000k. Je taktiež pravda,že xenony sa možu v každom svetle chovat trochu inak(záleží na konstruci svetel,či je svetlo osadené čočkou,či je el. polohovatelné atd...)v nepodstatnom rade je tu aj samotný lom svetla ktorý určuje predné sklo svetkometu(preto to oslnovanie). Snád som ti aspon trochu ulahčil tvoju volbu ale najprv zhodnot vsetko pre a proti a až potom sa rozhodni...a nemyslím si že svietivost 8000k je k hovnu,ja som mal v bmw 12000k a ani v najmenšom sa im nevirovnali žiadne super svietivé halogeny

2008-01-01 14:55:47

Zdravím, souhlasím s názorem nademnou, já osobně ty kity prodávám, většina lidí kupuje 6000K, což je nej optimum mezi barvou/svítivostí a do Xedose to projde úplně normálně STK, stejně tak, jako v každém autě. Oslnění - nevím, jak to myslíte, všimni si, že když máš ve starším autě totál paraboly, svítí dost naho..proti tobě jede blbá fabie s novou čirou optikou bez xenonu, bixenonu nebo podobně tak tě oslní také, vždyž montuješ zástavbu do těla původní paraboly, většina nových aut má stavitelné světla, takže je jedno jestli tam dáš zástavbu bixen nebo původní žárovku. Ve velkém TP není uveden typ osvětlení, v technickým manuálech už ano, ale třeba u Xedose by nikoho nenapadlo se pozastavit nad tím že tam xenony nejsou originál...a TUV je skvělá věc, jenže následuje několik národních norem E a ty co tam jsou většinou nejsou v ČR akceptovány, ikdyž ve zbytku EU platí..Pořád lepší zástavba xenonů do světel, než idiot s H4 100w v potkávacích...

2008-01-01 17:04:48

Aspekty prodeje, tentokrát sortiment osvětlení vozidel.

Světelná zařízení vozidel podléhají povinné homologaci podle prováděcích předpisů zákona č. č.56/2001 Sb. ze dne 10. ledna 2001 o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Jednotlivá světelná zařízení na sobě musí mít homologační značku, označení druhu světla a obchodní jméno nebo značku výrobce. Tato označení nalezneme povětšinou na krytu světla.

Písmeno s číslem v kroužku označuje zemi homologace:

E1 SRN, E2 Francie, E3 Itálie, E4 Nizozemsko,E5 Švédsko, E6 Belgie, E7 Maďarsko, E8 Česká republika, E9 Španělsko, E10 Jugoslávie, E11 Anglie, E12 Rakousko, E13 Lucembursko, E14 Švýcarsko, E15 býv.NDR, E16 Norsko, E17 Finsko, E18 Dánsko, E19 Rumunsko, E20 Polsko, E21 Portugalsko, E27 Slovensko.

2008-01-08 11:05:37

Pokud je to v čočkách a světlo je seřízené, k oslnění téměř nedochází. A i tak lepší někoho mírně oslnit než ho nevidět a přejet.

2008-01-18 19:39:41

Zamyslete se i nad druhou stranou, naše efko je samo o sobě dost nízké a původní majitel si ho nechal ještě snížit, přeji VŠEM jet před autem co má jakkoliv předělaná světla i pouhých 20km! Kdo nezažil, neuvěří, mám dokonce zkušenost kdy jeden ..... jel za mnou necelých 100km, když jsem se ho snažil pustit, on zpomalil, když jsem chtěl ujet, šlápl na to a celých 100km jsem ho měl v zrcátkách. Nádherný zážitek a všem vřele doporučuji.

doris  
Doris
2008-01-19 09:41:07

Miláčci: Vím o čem mluvíte, znám to taky a není to skutečně nic příjemného. Smutné je to, že mnozí řidiči s nelegálními xenony si je dávají ještě nahoru, aby hlavně ONI viděli skvěle . Ostatní ať nevidí nic... Když občas jezdívám na kole za šera, tak někdo takový jedoucí v protisměru mne doslova oslepí, že dlouho nevidím nic. Holt každá věc se dá použít ale i zneužít.

2008-01-19 11:25:05

na tema HIDek se vedlo uz moc salodlouhych diskuzi,

tu mas neco z toho

http://www.autohificlub.c...idani%20na%20tema%20hidky

a dalsi

http://www.autohificlub.c...20kde%20nejsou%20original

2008-02-18 18:20:42

Plně souhlasím s Fredym, ja mam prestavbovy kit na zarovky H1 za vyssi cenu, pouzivam vybojky 4300K Philips a krome vyssi svivosti nejsou k rozeznani od halogenu co se tyce barvy svetla. V zadnem pripade nedoporucuji vyssi barvu nez 4500K, je to sice efektni, ale k nicemu. U Mazdy6 je mozne zmenit kresbu reflektoru vnitrni clonou.

2008-03-04 09:16:59

Xenony mám a svítí pěkně,policajti mi nic na to neřekli


Odpovědět

1  2  3