Fórum - Téma


Všechny 4 vstřiky u 100kW Diesel KO


Fórum 6 GG / GY Všechny 4 vstřiky u 100kW Diesel KO

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2013-08-09 14:09:47

Ahoj,

nevím přesně kam téma zařadit, nejvíce mi to pasuje sem.

Zeptal bych se na vaše zkušenosti po výměně vstřiků. Mazda 6 nafta 2003, mám 14 dní po výměně všech vstřiků. Auto jede jinak. Je línější, musím ho více vytáčet, turbo spíná bez problémů cca okolo 1800, pokud mám, ale otáčky pod, je auto strašně líné. Dřív to tak hrozné nebylo. Po plném sešlápnutí plynu trvá klidně 4s než zareaguje a jede. Je tohle chování normální? Naftu jedině na Benzině plus aditivum.

Pokud držím otáčky okolo 2000 výkonu je dost, ale subjektivně mi to přijde výrazně horší než původně.

Měl jste někdo po výměně vstřiků podobnou zkušenost?

Díky.

2013-08-09 15:27:31

tano: Ahoj.

Já mám na nových najeto cca.800km.

Taky se mi zdálo auto líněší. Ony se ty nové vstřiky udajně musí nějak samy adaptovat s řídící jednotkou. Ona potvora neví že jsou nové tak vychází z historie. Já akorát musel ještě dát nový ventil tlaku čerpadla.

2013-08-09 17:28:35

13rr: gratuluju, že ti vstřiky vydržely 268 TCZK - při české naftě úctyhodné

2013-08-09 21:44:45

každý nový vstřik má kalibrační protokol a ten se musí zadat do řídící jednotky, jinak nastane ten problém který zde uvádíte.

2013-08-10 09:32:47

bowie: to s tim kalibracni protokiolem platí i u benzínových vstřiků? já vyměnil všechny vstřiky na MPS a zadnej protokol jsem nezadaval... ale auto jede troufám si tvrdit líp než před tím, co se do výkonu týče a slušně mi spadla spotřeba

MAX6  
J.
2013-08-10 10:40:21

bowie: O tomhle jsem slyšel,že se to dělá třeba u BMW,ale v praxi jsem to neviděl. Nestačilo by u Mazdy jen províst reset ŘJ a ona si ty hodnoty pak během pár desítek km zjistí sama (nebo aspoň u benzínů) ? Já třeba když měnim rozvoďák,tak jsem taky musel na diagnostiku,aby mi nastavili znova nový hodnoty a pak jsem zjistil,že stačí udělat jen reset ŘJ a je to to samý.

2013-08-10 12:41:38

Co si pamatuju, tak se auto nápíchlo na diagnostiku. Potom si to nějakou dobu vrčelo a kalibrovalo. Pak stačilo motor proletět, dojet nechat ho běžet chvíli na volnoběh a pak to je v cajku

2013-08-10 13:04:24

Jde o to, že každý nový vstřik má při výrobě mírně nepřesnosti (tak jak každý díl). A tak než jde do světa se provádí u každého vstřiku test který ukáže jaké a pak se podle toho vyhodnotí ty kalibrační hodnoty které se zadávají do ŘJ. Myslím si, že reset ŘJ nepomůže, protože co vím tak i když se provede tak ty kalibrační hodnoty tam zůstávají zachovány. Ono ta pozdější automatická kalibrace přes diagnostiku to jen dolaďuje, ale stále vychází z těch pevně daných kalibračních údajů. Proto je i důležité při manipulaci se vstřiky je nepřehazovat. U benzínu nevím jak to je, taky jsem to nikdy neřešil, tak nemůžu posoudit...

2013-09-18 20:59:38

Zdravím pánové,

tak opět po krátkém čase další porucha na M6, 2.0DI 100kW, r.v. 2003. Jede to, ale jakmile to vytočím nad 2.000 otáček tak zhasne motor, někdy třeba i při 3.500 prostě nepravidelně. Musím zastavit a někdy to pak znovu nastartuje napodruhé nebo napotřetí. Pak se mi stane někdy, že se rozvítí kontrolky motor a asr. Dle mých informací nouzový režim, auto pak vůbec nejde do otáček a nemá výkon, ale motor nad 2.000 otáček nezhasíná. Po odpojení kabelů u vstřiků kontrolky nesvítí a auto opět jede do 2.000 otáček vcelku normálně a nad 2.000 ot. zase zhasíná motor. V servisu mi řekli, že je špatný vstřik na prvním válci, ale že to taky nemusí být ono. Oprava 14.000,-. Do toho vraku už nechci dát moc peněz, takže jsem nechal první vstřik vyčistit ultrazvukem, zlepšení tam nějaké je, ale pořád zhasíná motor. Na neutrál to nezhasíná ani při 4.500 ot. Neměl jste někdo podobný problém? Auto pěkný, ale ty prachy co už jsem do toho střepu narval....Zkusím nechat vyčistit i ty další vstřiky, pokud to nepomůže tak to půjde na ND

