Fórum - Téma


Xedos 6 2.0 v6 103Kw vysoká spotřeba


Fórum Xedos 6 (CA) Xedos 6 2.0 v6 103Kw vysoká spotřeba

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3  4

2013-01-13 21:22:57

EGR u benzínu velkou spotřebu nemůže způsobovat. To ani náhodou. Bude to jinde. Špatnou lambdu by jsi poznal taky na svíčkách, jestli se nemýlím ne? Nebo na emisích ti ji změří jak funguje.

K tomu odkalovači..Venito si to udělal takhle jednoduše doma, levnější varianta no a funguje to taky dobře. Jesti se nemýlím tak na v6 je odvětrání víka taky jen na jednom víku a pak to ustí do sání ne? takže bude stačit jen jeden.

2013-01-14 19:07:34

tak ty svíčky mě ani nenapadly na ty mrknu , V6 má odvětrání z obou vík.

2013-01-15 18:22:00

takže jsem koukal na ty svíčky zdají se mi být OK víz foto do červena některá byla trochu do bíla, kdyby byla bohatá směs ta jsou černý je tak ? jinak k EGR dneska jsem se potkal s kámošem mechanikem říkal že egr spotřebu ovlivňovat bude, kdyby bylo trochen líp přístupný tak už jsem ho kuchl a ještě jsem někde tady na foru čet že někomu zvedalo spotřebu tlak ve střikovací liště (ucpaná zpátečka) nevíte jaký by tam měl být tlak. Dík

2013-01-15 20:07:43

Jojo, byly by hodně černý. Tyhle jsou dobrý. A ptal si se ho, jak by to mělo ovlivnovat spotřebu, když by byl nějaky špatny? Tak pak ještě prostě možná zanesený ten katalyzátor nebo bordel ve vyfukovym potrubí jak řikal Max

Víš co mě ještě napadlo? Bude to nejspíš blbost, ale se zatahlou ručkou asi nejezdíš, pokud ju používáš, vrací se ti správně a nepřibržduje to?

2013-01-15 20:31:50

kola už jsem obcházel nehřejou se takže brzdy ba měly být ok. No říkal že když je furt otevřený, tak tam jdou výfukové plyny a tím pádem mín vzduchu, a proto to obohacuje směs každopádně půjde k turkovy. kdyby byla garaž aj na ten kat bych se juknul

2013-01-15 21:01:25

Částečně má pravdu, ale směs to neobohacuje, paliva tam jde pořád stejně a jde tam taky stejný množství vzduchu, jenže nějaká část "špinavýho vzduchu" a tím se snižuje teplota spalování a tím následně jsou menší emise, zároven se ale motor rychleji ohřeje. Nic jineho v tom neni Třeba než pujde k turkovi, by tady možná ještě někoho mohlo napadnout v čem by mohla být chyba.

2013-01-15 21:17:53

k turkovy samozřejmě půjde jen to EGRko, manželka se toho auta nevzdá akorát v rámci úspory bude více chodit pěšky

2013-01-16 10:22:22

tak mě napadlo mohl ten EGR ventil ucpat ten katalyzátor ?

2013-01-16 17:51:40

Čau, tak jsem se dnes dal do toho egr , je to pěkně na ***** přístup udělal jsem nějake foto+ video, takže to sem zkusím dát.

při tom jsem koukl na tlak ve vstřikovací liště viz video, klapku vyčistím je jak stání a sání teda taky viz foto, rozdělovač + palec celkem ujde, To všechno mě zabralo 4 hodiny je kolem toho strašně moc práce než se k němu člověk dostane, mam dole ty dva šrouby co drží egr na bloku a zbývá ta trubka co jde z výfuku a stou je problém že netuším jak se dostat k té matce, ale asi to vypadá že bude muset sání dolu( chtěl jsem se tomu vyhnout ) ale jinak to asi nepůjde, aspoň bych pročistil to sání

Sem tam mi uteklo nějaké slovíčko takže se předem omlouvám.

