Fórum - Téma


Vybitá baterie


Fórum 626 (obecně) Vybitá baterie

Informace o modelu: Mazda 626


1  2

2009-01-01 00:31:15

zhortomas

tři desetiny jsou problém u dobíjecích tužkových baterek a ne u autobaterky.

2009-01-01 00:35:56

lumiere.c Trochu přeháníš.Proud se neměří.To snad platilo ještě na dynamech.Ostatně kdo má dnes ampermetr na 100A?Nemají ho ani v servisech.Možná tak zátěžový voltmetr

2009-01-01 00:46:59

Kámoš měl podobnný problém a byla to zem.Pokud máš čím tak změř napětí mezi blokem motoru a mínus pólem baterky.Nemělo by to ukázat nic.Pokud to něco ukáže tak máš špatnou kostru mezi motorem a kastlí.

Jinak se to dá vyzkoušet tak,že vemeš startovací kabel a propojíš motor a mínus pol baterky.Pokud to s tímhle kabelem bude startovat tak je to jasný.

Druhá možnost může být špatný kontakt v zalisovaných okách.Někdy je tam dost velký přechodový odpor takže to zoxiduje a nevede to elektřinu.

Další varianta je změřit baterku při startování.Pokud klesne napětí na míň než cca 8V tak baterka je horší.

Rozhodující je jestli se pří zapnutí klíčku rozsvítí kontrolky.Chce to měřit a věřím,že problém budekolem baterie,kabelu ke kostře,uzemění motoru nebo ve starteru.Mohla by být i vypálená spínací skříňka.Takže vyzkoušet drátem od plus pólu přímo na cívku starteru.

Rozhodně to není žádný velký problém.Kdybys byl někde poblíž tak se ti na to mrknu.

2009-01-01 11:37:24

Zajda

Samozrejme je mysleno zmerit proud pri vypnutem zapalovani.Pri behu motoru to nema smysl...

2009-01-01 13:31:26

lumiere.c Stejně toho moc nenaměříš.Něco si veme paměť rádia,něco hodiny,něco diody v závěrném směru a nebudeš z toho chytrej.To by tam musel mít zkrat a to by mu zase vyhořela buď pojistka nebo kabel.Spíš bych to viděl jak jsem psal výše.

2009-01-01 14:11:16

Zajda: To mi chceš říct, že když naměřim nulový napětí mezi zaporným polem baterky a dřevěnou deskou, že jsou galvanicky propojený jo Přemýšlejte, než něco napíšete, dyt se tim pak muže někdo řídit. Možnost jak změřit kostru na motoru by byla ohmmetrem.

2009-01-01 22:38:33

Zajda Sebere to dohromady max. desitky mA,alespon by zjistil jestli mu treba nesviti porad zarovka v kufru,nebo ma nekde prasklou zarovku,a ta mu dela zkrat...muze to byt cokoliv.Tohle je takova vylucovaci metoda.

2009-01-02 13:26:16

  • >indyjones

No,vydáva to takovej zvuk,jako by byla úplne vybitá baterka...

Ovšem baterka je plná...byla dobitá nabíječkou,a taky i alternátorem...

Ja osobne ješte u toho nebyl,že auto nenastartovalo,no kamarád mi to takhle popsal...

2009-01-02 15:09:10

AHA BUD STARTER CVAKA A NIC NEBO VNĚM ZASYCELO JAKO KDYŽ BRNKNES SVARECKOU O KOV A NEBO SE NEDEJE NIC ALE KAZDOPADNE TEN STARTER MUSI VEN NEBOT SKRATUJE VINUTI A UHLIKY JSOU V HAJI.

2009-01-02 17:19:40

Mno,tak uvidíme,co jak dopadne...

Zatím dík za radu;)

2009-01-05 11:15:31

to slofa: Zajda asi vravel o meraní napätia počas štartovaní, čo vyplýva z druhej časti citujem

"Kámoš měl podobnný problém a byla to zem.Pokud máš čím tak změř napětí mezi blokem motoru a mínus pólem baterky.Nemělo by to ukázat nic.Pokud to něco ukáže tak máš špatnou kostru mezi motorem a kastlí.

Jinak se to dá vyzkoušet tak,že vemeš startovací kabel a propojíš motor a mínus pol baterky.Pokud to s tímhle kabelem bude startovat tak je to jasný."

U teba to najskôr bude, to čo je okolo štartéra.

Podla mňa, ale aj tak zmeraj všetko čo sa dá .

Aj ten odber môže byť zaujímavý, mňe sem tam dverný spínač pricvaknutý pod tapacírom rozsvietil svetlá vo dveriach. No ale ty ju máš nabitú a blbne to.

2009-01-05 11:20:40

Jo , kostra motor a karoseria , mal som ten problem pak hapruje baterka , odmeras to , potencialny rozdiel medyi dvoma bodmi nema byt . Na LADA som mal l ebo pri ukostreni sa tvorila hrdza a raz startlo raz nie a podobne srandy . u novych aut snad to nebude ....


Odpovědět

1  2