Fórum - Téma


Výměna čelního skla, prosím o radu.


Fórum Technický koutek Výměna čelního skla, prosím o radu.



1  2  3

2009-10-25 14:11:51

jasne existují sady na lepení skel i pro kutily,např od Loctite.A lepidlo má aktivátor,že to rychleji zasychá..ale k plnému proschnutí a maximální pevnosti spoje dochází skutečně až po 24 hod.Takže to(ten čas)i ty pootevřená okna,je pro jistotu....resp.pro eliminaci vzniklých vad a chyb....Prostě aby to bylo na 100% .

Jinak já nepovídám co sem někde slyšel,nebo se dočetl,ale co jsem dříve sám dělal, jako zaměstnání.....Osobní zkušenost

2009-10-26 07:49:53

Takže ty okna jsou čistě o tom aby když lepič někde udělá chybu tak se měl na co vymluvit jelikož to v servisech vydávají po tak krátké době.

TIBI: ty mě fakt zarážíš, já se tady nechci hádat já jen píšu co jsem slyšel a tvrdit hned že firma ktrerý se zabývá cca 15 let lepením autoskel jsou amatéři.... no jak myslíš.

Vasekskyline: A myslíš, že doba nepostoupila a že dnes nejsou lepší lepidla? Nezabývám se lepením autoskel, ale jsou tu jiné tmely a lepidla (např. silikon na motory, pasty na výfuky atd.) která zasychají dejme tomu do půl hoďky. Nevidím problém v tom nějaké takové lepidlo mít na okno. Ano vyzrání může být po 24 hodinách, ale uživatelné to může být třeba po 3 a radši to vydávají po půl dni. Znovu připomínám, že o lepidlech na sklo nic nevím, ale i u jiných lepidel je psáno - uživatelné po 1 hodině, max. pevnost po 24h.

2009-10-26 17:35:24

Diakon : Já nemám v úmyslu se hádat... Jen se mi nelíbilo, že tady někdo někomu chtěl v dobré víře poradit s pootevřením okna po nalepení autoskla a ty hned ve svém prvním příspěvku zareaguješ tak, jako bys všechno věděl a teď napíšeš, že o tom vlastně nevíš vůbec nic. Ale to je jedno, mě to nebaví.

2009-10-27 08:21:29

TIBI: Já jen psal, svou zkušenost, kdy mám sklo bez problémů a po cca pěti hodinách. Ty s tím taky předpoládám nemáš zkušenosti a jen jsi se zeptal. No nehádejme se já bych to nechal tak, že až budu někam dávat auto na výměnu skla tak se na to optám, pokud mi to řeknou tak to tak udělám, pokud ne tak ne. Vždyť přeci je na to záruka tak když tam poteče tak se to vyreklamuje. Leda by ti to sami řekli předem - to by se ti pak na to záruka nevztahovala.

2009-11-08 21:37:51

asi tam ma ty otvory trochu vetsi nez my ostatní

2009-11-10 16:08:56

ja len k tomu pretlaku , sak skus otvorit spolujazdcove dvere a zavret vodicove a potom to skus ked su spolujazdcove zavrete. ta masa vzduchu nema sancu naraz prejst cez to odvetranie . to si si ozaj nikdy nevsimol ze aj ked mas otvorene okno idu ti dvere zavriet lahsie? ale mozno ti niektore dvere dobre nesedia

a k tomu hrdzaveniu by som povedal ze hrdzaviet to moze zacat aj po vymene ked "odbornici" pri vyrezavani stareho skla poskodia lak

Bob
Jiří Matuna
2010-01-26 15:55:01

Ahoj kluci a holky. Já jsem si přední sklo na 323 F mrkačce,tam bylo zčásti odlepené a na MX-3 před lakováním oddělal a potom i sám nalepil sadou lepidla z autoprodejny. Oddělává se to tak,že opatrně vytáhnete gumu,která je zastrčená mezi sklem a kastlí,drží za ty roky fest,neboť je zanesená bordelem. Pak musíte opatrně vyďoubat do původního lepidla dirku,protáhnout-mě se osvědčila struna G z kytary, a s pomocí boží a kamaráda každý chvilku tahá pilku prostě tím starým lepem se musíte prořezat. Pak očistit,odmastit,připravit vhodné špalíčky,aby okno nesjelo,namatláte,připlácnete a necháte do druhého dne zatuhnout. Dělal jsem to na několika,2 své Mazdy+R Megene Coupe,Peugeot 406 a nikdy jsem neřešil otevřené dveře,protože pokud to tak má být,já o tom nevěděl.Okna drží už roky.

2012-07-26 20:04:13

otvírám starý téma. Potřeboval bych poradit s výměnou čelního skla. Respektive od někoho napsat přesnej postup krok za krokem. Na netu to poměrně dobře popsaný je, ale potřeboval bych takový ty drobnosti na co si dát pozor a tak. A hlavně jak sundat bauset bez poškození. A taky jestli je potřeba sklo při montáži přikurtovat nebo nikoliv. Názory v tomhle se dost lišej..... Věřím že to není žádná super věda a zlodějům do servisu to dávat nechci. Díky za rady předem i zadem

2012-07-27 14:29:35

nikdo nic?

Bob
Jiří Matuna
2012-07-27 16:09:39

Jen k hornímu článku, co jsem kdysi psal dodám, aby sis předem připravil špalíčky na podložení spodní hrany okna, aby nesjelo, je i možný po připlácnutí skla na lepidlo dát na něj molitan, látku prostě něco a přes toto a kolem sloupků vnitřkem auta sklo přitáhnou ke kastli. Vem si při práci s tím černým maglajzem nějaký rukavice, jde to špatně dolů z rukou.

2012-07-28 02:40:18

díky moc, špalíčky problém nejsou, rukavice taky ne, teď jen to pak dobře nalepit aby to nesjelo a nepraskalo to hlavně při pnutí, z toho mám asi největší strach... a taky aby tam nezatejkalo potom.... jinak přísavky si pučím a strunu na odřezávání taky, to není problém...

Bob
Jiří Matuna
2012-07-28 10:29:18

Já jsem to nikdy ke kastli nešponoval. Lepidla víc než míň, pokud budeš mít ty přísavky tak po položení okna na místo bych s pomocí dvou, kteří budou LEHCE tlačit na stranách skla s ním jako zavrtěl, aby se vymačklo zbytečné lepidlo a odstranily se případné bubliny. To samotné okno je lepené - značka S-1 a tudíš velmi křehké. Po odstranění původního lepidla si prohlédni celý jeho okraj, jestli není někde už i z výroby blbě obroušené-nerovná hrana. To místo si označ a na něj vůbec netlač. Vypadá to složitě, ale když na to nevezmeš gumovou paličku, jako jsme brávali kdysi na kalená okna u např. Š-100 značená S-2, která to vydržela, tak to zvládneš.

2012-07-31 02:08:21

díky moc a moc za cenné rady


Odpovědět

1  2  3