Mazda xedos 6 2.0 v6 123Kw Tlak lišta.mp4

tlak vstřikovací lišta

2013-01-16 17:52:42

EGR mazda xedos 6 2.0 v6 123Kw.mp4

video 1

2013-01-16 17:53:22

EGR mazda xedos 6 2.0 v6 123Kw 2.mp4

video 2

2013-01-16 17:53:52

Foto

2013-01-16 18:13:36

tak si říkám že jestli ten katalyzátor vypadá jako to sání tak bych mohl mít příčinu té vysoké spotřeby

2013-01-16 21:00:07

No tak potěž prdel, máš tam opravdu pěkněj kekl za tou klapkou a takhle bude vypadat celý sání . Tu část EGR, tam nechej a nijak ji neřeš, když ho odpojíš, bude svitit chech engine, stačí jen ta trubka odendat ze svodu do sání a zavařit matky :) Je to práce no, to věřím.

2013-01-16 21:14:50

jj, je to hnus někdo ju čistil ale jen ze předu, egr tam nechám, teď mi jde pravě o to že nejsu schopnej se dostat na tu matku co je na te propojce výfuk - egr, prostě tam není místo, to bys musel vidět , takže pujde dolu i saní (aspoň ho vypucuju )a tím pádem bych se na ní měl dostat, jebačka je to solidní. zlatá 2.5

MAX6  
J.
2013-01-16 21:39:34

Jo vypadá to hnusně Ale viděl jsem tady na klubu i daleko větší humusy. Já měl kat v pořádku,ale jen tim,že jsem ho vyndal byla spotřeba o 0.7 litru menší a to tomu dávam docela kouř (jezdim hodně sportovně). Ale jestli ti EGR pouští takovejhle sajrajt do sání,tak bych se zaměřil na samotnej proces spalování. Já třeba EGR zaslepený nemam a přitom mam sání krásně čistý,až ve 150000km jsem čistil sání a to jen aby se neřeklo. Jestli tenhle sajrajt jde i na lambádu,tak ta musí dávat suprový hodnoty a podle toho zase dávkuje špatně palivo.

Bohužel nečetl jsem celou tuhle diskusi,ale zkus vyndat tu první lambda sondu (tu hnedka na svodech) a jestli bude stejně zašpiněná,tak je to jasný. Správně by měla vypadat jako ty tvoje svíčky jako jsi sem dával foto (lehounkej povlak šedo bílího nánosu). Jestli bude mokrá nebo budou na ní nějaký hrudky,tak je to špatně.

Jinak souhlasim s tim vyčistěnim sání = čistota je hodně důležitá.

2013-01-16 21:51:11

lambda sa da zmerat najlepsie osciloscopom no orientacne aj multimetrom sice trocu nepresne ale mal by si vydiet pri merani ako rychlo skace napetie od0,1-0,9V amozes motoru nasimulovat chudobnu ci bohatu zmes. chudobnu urobis tak ze vytiahnes napr pcv ventil tym motor dostane viac vzduchu a lambda zisti chudobnu zmes naopak bohatu tak ze rukou pripchas nasavanie zamrznutu lambdu nezistis vyblikavanim pretoze takato dava hodnoty ale spatne niekedy sa stane ze lambda akoby ostava dlhsie na jednom bode aj takato je zla najlepsie zmerat ocsiloscopom a uvydis ci je zla pocitam ze pred lambdou nemas netesnosti vo vyfuku to tiez zblbne lambdu

2013-01-17 20:55:14

čau pánové, tak dnes se mi tu potvoru povedlo dostat ven, musel jsem sundat i to sání jinak by nebila šance skouk jsem a dočistil klapku ale někdo ji nedávno čistil volnoběžnej ventil byl jak z alabastru, saní vyčistím taky, nevíte čím? je možné použít třeba milit a vodu ? egr bylo sekly vyčištěno, acetonem už chodí odstavím ho určitě. z egr to jde přes hlavu a sacím potrubím ústí to pod škrtící klapkou a tam byl špunt z těch usazenin viz video, takže poslední dobou už žádný splodiny do sání nešly, takže jsem zvědav jak ten kat a ta lambda bude vypadat, Přemýšlím že bych to ucpal až nahoře pod tou klapkou co vy na to ? každopaďo doufám že už mě to znovu nepotká.

sání dole a egr

2013-01-17 21:04:20

to jsou hlasky ale koukam ze si s tim asi taky pekne vyhrajes, kor takle v zime... klobouk dolu

2013-01-17 21:08:59

To nic není musel jsem si dat pul hodky pauzu než jsem to natočil to by to nebylo vubec použitelné bylo fajn teploučko


Odpovědět

1  2  3  4