Fórum - Téma


vyfuk


Fórum 626 GE vyfuk

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2011-08-09 18:17:37

Co sa mi oplati viac na moje GE ? sportovy alebo original zadna cast vyfuku ?

2011-08-16 22:27:37

Poslední díl výfuku se dá koupit okolo 800Kč na internetu jako nový polský kus s 3 letou zárukou. Já jej koupil a je nádherně tichounký, sedí přesně. http://www.aaavyfuky.cz/i...zawit-zadni-tlumic-vyfuku

2012-12-11 00:11:42

zjistil jsem na naší 626 r.v. 98, 1840cc, 66kW, GW, děravej poslední díl výfuku. nevíte jestli se dá vyměnit, aniž by bylo nutný demontovat ostatní části výfuku, tedy jen ten poslední díl? to bych se do toho možná pustil sám, ale bojim se toho, že to částečně rozmontuju a zjistim, že se to musí rozebrat celý... tak to bych to radši nechal udělat v servisu...

2012-12-11 07:58:19

Záleží na Tobě. Já to taky tak udělal byl blby čas a malo peněz. Za měsic jsem dělal cely protože jak jsem dal zadní čast tak odešlo vše před ní. Ale zaleží samozřejmě na každem jak to posoudí.

2012-12-11 08:53:14

Mě spíš šlo o to, jestli to je fyzicky možný, nebo jestli je nutný rozmontovat i přední díly výfuku, aby člověk vyměnil ten poslední tlumič. Už jsem ho jednou měnil (zadní díl, před 3 roky, Bosal, takže výdrž nic moc, ale asi to je tim, že bohužel jezdíme hodně krátkých pojížděk) s mechanikem, ale tehdy jsme z nějakého důvodu rezmontovávali i přední díly, bohužel už si nepamatuju proč (nic jinýho jsme neměnili, možná nějaký těsnění?).

MAX6  
J.
2012-12-11 08:58:19

Jestli budeš kupovat univerzální koncovku,tak to stačí jenom uříznout a navařit. Pokud koupíš přímo na typ auta,tak stačí povolit dva šrouby (jestli ještě půjdou) na prvnim spoji co je za koncovym tlumičem směrem k motoru k pak jenom koncovej tlumič odendáš z těch gumovejch úchytů.

Jinak tady nikdo z nás nějak nemůže vědět,jak ti to tam dole vypadá,takže jestli budeš mít ten spoj totálně uhnilej,tak ho budeš muset převařit,opravit nebo vyměnit.

2012-12-11 11:39:48

Ok, díky. Mě je jasný, že tam může bejt tenhle problém, ale měl jsem na mysli, jestli to lze udělat z hlediska konstrukce auta. Tak se asi pod to budu muset kouknout... akorat se mi to ted nechce hrabat z pod snehu : )

2012-12-11 11:50:31

Špatný počasí na takovou praci ale asi Ti nic jineho nezbude

MAX6  
J.
2012-12-11 11:51:23

Jde to udělat bez problémů. Ty tenhle spoj máš hnedka za zadnim tlumičem (pokud jste to nepředělali). Takže hnedka za koncovym tlumičem máš přírubu s 2 šroubama,tu povolíš,sundáš tlumič ze 3 gumovejch úchytů a je to. Teda je to,pokud to tam nebude zrezlí jako sviňa.

MAX6  
J.
2012-12-11 11:53:38

Ještě ti sem hodim obrázek,aby jsi viděl,že na tom nic nebude:

2012-12-11 15:33:57

Díky! Hmm, tak jsem se na to koukl a ta příruba předposledního dílu už tam samozřejmě skoro neni, tak do toho sám nejdu. Automechanik mi řikal, že by to nahradil nějakou sponou, co používají na škodovkách a jiných autech, aby se nemusel měnit i ten předposlední díl... tak snad to bude fungovat...

MAX6  
J.
2012-12-11 15:38:41

Já tam navařuju očka,trubku trocha roztáhnu a za ty očka ty trubky zachytim pružinou. Jako to maj motorky. Kamarád si třeba tu přírubu vytvořil za 15min.

2012-12-12 23:15:09

tam na tom konci sou ty trny.... čili jakmile do toho pudeš flexou (počítej s nejhorším - proto to píšu - a sice že ty šrouby budou v takovým stavu že to bude jen kulička rzi kterou nepovolíš ničím-.... samozřejmě když ty šrouby sou v pohodě a nejsou v takovýmhle stavu, stačí je jen povolit.... já už tě radši připravuju na tu horší variantu) , musel bys ty trny a matky zlikvidovat úplně, pak je prošroubovat šroubem a matkou z každý strany abys to spojil zase zpátky dohromady. De to udělat celkem v pohodě, já mám takhle spojenej střeďák a díl s katem na bobovi 323....Otázka je na který straně je ta příruba brutálně sežraná..... je víc možností co s tím

ta nejdražší... koupit jak novej střeďák tak novej koncák

ty levnější

uřezat jen tu horší přírubu a nahradit ji nějakou jinou tak jak psal max

uřezat obě přiruby a nahradit obě... ovšem pak musíš je prošroubovat šourbem a matkou a je otázka jak to bude přesně pasovat na ty trny aby to tama pak nefoukalo pryč, navíc je tam náhradní těsnění který by se mělo při každý demontáži vyměnit (zapeče se jakoby do výfuku a pak už se tváří že je jenom jeho součást. Čili pokud možno to udělat s maximální přesností a za 50kč pak koupit k tomu i nový těsnění. Ze zkušeností vím že se to dá takhle lehce udělat.....

jinak samotnej vejfuck drží vzadu tuším na 3 gumách, dvou již zmiňovaných matkách který sou našroubovaný na trny a potom samotnej střeďák drží zase na 3 gumách a opět jedné přírubě (2 trny a na nich sou dvě matky...)

určitě bych ty díly sundal z auta oba, není to moc práce za hodinu a půl to máš dole i kdybys to musel řezat

otázka je spíš jiná, když je v p.eli příruba v jakým stavu bude zbytek vejfucku? .... na což si asi umím i sám odpovědět a nebude to pro Tebe moc povzbuzující...

každopádně good luck, kdybys nevěděl jak dál tak písni

2012-12-16 14:29:54

diky za podrobnou odpoved. uvidim, kdy mi prijde ten zadni tlumic a necham to na mechanikovi, bohužel to zatim nemam kde provest (v tyhle brecce se mi pod auto nechce...)


Odpovědět