Fórum - Téma


Výměna za silnější motor a TP


Fórum Pokec všeobecný Výměna za silnější motor a TP




2016-06-15 21:19:32

Zdravím. Mam otazku. Jak je to s výměnou motoru za silnější, následně TP a STK??

2016-06-15 21:46:35

pavol: nelze musel by sedět označení motoru. leda že by ti to někdo přerazil k nepoznání a za pár korun nechal vymazat číslo ale tip musí být stejny

2016-06-15 21:56:49

No já mnel na mysli 1,8 místo 1,5. Jak to má borec s bilot 323f. Hodil do ní 2,5 zes Xedosu.

2016-06-15 22:13:19

musíš to mít na papírech který snese všechno a kámoš to zařídí, nebo jezdíš na černo a máš kámoše na stk.... ale legálně bych řekl že nee budem doufat že se někdo přidá do diskuze a třeba bude mít větší zkušenost...

2016-06-16 10:49:11

Tyto modifikace těší TPP Praha. Ono d se všechno a na swapu pracuji i já ale není to tak jednoduché. V kazem případě je to úplně o něčem jiném. On si každý řekne ze swap je o výměně motoru ale to jste na omylu. Tady v tomto pripade se musí vyměnit vse včetně kabeláže, poloos, převodovky, další prkotiny..... Půcena? Neuvěřitelná pokud to člověk nebastlí doma na koleni

2016-06-16 12:32:36

Hoši ja uz všechno i kabelaz přehozený mam uz jen de o to jak to poresej na technicky

2016-06-16 22:15:13

známí na stk

2016-06-16 22:36:02

pavol: Nepořešej. Toto si nikdo nelajzne a navíc, pokud tě chytne SNB - jsi nahraný. Jak jsem napsal, máš to řešit na TPP PRAHA a pak se s námi podělit o výsledek.

2016-06-17 01:07:43

A co je to TPP?

2016-06-17 09:13:44

pavol: TECHNICKÉ PRŮKAZY PRAHA (stačí použít google)

2016-06-17 09:43:03

Ani gooogle to nenasel

2016-06-29 21:58:03

magnetto: Zdar Magnetto. Jestli hledám dobře, toto je tvůj poslední příspěvek na téma "swap motoru". Mám BJ 1.9 (motor FP) a taky uvažuju o swapu na 2.0 (motor FS). Prosím, co jsi zjistil a jak jsi daleko? Na tvých příspěvcích na toto téma od 07/2015 jde tušit postupné "vystřízlivění". Je to normálně legislativně průchodný?

2016-06-30 00:23:18

mira_pukl: Ahoj. Co se týče legalizace jiného motoru, je to absolutně nemožné. Mám spousty známých všude, nejen na místech kterým se lidé vyhýbají a nechtěli by se nikdy ocitnout, ale také i na STK. Jelikož je karoserie typu "BJ" stavěná jak pro motory dieselové, tak i pro motory benzínové. Problém v umístění není žádný protože karoserie jsou stejné a to do detailu.

Můj prvotní plán zněl:

Vzít motor "FS" včetně kabeláže, řídící jednotky, převodovky a poloos. Namontovat to do karoserie s původním motorem "FP" se podařilo v rámci testu a problém byl na světě.

FS má jiné svody, jinou kabeláž, jinou převodovku (zuby a průměr tisícihranu), jiné zapalování, jinou řídící jednotku, jiný systém klimatizace.

Všechno sedí jak má ale problém je v legalizaci kdy jsem psal email na předem domluvené místo v TPP což je institut který schvaluje vymoženosti pro auta jako to dělá téměř každý magistrát. Kola, motory, tažné zařízení, změna druhu vozu a další se vyřizuje v Praze. Do dneška mi nikdo neodpověděl a asi ani neodpoví.

Za nějaký ten měsíc mě čeká technická. Problém mám i s výfukem který má sice krásný zvuk, zvedá výkon ale není homologovaný. I kdyby byl, na autě němá co dělat. Turbo které jsem pořídil pro motory FP / FS namontuji až po technické což už mám nachystané.

Pokud chceš něco potunit, neměň motor ale buď kup silnější auto nebo namontuj turbo jako já.

Ačkoli po silnici jezdí různé kraksny co jsou polepené rozmočeným chlebem a rohlíkama + felicie které jsou v demoličním stavu, dívám se a vidím novou TK. Jak je toto možné?

Před dvěma dny jsem byl s kamarádem na STK a byl nucen sundat z bočního zadního skla nálepku která má být na památku blázna z Rychle a zběsile.. Nesundáš? - Nazdar!

Můžeme poděkovat zákonodárcům a podobným dementům za výmysly které nás budou nyní obtěžovat. Ptal jsem se na DPF a kdo jej nemá > NAZDAR! Je to kamarád, hodně dobrý kamarád a projde ledacos ale takové věci ne. Myslím že kvůli mé dobrotě pomoci jinému sedět nepůjde. Takto to bude všude.

Naštěstí jsem investoval nemalou částku do generální opravy motoru (více v galerii a klubu) a emise mám lepší jak když to auto bylo nové. Bez katu, DPF a jiných fakt nikdo neprojde.

Mám vše nachystané ale nejspíš to ani nezrealizuji "na čisto". Nyní hledám nějakou pěknou RX-8 a začnu dělat Wankel. Uvidíme. Moje BJ popluje k mé ženě.

K dnešnímu dni je v mém primárním autě více než 140 000 Kč a prodejní cena je tak maximálně 50 000 Kč pro nadšence..

Naše auta budou nyní v databázi CARSBOOK a ti co tento zákon vymysleli budou nad fotkama našich aut nejspíše po večerech ho*it

2016-06-30 21:24:29

Zdravim chci se zeptat jestli ma mazda6 gg motor 2.0 mzr-cd 105kw rok 2008 jestli je tam tam fordackej motor nebo normalne z mazdy?

2016-07-01 19:00:45

magnetto: moc ti děkuju za tvoji podrobnou zprávu. Ušetřils mi zbytečné naděje. Co se týká nesmyslné byrokracie u nás, tak se mi zdá, že i skoro 100 let po konci mocnářství by pan Jaroslav Hašek měl pořád dost námětů na romány. Turbo by se mi líbilo, ale netroufám si (zatím). Tipuju, že nejsnazší (kromě koupě auta s turbem ) by bylo použít potřebné díly z příbuzného motoru BPT nebo snad FS-DET. Můj plán B je skromnější: použít ostřejší vačkovku (z FS nebo možná BP-ZE, FP-DE). Přeju ti mnoho zdaru s wankelem.

2016-07-01 19:18:33

Zdar hosi, ja sem kdysi chtel delat (resp sem se o to zajimal ze zacatku z ciste teoretického hladiska) swap motoru z 6 MPS do môjho mazla 2,3i. mnel sem za to ze je to totozne auto, s rovnakym motorem a jediny rozdil je v nahonu 4x4 ....o ako velmi som sa mylil ked mi to jeden odbornik prave na MPSky zacal vysvetlovat z "iného clubu".

Mozne by to bolo (mozne je vsetko) stalo by to jenom ohromne mnozstvo penazi a muselo by sa menit snad vse. Ale nakonec aj kdyby se to udelalo tak problem by byl to zlegalizovat.

Takze reknu to takhle

Fantazii se medze nekladu pokad ma clovek penize, medze klade az zakon a blba birokrace v nasem state"


Odpovědět