Fórum - Téma


Xedos6 netopí


Fórum Xedos 6 (CA) Xedos6 netopí

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3

2011-12-04 01:38:17

S těma otáčkama mi to dělalo přesně co popisuješ, o pár desítek minutek později mi to začalo vařit ..nic, počkám na Tebe jak dopadneš a dáš "návod" co vše je při tom potřeba a vyměnim také.

2011-12-04 02:02:11

Tak potom to auto nema jinou moznost :-D bud to bude termostatem, nebo budu zlej :-D

2011-12-04 17:03:06

pokud se auto rychle zahřeje na provozní teplotu a za jízdy jí drží, tak to termostatem podle mě nebude, pokud ti to netopí, nebo jen nepatrně, tak může být nefunkční otevírací ventil na topení, když třeba zapneš klimu, tak se zavře ventil a kabinou neproudí teplá voda a klima je účinnější...

2011-12-04 23:36:36

a když to začne topit asi až po 5 - 10ti minutach co je to na provozni teplote ? (na te je to celkem rychle). Ale potom to už topi dost a tak jak ma

2011-12-05 03:48:46

DxDiaG to rozhrabl v pripade Xedosdevil-je to celkem jasny..ale v druhym pripade,ten ventil na topeni neni marny podcenit. u pojebanyho termostatu jezdis bud podchlazenej,vyvres a nebo teplota lita od cca 65°-110°podle toho jak jedes a topis...ale,vzdycky jde(pokud teda muze-ventil) jako prvni teplo do topeni..

2011-12-05 11:47:18

A nevíte, kde zhruba se ten ventil nachází a jak vypada ?

2011-12-05 12:46:14

Mě se to zkrátka přehřívá a ještě k tomu vůůbec nejde přitopit fukarama. Teplo se bere z vnějšího okruhu ne? Buď je to fakt v termostatu, že se voda nedostane do vnějšího okruhu a nebo vodní pumpou, což bych se docela nasral

2011-12-05 22:35:31

vodní pumpa se většinou posere vlivem usazování vodního kamene (polámané lopatky a podobně) či špatným ložiskem nebo guferem a protéká...pokud se chladič nezahřívá a motor vaří, tak je pumpa pravděpodobně KO...

2011-12-05 23:16:14

To by ale musela téct ne? Voda mi nezmizela, ale při přehřatí jsem koukal na vodu, ta byla v poho, ale ledová, takže voda necirkuluje.. Nebo myslíš, že je vodní půmpa zadřená?nestraš, naseru se zbytečně

MAX6  
J.
2011-12-05 23:24:35

Popisuju chybu když se přetrhnul řemen na vodní pumpu (Ford Tranzit 2008),takže vodní pumpa nefungovala. Auto se normálně ohřálo,ručička vystoupala do poloviny. Po 10vteřinách najednou vystřelila k maximu a hned zase klesla do poloviny. Za dalších 10 vteřin opět vyletěla do maxima a zase spadla do půlky.Za 5 vteřin vyletěla do maxima a už tam zůstala. Jen popisuju možnosti dění při nefunkční H2O pumpě.

2011-12-07 13:00:30

Snad to bude termostat nebo řemen, i když teď si to nevybavuju jak je vodní pumpa poháněná, myslim, že od rozvodového řemenu a jestli to tak je, tak ten určo nepraskl to už bych nejel ..

2011-12-12 16:13:16

Tak mám nový poznatek toho opožděného topení. Včera jsem jel asi 8 km daleko a od začátku jízdy jsem měl položenou ruku na ofuku a sledoval kdy přesně to začne topit. Když nabíhala teplota, tak z topení začal foukat trošku teplý vzduch tak jak by měl, ale když ručička teploty ještě o něco stoupla, tak začal zase fučet ledový vzduch a ten foukal celou cestu až do cíle. Když jsem vyjel zpátky, tak to konečně začalo topit, ale všimnul jsem si jedné novinky: KDYŽ JSEM JEL DO KOPCE, TAK Z TOPENÍ ZAČAL PROUDIT STUDENĚJŠÍ VZDUCH. Když jsem potom jel z kopce a pak po rovince tak to topilo dobře. Nevíte někdo co by to mohlo být ? Podotýkám, že ručička teploty vody ukazovala správně a i když byla na provozní teplotě, tak auto ještě asi 5 - 10 min. vůbec netopilo. Díky za případné odezvy

2011-12-12 19:19:31

může být ucpaný radiátor, či nějaký bordel v jeho trubkách...

2011-12-12 19:43:57

ok, díky za nápad nevíš jak se k němu dostanu ? leze se k němu zevnitř nebo přes motorovej prostor ? V tomto autě je všechno neuvěřitelně natěsnany :-D ale zase si říkám že kdyby to bylo nějak ucpany nebo zavzdušněny tak to bude topi míň ne ? ono když už to začne topit a nejedu do kopce tak to topí parádně

2011-12-12 21:19:22

tak tím chceš říct, že se ti auto má zavzdušnit když jedeš do kopce? :-D bože sežeň si cele topení z mazdy 626, to taky pasuje, vyměň a budeš mít klid, hadice od radiátoru jsou za motorem...

2011-12-12 21:55:32

to netvrdím, nevím jak přesně to funguje. Zkusím to prohlidnout a uvidim Každopádně dík za rady

2011-12-18 12:23:58

Tak Kubs, jak si dopadl, měnil si?

2011-12-18 16:44:02

ne e neměnil jsem, došel jsem k závěru, že to termostatem nebude, tutíž si myslím, že to nebude nic závažného, co by třeba škodilo motoru, takže zatím jsem to nějak extra neřešil, nějak není čas v tom předvánočním shonu

2012-01-08 19:36:47

U mě to také termostat není, stačilo dolejt vodu, ale přitom v expanzní nadobce voda byla. Takže jsem dolil vodu přímo do topení a vše bylo ok, ujel jsem asi 10km domů, druhej den jsem šel do auta, že pojedem na hřbitov /cca 2km/ auto na cestě zpět už bylo podle ukazatele ohřáté, ale z fukarů ani náznak tepla, takže jsem se na to vyprdl a nechal to zatím být. Došel jsem k závěru, že někudy utíká voda. Voda utíká i podle mě když auto stojí, protože jsem jel na hory /cca 25km/ a auto jelo v pohodě, topilo jak má, teplota se držela. (dolil jsem do topení vodu samozřejmě před tím než jsem vyjel), akorád na cestě zpět, tak 5km do finishe zase přestala topit, takže došla voda, zaparkoval jsem, byl jsem rád, že jsem dojel. Druhej den to jdu zkusit a nic, přehřívala se, nebyla tam voda.

Takže: ztrácí se voda, buď přes vodní pumpu nebo že by bylo prasklé topení? nevim, ale spíš mě zajímá jaktože je voda v expanzní nádržce, ale v topení ne, není tam někde nějaký ventil přes který by to mohlo unikat nebo tak něco? Vodní pumpa je předpokládám z pohledu do motoru na levé straně od řemenicí ./s rozvody/

Gratuluji za přečtení slohu menšího

Díky za odpověďi

2012-01-08 22:57:13

Já jsem měl na X6 V6 problém s občasným přehříváním a nečekaným únikem vody, ikdyž nikde náznak tekoucí vody nebyl, celý problém byl ve špatným ovzdušňovacím víčku na chladiči (expanzce), nevím jak je to u čtyřválce, víčko ovzdušňovalo sporadicky, bud to bylo naprosto v pořádku, nebo to tlačilo vodu přes expanzku ven...zkus vyměnit to víčko...mě to na 100% pomohlo...


Odpovědět

1  2  3