Fórum - Téma


vyfuk,plameny


Fórum Technický koutek vyfuk,plameny




2008-05-31 19:50:34

caute co rikate na plameny z vyfuku???A nejakej navod na ne??jak toho docílit?????

2008-05-31 20:01:39

Ja bych do toho nešel ale slyšel jsem že Remus vyrábí nějakej speciální. Jinak návod neznám snad jen hadička a benzín

2008-05-31 20:02:27

http://mptuning.iprodej.c...cPath=233&products_id=501

2008-06-01 13:56:47

No buď si de pohrát s předstihem, nebo se do výfuku dá žhavicí svíčka a do interiéru přepínač na chvilkové vypnutí motoru a nažhavení té svíčky,nespálená směs ti vlítne do výfuku a spálí se až tam a vylítnou plameny,ale je to největší blbost co lze udělat.Jednak ničíš motor a jednat ti vábuch ve výfuku roztrhne seriové potrubí,takže bych to v žádným případě nedělal.Nebo si pořiď N2O a bude to lítat taky.

2008-06-01 18:13:31

tento poslední návod nikomu nedoporučuji použít, protože jednak si můžete zničit katalyzátor a nechápu jak někdo dokáže někomu poskytnout absolutně nesmyslný návod i s vědomím toho že může dojít ke zničení motoru.A NO2 sice dokáže z motoru krátkodobě dostat až 50 ale má význam pouze u nadupaných motorů. Ale na tom odkazu to zařízení bude skýtat požedovaný efekt.

2008-06-01 19:21:55

Jako Kodlx nechápu tyto rady - jsou to kecy, které by sem vůbec dotyčný neměl psát. Buď poradí a nebo ne, ale tohle?

2008-06-01 22:44:04

Tak speciálně pro tyto 2 "profíky":kodlx a Diakon: Chtěl slyšet názor,ten sem mu napsal a chtěl návod a ten tam taky je.Stačí se podívat na ten odkaz a zjistíte,že to bude fungovat na úplně stejném principu jako žhavicí svíčka ve výfuku(ono se to bude skrývat pod tím ..pár modifikací) a zastavení motoru přepínačem tam je taky,akorát že za to dá 3000 a doma by ho to vyšlo na pár kaček.Blbost to není,takhle to měli udělané maxipervers v jednom ze svých hovad,takže to nemám vycucané odněkud z prstu.Jinak tyto smyslu plné úpravy přidávají tak minimálně 20 kobyl že hoši.Takže bych to sklidnil a nepsal o něčím příspěvku,že to sou kecy,když na stejném principu to někdo prodává a slušně na tom rejžuje.

2008-06-01 23:39:20

KUCIK: víš chlapče, on se ten motor přestane na pár okamžiků točit kvůli tomu aby se do výfukového potrubí dostal vzduch, ale ne palivo.

výnatek:"V momentě zažehnutí systému motor se na chvíli přestává točit. Trvá to ovšem jen zlomek vteřiny, pouze na dobu kdy je vystřelen plamen, pak opět naskakuje na stejné otáčky. Z bezpečnostních důvodů je palivo při spouštění instalace přiváděno pouze do automatického spouštěče umístěného přímo v trubce."

K čemu ti bude ve výfuku prskající jiskra a hromada paliva, když ti ten plamen v okamžiku sfouknou výfukové plyny z motoru. Proto motor musí na pár okamžiků vynechat spalovací proces, aby došlo k doplnění chybějícího článku k nahození hoření, další hoření se děje za výfukem, kde se obohacené výfukové plyny opětovně zapalují o již hořící směs plynů.

Cože to přidává max20koní? Myslíš jako že systém NO2 přidá pouze těchto pár koní? To si o tom něco přečti. Pouze skráceně plyn se využívá též ve zdravotnictví známe ho jakožto rajský plyn používá se dokonce i v plynovejch bombičkách na šlehačku. Princip tohoto plynu je velmi jednoduchý, po vstříknutí do sání dochází k prudkému podchlazení nasávaného vzduchu, který je zároven obohacen jak již vyplívá z označení N O2 (předpokládám že znáš chemii) atomem dusíku a dvema atomy kyslíku což je hlavní složka(nic jiného ani neobsahuje ). Dusík zajištuje hlavně chlazení. Pokud ovšem přidáme do sání pouze tento plyn tak si vůbec nepomůžeme, musíme k němu přihodit i patřičné množství paliva přídavnou tryskou.

Výsledkem je to že z motoru krátkodobě můžeme dostat až 50% výkonu z původního, ale může motor i padnout.

2008-06-02 09:25:08

No tak dejme tomu,že do výfuku se dostane vzduch a ne palivo, a těma 20 ti koňma sem myslel přímo tuto úpravu,ale ironicky,protože je to úplně k ničemu. A jinak o dusíku toho mám načeteno dost, třeba aspoň správný chemický vzorec,který je N20 a ne NO2, a navíc se tím dá získat krátkodobě až 90% výkonu navíc,ale záleží jak je to vstřikováno,ale nějak nemá smysl se o této úpravě bavit,protože plameny sou to poslední,co by mě zajímalo,kdbych dával NOS.

2008-06-02 19:01:29

Tato úprava bych řekl že po zážehu spíše ten výkon nepatrně sebere. Jo, ale vo tom se celou dobu bavím, výš si napsal že se musí do výfuku od motoru dostat směs, a né vzduch. Pouze o to mi šlo. Ale i mě se občas podaří napsat kravinu, viz chemický vzorec A jaksi i v počtu atomů v molekule.

2008-06-03 12:38:31

kodlx: No hele Kájo nemá to cenu tady něco vysvětlovat, když si někdo stejně myslí své.

Tak kluci hlavně ať vám šlehá z výfuku a jede to jak drak.

2009-06-27 13:23:38

Pro dobrotu na zebrotu,ne kluci...Nejdriv se tu ptaji a pak drzkujou....

2009-06-27 22:42:35

Mr.Dman: Kdybys pozorněji četl tak bys pochopil, že tato diskuze už tu není celá a chybí v ní příspěvky.

2009-06-30 15:32:49

Kdyz se tak zamyslim,co vubec to tlacitko vypina? Motor? Jak? Prece kdyz vypnete motor,tak vypnete napajeni jednotky,vstriku i rozdelovace...Kde se tam pak ten benzin bere? Leda ze by ste s nim vypli jen rozdelovac.Sice nevim co ma plamenochtivec za motor,ale moje KL ma signal pro vstriky brane z rozdelovace.Ja jen aby to vubec fungovalo...Libi se mi plameny z vyfuku,ale jen kdyz sou vedlejsi produkt neceho,napriklad naslapaneho motoru Jestli muzu poradit,ja bych tam dal FMU 10:1,Wallbro 255 cerpadlo,malinko vetsi vstriky,tim se ziska dost nespaleneho benzinu ve vyfuku a pak uz jen za jizdy polechtat plyn a plameny budou litat samy Bez zhavicu a dalsich veci.


Odpovědět