Fórum - Téma


Vzduchovy sportovni filtr


Fórum Tuning a úpravy Vzduchovy sportovni filtr



1  2  3  4

2011-06-13 15:37:46

Podívej co jsi napsal jimbovi.KN nejsou sportovní filtry?Material je pořád stejny.Ty si myslíš,že sání Injen je od nějakého Juzka z burzy v Těšíně.Něco si o tom zjisti než začneš psát blaboly.Jak můžeš napsat,že to výkon nepřidá.Jezdil si s 260 koňovým autem před a po namontování.Byl jsi na brzdě?Viš o tom KULOVE,tak nedělej chytrého!

2011-06-13 19:30:23

Nebudu trě komentovat,udělej si v tom jasno

2011-06-16 17:31:09

cuhan ty si v tom udělej jasno.Filtry značky KN nebo injen ze většinou dělaj z hedvábí a ty maj lepší filtrační schopnosti než origo filt.Origo filtr se dělá z papíru se koukni třeba na cenu origo filtru za to dáš pár stovek ale ze filtr KN je několikrát draší.Jinak MIKY krásná MPSka

2011-06-16 17:51:11

Ty jsi taky maťo,já se bavím o sportovním filtru "kužel" za stopade o kterým je tady řeč a ne o KN filtru který je mnohonásobně dražší a dává se do původního airboxu

2011-06-16 22:36:22

Maťo jsi Ty

2011-06-17 01:38:00

hosi koukam na tuhle debatu uz nejakej cas a fakt uz se musim taky pridat. Sportovni filtry se davaji pro lepsi pruchod vzduchu pres filtr. Je pravda ze se o otevreny sport filtr musi clovek starat vic nez o normalni to je vsem jasny. Ale filtry KN delaji jak do serioveho air boxu tak i otevrene. V air boxu nevim jakou maji ucinnost ale ty otevrene kdyz maji primi privod studeneho vzduchu nebo jak je tady na fotkach tak ´je ucinost patrna.

Jinak souhlas s Miky a pekna kara

2011-06-17 10:37:15

Samozřejmě máš pravdu ale Xedosdevil se ptal na sportovní filtr ne KN filtr tak aby jste nemíchali hrušky s jabkama

2011-06-17 18:19:44

Jaký hrušky s jabkama proboha?!? K&N je přece značka, výrobce filtru. A K&N filtr JE snad sportovní filtr nebo co to podle tebe teda je???

2011-06-17 19:03:11

K&N filtr je řádově 10×dražší než klasický sportovní filtr který stojí za hovno

Celou dobu je tady řeč o tomto:

2011-06-17 19:25:46

OK, to věřím, ale mě nešlo o tohle...

Zajímalo mě jestli je normální plochej K&N filtr do BOXu lepší než klasickej papírovej, originální? Co ty mikročástice? Myslíte, že to má cenu kupovat takovej filtr za 1600,-??

2011-06-17 19:30:15

Jestli se vyplatí to nevím,je to jen o pocitu z lepšího filtru ale výkon ti to určitě nepřidá jak psal Miky

2011-06-17 20:12:35

Miky,zítra budu v Ostravě , ul. Místecká pumpa Shell v 11hod dopoledne,jestli máš čas přijeď na pokec,máme tady menší srazík AR a takovou bolševickou soutěž BOAZ,teoreticky se můžeš zůčastnit,jestli ti to velitel dovolí

2012-04-11 21:31:28

Myslíte, že na mojí Mazdě bude nějak znát vložka do airboxu od k&n? Nečekám nějaký super výkon, ale třeba jen o trošku lepší zvuk.. Hlavně aby to nejelo hůř než předtím

MAX6  
J.
2012-04-11 21:37:48

Já jí mám a jediný co je znát je cena. Jelikož se nemusí měnit ,tak za těch x-tisíc km se mi to vrátilo (do ceny beru i čištění filtru). Nic jinýho nečekej (max. 0,000001 koně navíc ). Jestli chceš aby to mělo lepší zvuk tak sežeň studený sání a jestli chceš i lepší výkon tak sežeň náporový sání.

Jestli si trocha vzručnej tak si to vyrob sám a ušetříš tisíce.

Pet
Petr
2012-04-12 09:53:16

Já ji mám. Na 1 to má dost slušnej zátah oproti papírový. Na 2 je to o trošku lepší (asi jako když natankuješ "lepší" benzín). Ostatní převodový stupně nejsou znát. Já si ji koupil hlavně kvůli tomu, že ji můžu vyčistit a znovu použít.

2012-05-08 13:00:53

Ahoj. Sem tu novej. Chci se zeptat. Chci jako první upravit sportovní filtr. Aby mi to malinko líp táhlo. Asi je lepší studenej přívod nebo jen kužel s krátkym ramenem. Je v tom velkej rozdíl? Mám Mazdu 3 1.6 benzín 77kw

2012-05-08 13:42:13

Určitě je důležitý, abys ke kuželu měl přivedený studený vzduch. Kužel by měl být i nějak tepelně odizolovaný od motoru, protože když ti to bude sát od motoru teplý vzduch, pojede to znatelně hůř než s tim sáním, co tam máš teď .

2012-05-08 13:48:24

Já jen, že sem tady viděl na fotkách, že to mají lidi jen na krátkém rameni. Takže lepší bude když to svedu dolů za přední narazník. Já jen aby mě to něco neudělalo.

S tim, že stačí odpojit starej vzduchovej filtr a napojit novej sportovní. Nebo je s tim ještě něco spojenýho?Díky moc

2012-05-08 15:24:37

Nevim přesně, jak to u tvojí nový trojky vypadá, ale třeba já tam mám problém s váhou vzduchu, která je mezi airboxem a motorem a musí tam zůstat tak, jak je. Každopádně za tím nárazníkem je to ideální, protože to saje hodně studenýho vzduchu a to je správný.

MAX6  
J.
2012-05-08 15:54:27

ssmorfes: Kája má pravdu s tim studenym vzduchem. Pokud do motoru budeš hnát vzduch teplej,tak to opravdu jede hůř. Hlavně na zátahu je to poznat. Lidi dávaj studený sání a vedou ho většinou od klapky dolů mezi kolo a nárazník (na trubce musíš nechat namontovaný všechny originální měřiče- váhu vzduchu,čidla teploty atd..). Já teda spíš preferuju ten "krátkej" RAM systém . Když ho dobře uděláš,tak jednak dosáhneš toho že ti auto saje studenej vzduch,ale s čim větší rychlostí jedeš,tim víc ho to saje. Je to hodně znát hlavně na zrychlování když už jedeš rychlejc. Do Mazd3 najdeš v převážný většině obchodů ten krátkej systém,ale jelikož je to ta levná varianta tak filtr neni nijak odstíněnej a v malejch rychlostech saje hodně teplýho vzduchu. Takže je to spíš ke škodě. Stačí troška si připlatit a nebo trochá domácího kutilství a dá se filtr odstínit tak že do něj teplej vzduch nejde vůbec a ještě saje náporově.

Pro inspiraci: http://www.corksport.com/...3-intake-exhaust-systems/

http://www.protegegarage....tegory.php?id_category=68


Odpovědět

1  2  3  4