Fórum - Téma


Vymena motoru 2,5 KL


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Vymena motoru 2,5 KL

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2

2010-01-07 12:23:17

chystam se na vymenu motoru 2,5 V6 u xedose 9 4WS. nema nekdo zkusenosti? da se vytahnout komplet i s prevodovkou? co se servem, odpojit hadice nebo odsroubovat koplet od bloku? proste nejakej navod na co si dat pozor.

Mikk

2010-01-07 14:06:17

jde vyndat is převodovkou...Já ho tahal horem a musel jsem celou příčku ve předu sundat, tudiž celý předek odstrojit...jinak se toho neboj :) jde to v pohodě

2010-01-07 14:25:18

takze pricka a chladice pryc? to zas budu muset doplnit klimu co kabelaz? sla dat stranou nebo se musela nekde rozpojovat nebo odsroubovat pojistkovku? jinak vymeny se nebojim, uz sem menil dva motory, ale byli to prcci 1,6 B6 a 1,8 BP, to slo uplne samo.

2010-01-07 18:00:17

příčka a chladiče pryč, a klimu bys musel stejně vypustit, protože musíš povolit hadice od klimakompresoru, a elektrika na motoru jde rozpojit u motoru, takže interier nemusíš rozebírat vůbec, je to hrozná jebačka ale všechno se dá udělat...

2010-01-07 18:05:13

to je fakt s tou klimou, ted me to nedocvaklo . takze to bude asi brnkacka. diky za rady

2010-01-07 21:33:17

jinak si vypust kapaliny, hlavně olej z převodovky abys ho nemusel kupovat, je tam plná sintetika, označení už si nepamatuju a náplň Má 2 litry...jinak litr toho oleje stojí 350kč :) takže bacha na to...

2010-01-22 21:15:30

a jak se slusi a patri, tak prvni komplikace na svete. jelikoz novej motor je ze 626, je tam spousta veci jinak. jinak reseny EGR, saci svody z Xedose nelicuji se sacimi kanaly v hlavach ze 626 a hromada hadicek je kratkejch. no bude to zajimave

2010-01-23 08:40:05

To půjde...

2010-01-30 15:47:22

nemam sice xedose, ale myslim ,ze o tolik kratsi cumak mit nebude a tim padem myslim ,ze by to melo jit i bez rozhazovani chladicove steny.

http://cuir.rajce.idnes.cz/mx6_vyndani_motoru/

http://cuir.rajce.idnes.c...va_motoru_z_mx6_do_probe/

http://cuir.rajce.idnes.c...az_motoru_z_mx6_do_probe/

http://cuir.rajce.idnes.c...u_mx6_po_najezdu_slovaku/

ani u jednoho sem nemuzel cumak rozebirat...

predelaval se motor z mazdy mx6 do ford probe, tez je to _KL 2,5 V6

jo a slo to komplet ven aji s prevodovkou..respektive jinak by to ani neslo...no a muzes si vybrat jestli to pujde ven vrchem a nebo spodem..to uz zalezi na tobe.

2010-01-31 00:14:07

Cuir: tvoje fotky sem uz zkoumal na 323f klubu

Jestli pujde motor ven bez sundani chladicu nevim, protoze je par veci jinak, hlavne je jina prevodovka, ale to uz je ten posledni detail. ted uz jenom cekam, az se mi vyprazdni garaz a vlitnu na to

2010-01-31 19:20:26

drzim pesti hodne stesti

2010-02-12 19:13:23

tak sem se na to dneska vrhl. motor sel ven relativne dobre. pak bylo potreba prehodit prevodovku, ktera je u 626 a xedose jina. nakonec se zjistilo, ze musi ven i spojka a setrvak, ktera je u xedose vetsi. chvilku zdrzeni bylo u montaze spojky, protoze sem nemohl najit vhodnej bazmek na vystredeni, ale nakonec se povedlo. svody byly taky jiny, takze se prehazovali jeste svody. zitra prehodim jeste klimakompresor a servo, zavarim urezanou trubky EGR od predchoziho majitele a muze jit novej motor do auta. nejvetsi prekvapeni bylo se silentblokama motoru, 3 ze 4 jsou totalne nasracku a bude nejspis zajimavy nekde sehnat nejaky jety slusny nebo novy za slusnej peniz

2010-02-14 23:58:18

mam dotaz.....nevi nekdo, kam vede spodni vyvod z vyrovnavaci nadobky na chladici kapalinu?

a jeste radu, jak nejlip zaslepit kanalek v prave hlave, kde bylo puvodni 626 EGR? u xedose mam EGR na sacich svodech

2010-02-17 09:34:43

Ja sem si to u P2 zaslepil tak, ze sem udelal v hlave zavit a vesroubovas sem tam odpovidajiciho cervika a normalne nahodil sani zpatky

2010-02-17 18:40:51

ja uz sem to vsechno vyresil a uz jezdim

2010-02-18 19:45:48

gratuluji

jinak mam to resene stejne jako wesker to zaslepeni EGR

http://img151.imageshack.us/i/imag0010.jpg/

http://img387.imageshack.us/i/imag0013.jpg/

do cervika sem udelal zarez pilkou na sroubovak a pak pro jistotu sem to jeste rozklepal dulcikem a dokurvil zavit aby se to nevysroubovalo.

2010-02-18 23:08:10

cervik byla prvni vec co me napadla, ale pristup strasnej. nakonec sem si vyrobil prirubu a mezi prirubu a hlavu dal klingerit

ted me trapi topeni a nataceni zadni napravy.

topeni absolutne vubec netopi, ani naznakem a zadni naprava se nenataci a jenom na me sviti kontrolka. v kabelazi mi zustal jeden volny nezapojeny konektor, ktery nevim kam patri, ale urciti bude souviset s posilovacem nebo rizenim. ma jeden kabel a konektor je jakoby trubicka. nevim kam s tim

2010-02-20 09:52:17

ten konektor jakoby trubička patří myslím na servo připojit...Jak jsem vyměňoval motor na X6 tak jsem taky nevěděl kam s Tím :D jinak to natáčení zadní nápravy jsem měl taky problém, náprava fungovala dobře, ale pak jsem musel sundat rozváděcí tyč, musela dolů kvůli sundání nádrže...poznačil jsem si nastavení tyče, namontoval jsem jí z5 nastavil jak Má být a náprava už nešla...nevím proč...

2010-02-20 16:08:25

diky, ted uz jen najit presny misto kam ten konektor pichnout.

nataceci napravu proste musim rozchodit, protoze prvni nebo druhej start, kdyz jeste nebyl zapojenej vyfuk to nataceni fungovalo, prave sem se kochal, jak lehce jde tocit s volantem a tocili se i zadni kola, ale pak se rozvitila kontrolka nataceni a kola se srovnaly.

2010-02-20 21:04:14

zejtra jdu k autu, budu davat odlehcenou remenici na kliku takze to zkusim vyfotit aby si vedel kam to patri :) ,ale jak uz bylo receno ,parti to na servo a pristup je tam jak k penezum, ani nevim jestli se mi to podari nafotit...uvidim no,..

tak zejtra zdar.


Odpovědět

1  2