Fórum - Téma


Výměna čelního skla, prosím o radu.


Fórum Technický koutek Výměna čelního skla, prosím o radu.



1  2  3

2009-10-15 22:07:08

Jasně,souhlas Vojta.I když zavřeš přední dveře udělá to pěknou tlakovou vlnu,takže ty pootevřená okýnka nejsou od věci .Viděl jsem přilepené sklo(čerstvě),po takovémhle zabouchnutí dveří.....nahoře trochu povolilo

2009-10-16 06:54:23

Tak potom máš na autě něco špatně. Tady v tom případě má Diakon naprostou pravdu , a bavím se také

Nebavím se ted o lepení okna ,ale o přetlaku celkově.

2009-10-16 08:30:14

vojtavojta: Tak si sundej zadní nárazník, podívej se tam na klapky a zabouchni dveře. Uvidíš co to s tím udělá a od čeho tam ty klapky jsou. Pokud ti to dělá takový tlak tak fakt bude problém někde jinde.

2009-10-16 13:47:28

takze az tam bude sedet spolujezdec a ty flaknes dverma, tak ma spolujezdec po bubinkach :D

2009-10-16 15:48:48

Ten tlak není nijak nepříjemný ale cítit je. Kde mají být ty klapky přesně? Nárazník jsem měl nedávno dole a ničeho jsem si tam nevšiml.....

2009-10-16 18:08:48

Na boku pod nárazníkem je něco jako čtvereček z gumy , pustí vzduch ven .Asi 5x10cm.

2009-10-16 18:21:35

Je to pod ůrovní podlahy kufru?

2009-10-16 19:07:29

Dá se říct ,že jo . Bobeš se určitě neurazí , pujčil jsem si kousek jeho auta.

2009-10-16 20:24:10

tak to je opravdu kousek

2009-10-16 20:28:06

Jasně že tam odfuky jsou,starší auta měla mřížky ve sloupkách.No ale...Vojta má pravdu,náká vlna tam proběhne....Třeba,když lakujete auto,a máte zalepené skla,zkuste si stočit okénko,a pak dveře zavřít(fláknout),myslíte že se ten papír,nebo folie,nalepená přes rám,neroztrhne ??

2009-10-16 21:03:03

Ouuu, tak tak jsem ty plechy pod nárazníkem neokukoval ale pokud je to pod úrovní podlahy, navíc za kobercema co kryjou kufr tak bych na tu funkčnost moc nesázel.

2009-10-16 21:46:18

Na boku kufru máš plasty a v těch jsou (na hoře) větrací mřížky. Nebo se pletu?

2009-10-16 22:38:08

Nechápu smysl této diskuse. Jo ty výdechy má snad každý auto a když zavřeš dveře, tak odfouknou, ale nicméně pokud to doporučí v autoskloservise, je potřeba to respektovat, protože asi ví o čem mluví, když to sou profíci ne?

2009-10-17 14:01:09

Tibi-naprostý souhlas ,konečně rozumná řeč

2009-10-17 19:20:00

Tak na bocích kufru žádné plasty nemám, je tam jen koberec, který těsně přiléhá na koberec na podlaze.

2009-10-19 10:23:17

Ehm, pokud to doporučí znalec v autoskloservisu... jenže poznejte znalce? Taky mi sklo měnili a bylo to v pohodě a nikdo nic takového neříkal a to ve firmě která nic jiného než výměny skel nedělá, aby to pak taky nebyl klam, který jen tak někdo mele protože si myslí že je to dobré a nebo aby se měl na co vymluvit až tam do orezlého rámu okna poteče. Jak víte že to je pravda? Znít to tak může, ale .... Aby to nebyla jen výmluva. Taky mám kousek rámu kolem skla orezlý - cca 3 cm a v servisu to říkají na rovinu, na starší auta nedáváme záruku na zatečení. Ale s tou tlakovou vlnou - když nechápete kudy to tam jde, tak to sundejte a zabouhněte dveře a uvidíte jak si to odfoukne. A Luda myslel plasty ve kterých jsou zadní repro. Jinak těch škvír je hafo kudy to tam může jít - enbo si snad myslíte, že je auto vzduchotěsné?

2009-10-23 16:13:54

Diakon: Dneska sem se speciálně kvůli tobě zeptal karosáře od nás, co mimo jiné občas autoskla dělá a potvrdil výše uvedené. Po dobu zaschnutí lepidla, což je minimálně 24 hod. bys měl buďto dveře pěkně pomalu zavírat, nebo mít otevřený okna, aby byla jistota, že se nic nestane a s autem by se správně nemělo ani pohnout. Když se s dveřma práskne, ne že by okno poskočilo, ale v lepidle se může udělat vzduchová bublina, která pak bude dělat bordel. V profi servisu ti podle mě auto dřív, než po plném proschnutí nedají, takže nevidim důvod, proč by to museli říkat, ale když řeknou, určitě respektovat.

Vojta: Ty výdechy jsou, jestli mě paměť neklame na LZ boku a viděl bys je možná, když vlezeš pod auto tak mezi zadním nárazníkem a stěnou kufru...

2009-10-24 11:48:38

TIBI: zajímavé, taky jsem se na to ptal a fakt se celkem v autosklu pobavili. Prý je to mýtus mezi autoskly a je to jen o kvalitě lepidla a ten tlak prý není rozhodně takový aby se vytvořila bublina v lepidle. Já tam dal ráno auto na výměnu, cca v 8:00 a ve 14:00 jsem odjížděl a jezdím s tím už půl roku a absolutně v pohodě a to jsem schválně hledal a zkoušel jestli někde nezatéká a nejsem jediný ze známých komu tak sklo měnili a vždy ráno tam dali auto a odpoledne to bylo OK.. Nic víc nevím, jen tlumočím, tak mě tu nekamenujte.

2009-10-25 11:28:37

Ta první věta mluví za vše. To je uplně typická odpověď... Pravda je, že lepidlo má schnout 24 hod. a mě když dělali sklo, auto sem dostal až druhý den ráno. V tvém případě tedy lepidlo schlo s bídou 5 hodin a když vezmeme, že se nestane to, aby se třeba sklo pohlo, nebo neudělala bublina atd, může se stát nehoda a co to sklo asi udělá? Už jen z tohoto důvodu si myslim, že ti lepiči skel, co se rádi pobaví moc dobří nebudou, a proto bych to s tou důvěrou v ně nepřeháněl.

2009-10-25 12:33:39

Už jsem si sám měnil tři okna na Bxku,Kadettu a Galantu a ted se někdy budu chystat na své Bjčko a nikdy žádnej problém nebyl,vždy jsem si výměnu udělal večer a ráno jsem už v pohodě jezdil...O tom že by měla být otevřená okna kvuli tlaku jsem taky nikdy neslyšel...


Odpovědět

1  2  3