Fórum - Téma


XEDOS 9


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia XEDOS 9

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2  3

2010-02-03 10:00:44

čidlo chladící kapaliny...jsou tam dva, jedno pro budík, a druhe pro Jednotku, pro jednotku je to z tím konektorem...Neměnil jsi čidlo náhodou to na ten budík?

2010-02-03 16:33:19

Já jsem právě vyměnil obě, a ty otáčky jsou stejně v háji, čím ještě jiným by to mohlo být????

2010-02-03 16:56:52

teď jsem se díval do manuálu a čidlo pro jednotku, to je to s tím placatým plíškem-to menší, přesně je to water temperature sender unit to znamená (teplota vody odesílatele jednotka). A to druhé s tím konektorem je asi pro budík- je to engine coolant temperature sensor (čidlo teploty chladicí kapaliny motoru). Pokud máš manuál je to na straně 161 a 1080 jestli to mají teda dobře. Jinak to jen pro jistotu.

2010-02-03 17:42:40

Naopak...To menší jde na teploměr a to z tím konektorem jde jednotce...Však sepni spínačku a odpoj čidlo z konektorem a sepne se ti sahara...tak by to mělo být...Měl jsem to odzkoušené jak na X6 tak i X9...

2010-02-03 18:11:22

Asi máš pravdu, ale ty čidla jsou nový, tak že nijak můj problém nevyřešily, co třeba lambda? máš ještě nějaký tipy co to může dělat?

2010-02-04 16:17:28

Čau všichni, tak jsem dnes vyresetoval řidicí jednotku odpojením baterky a 10x sešlápnutí brzdy, projel jsem to, napojil diodu a je to bez chyb, ale zajímá mě po jaké době se tam ukáže zase nějaká chyba? máte to někdo odzkoušený? díky.....

2010-02-05 19:44:19

Pokud jsi odpojil baterku a auto projel a pak vyblikal chyby a nic...tak je to OK! :D a už je po problému nebo nikoliv?

2010-02-10 17:16:35

Čau, tak otáčky blbnou pořád, dnes jsem napojil ledku a vyblikalo to chybu 23 a 24 to je pravá lambda sonda. Potom ji zkusím sehnat, vyměnim jí a dám Vám vědět jak to dopadlo. Zatím ahoj.

2010-08-12 20:21:26

tak to sem mel stejnej zhorsujici se problem..a pak co cervena,tak...po zahrati,to bylo jako duchudce-nic neudrzi....mozna se zeptam blbe,ale v jakym stavu mas hadicky od vsech tech kravin na sani....

2010-10-28 01:28:03

Tak jsem byl v mazdě na diagnostice, samozřejmě bez chyby, pak jsem mu říkal jestli není někde prdlá hadice, postříkal všechno nějakým sajrajtem, řekl že je všechno v pohodě a ještě vyčistil klapku, zaplatil jsem 500,- ale problém je pořád stejný, když nepomohla přímo mazda tak už asi nikdo. Fakt už nevím co s tím.........

2010-10-28 11:33:26

svíčky? rozdělovač? kabely ke svíčkám? dokáže to udělat pěkný bordel...měnil jsi z toho něco?

2010-10-28 12:00:21

svíčky a kabely vyměním dneska ale do rozdělovače se mi moc nechce šťourat, zkusím ty kabely a svíčky a pak dám vědět..........

2010-10-28 17:05:58

co ja vim, tak je dulezity taky znacka svicek, muj znamy ma xedos 9 a taky s tim llaboroval, i vmazde, a pak doma da stary svicky a bylo to ok, pak koupil ty samy novy, nipparts tusim, nebo kup svicky FORD do ford probe, to jsou ty stejny motory, ale jak tam das neco jinyho tak je to ve pytli...

2010-10-29 19:17:36

Tak že, vyměnil jsem (svíčky, kabely na svíčky,lambda sondy,váhu vzduchu i filtr,škrtící klapku)hadice v pohodě, nevím co dál.......

2010-10-29 21:44:13

tak to uz snad zbyva jenom rozdelovac..mrknout v jakym je stavu, popripade seridit predstih

2010-10-30 20:38:22

vyměň víčko a palec rozdělovače...

2010-11-01 16:02:18

tak jsem vyměnil víčko rozdělovače palec vypadá dobře a druhý palec z druhýho xedose tam nejde (uchycení je jiný) a ejhle vůbec žádná změna je to pořád stejný jak to bylo. CO NAVRHUJETE DÁL???

2010-11-02 08:49:59

máš všechny hadičky podtlaků v pořádku? nemáš prasklou hadici co jde od airboxu ke škrtící klapce?

2010-11-02 09:52:07

jo, všechno je v poho i v mazdě se na to díval, stříkal to nějakým sprejem a říkal, že nikde nic prasklýho není, ale kdyby bylo něco prasklýho tak jsou ty otáčky pořád stejně vysoko a né jednou 1200 pak 1000 pak 600 pak 400 pak na chcípnutí někdy je to v pohodě. Třeba když ráno nastartuju je tam 1300 to je se sitičem pak cirka po 20km přijedu na křižovatku, zastavím je tam 1500,- pak zastavím, vypnu motor po chvilce nastartuju drží se těch 1400-1500 a do pěti vteřin spadnou do normálu a takhle to dělá pořád. Tak už fakt nevím co vyměnit....

2010-11-02 21:22:06

měnil jsi krokový motorek co vyrovnává volnoběh? jinak na tomto motoru ti v mazdě dokážou přes diagnostiku nastavit volnoběh i předstih...takže možná rozhádaná jednotka...


Odpovědět

1  2  3