Fórum - Téma


Vymena spojky GE


Fórum 626 GE Vymena spojky GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-10-06 19:31:00

Ahoj vsem chci se zeptat jestli nekdo z vas menil spojku v dvoulitru nebo jedbna osme GE jestli je to problem na vyndani celyho motoru nebo to jde nejak jednoduseji

2008-10-06 22:52:58

no motor nemusi von !!treba odpojit kulisu na ryschl.paku ,vybrat poloosi ,a jednoduchsie bude aj vybrat tlmic na sof.strane,no nieje nutne ale mas lepsi pristup,potom odpojis kable a odskrutkujes od motoru prevodovka ide von cez no a este plasty pokial ich tam mas,robota cca 4-5hod

2008-10-06 23:10:05

poloosy jen na sofer strane predpokladam

2008-10-07 14:13:43

ano, poloosu na soferove strane staci vypojit z prevodovky a povesit nekde bokem, z kola ji vyhazovat nemusis.

ve dvou lidech se da v domacich podminkach namontovat nazpet. mam tu z hliniku vystredovaci trn na usazeni lamely. Jenom dodam ze musis jeste sundat pricne i podelne vyztuhy ktere ti zavazeji pod motorem a prevodovkou, ty povolit je celkem ojeb, srouby sou celkem zareznute, takze poradne ocistit, namazat a nazpet uz pohoda:)

Doporucuju ti rovnou vymenit kdyz uz v tom budes gufero klikovky (stoji 200,- a urcite jeste nebylo menene) a sundat prachovku z loziska ktere je uprostred setrvacniku a promazat ho.

jakou davas spojkovou sadu?

2008-10-07 15:30:33

zatim neměním ale uvažujo že bych se do toho pustil tahám často těžkej vlek a kdyš jedu rychleji než je zdrávo tak ta spojka smrdí a sem tam mi i pri ostřejší jízdě sama sklouzne ale zase nadruhou stranu vic jak 4 roky už tomu autu nedávám a nova spojka sada stoji circa 5000 a ja za tu dobu vic jak 40 000 km nenajezdim

2008-10-08 21:18:22

no jestly obcas samovolne klouzne a kdyz tahas karavan smrdi tak uz je po smrti a moc ji nedavam, rozhodne ne 40 000km. jestly se uz nestalo, tak si vypalis setrvacnik ktery popraska a vyzhavis pritlacny talir, to uz je pak vic nez pises.

2008-10-08 21:27:46

klouzne se kdys se rozjizdim z mista na plny knedlik a s tim vlekem to pri normalni jizde ne ale obcas kdys specham plny auto a vlek co ma tak 400 kilo a jedu rychle ve vysokych otackach tak to pak smrdi

2008-10-09 21:09:21

no ked uz raz ,dva razy preklzne tak uz ma velmy malu zivotnost,a este ked to budes vyberat radsej si daj povedat a vyber aj druhu poloos inak sa natrapis pri vkladani alebo poskodis semering na diferaku.

2008-10-26 17:52:26

ked som isiel do prudkeho kopca a pridal som plyn otacky mi prudko stuply bez toho aby sa zvysila rychlost. je to zodrata spojka alebo sa mylim?

2008-10-26 18:08:36

no pokuď se zvedly otáčky a auto jelo stejně a pochvylce se to srovnalo tak by to podle mě měla být spojka..

2009-03-09 00:55:42

Ahoj Hele, ohledne spojky na 626ce, ted sem to dělal a řeknu ti že je to pekelná práce a měnil jsem při tom i motor ale ve dvou je to do pohody ale doporučuju mít při tom foták protože mazda 626 96rok výroby co mám já je malá elektrárna a sakra sem se ztrácel v kabeláži ohledně poloos a odmontování motorůu to už tady psaný bylo to je čertovský ale zvládnout se to dá sranda začíná až na hydraulice spojky která je živená brzdovkou z nádobky a jou tam takoví ty pěkný odvzdušnováky jako na brzdičíchh a to nemluvim o hadičce jako takoví radim vzít autogen a opravvdu opatrně nahřívat a povolobat jinak to urveš a můžeš si rovnou hodit mašli pak k dvzdušnení to je taky parády povedlo se mi to až po tom co sem vzal injekční stříkačku nasadil hadičku a vysával, dostane se ti tam vzduc a odvzdušněje se to hůř a hlavně tady musí být dva, jinak práce asi na den ale až to uděláš tak tě bude hrát aspon dobrej pocit..

2009-03-10 01:58:57

dik za infec me to zatim jezdi v poho a neco mi rika ze to raci dojezdim s tim jak to je a kdyby mi nahodou spojka klekla tak to snad raci rozdam na dily nebo rovnou do srotu ale trapi me ted pravdepodobne pravy predni lozisko neprijemne huci nejvic kolem cca 110 km hod od 130 to ustava bo meni aspon toninu v pravy zatacce nic a vlevy to taky mizi kdyz je ta zatacka drobet ostrejsi lozisko bych vzal z jiny 626 byt 2,5 litr snad bude stejny ale delat to poloosa tak bych byl asi namydlenej Stalo se tohle taky nekomu?

2009-03-11 23:37:19

hele mě ne ale obávám se že to ložo z dva a půlky z který bys to chtěl vzít by mohla mít o něco silnější poloosi a to by znamenalo i větší tisícihran na ložu, takže se radši někde poptej a uvidíš ale s tim hučením je to vcelku normální ono totiž do 110km/h to slišíš ale jak jedeš rychleji tak je to mín slyšet a je to tim že to hučení pořebíjej ostatní zvuky jako třeba zvuk motoru nebo valivej odpor gum nebo jenom topení který máš puštění tzřeba jen na jedničku a to že se to ozívá v zatáčkách je taky normální protože je víc zatěžovaný hele poradim ti di ke kolu u kterýho to slyšíš a vem za něj hned pod lemem blatníku čapni to za gumu a zacloumej s tim pořádně a podle toho jaký rázy uslišíš tak je to v háji no ono slyšet vůbec rázy je na pytel ale když ti bude plandat kolo sem tam tak je totálka v háji nebo ji jen mohlo prdnout tesnění z boku ložiska a dostat se tam voda a i tak je to na výměnu měj se zatim.

2009-03-12 00:20:07

sem to vymenil prace na 4 perny hodky hlavne povolit srouby na polosach a je to v cajku ticho jako v hrobe KONECNE!


Odpovědět