2013-09-19 11:39:13

zurik: Ahoj, a co tlak v liště, kolik ti tlačí čerpadlo? Tak jak popisuješ závadu, to naznačuje jak kdyby čerpadlo nestíhalo dodávat dostatečný tlak a proto to ve vyšších otáčkách padá do nouzáku. Kdyby to byli vstřiky, tak by to víc čoudilo nebo klepalo apd...

2013-09-19 12:01:03

No byl jsem s tím v Mazdě, ale o čerpadle nemluvili. Říkali, že pokud nevymění ten vstřik, tak nic víc nezjistí. Ale čerpadlo je jedna z dalších možných variant. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr, ale ten jsem měnil cca před rokem. Osobně si myslím, že to nebude tím vstřikem... uvidíme

2013-09-19 13:14:12

ZURIK : jak je na tom SCV ventil, je na čerpadle, a dělá potřebný tlak....

Nebo by to mohlo byt neco kolem EGR ventilu, chce to jej zaslepit, ...

M6 není střep, každý model auta má nějaké mouchy, a ty je třeba vychytat,

2013-09-19 19:54:42

Kdybys za ním vyrazil už tenkrát, tak by sis ted jenom chrochtal blahem.

2013-10-14 20:46:43

Zdravím chlapy, snad jsem se trefil do tématu. Měnil jsem podložky pod vstřiky a když už byly vstřiky vyndané nechal jsem je otestovat. Výsledky byly více než překvapivé. Vstřik A : nulová dávka volnoběhu ( prý ukapává) - Vstřik B,C,D vysoká reakční doba jehly, těsnost vstřikovače do přepadu na horní hranici tolerančního pole. Tak prý je tam mohu namontovat z5 a nemusím se ničeho bát. Vstřiky už po 50 tis. v tomto testu neobstojí, takže je takřka zbytečné vyhazovat 2tis za test, natož 38tis za nové......vlastně jednu výhodu to má, ukapávající vstřik rozhodně vyměním. Dále měli projít ultrazvukem, ale jelikož se jedná o monolit a do nitra vstřiku se žádná čistící kapalina podle mě nedostane, tak z očisty sešlo.........má někdo podobně zkušenosti? Máte stejný názor na ultrazvuk? Mimochodem pokud by někdo rozuměl protokolu s čísly, klidně ho upnu

2013-10-14 23:57:18

Klidně ho upni, rád porovnám se svým protokolem

2014-02-14 15:12:20

Zdravím.......delší dobu se zajímám o hledání nových vstřikovačů na naše Majdy za rozumnou cenu. Kdo by chtěl ušetři za nový vstřikovač rozhodně hledejte v Anglii http://www.dieseljones.co.uk/ . V českých servisech se dá koupit za13 tis (skoro o polovinu dráž nežli UK). Proč ale píšu, mám výbornou zprávu......naše vstřiky se dají repasovat. Bylo mi to právě řečeno v Dieselcentru. Cena repase 4000Kč včetně záruky (http://www.dieselcentrum.cz/) . V pondělí tam budu zasílat hned dva, takže se zkušenostmi se určitě podělím.....

2014-03-05 17:23:03

me striky odesly po 2tis km co jsem auto koupil...M6 r.v.2003 2.0D,tri striky byly ko,po vymene auto bylo linejsi,ale nedymylo a chod byl kultivovany,po ujeti cca 200km auto zaclo jet jako nikdy:)proste letadlo...

ale vcera mi za jizdy proste kikslo,odbornici to nazvali ze se mi hodilo do nouzoveho stavu...neslo a zatim nejde nastartovat,v servisu si nevedi rady,takze sli vylucovaci metodou a zjistili ze jedno cidlo i pri vypnutem klici v zapalovani hlasi do ridici jednotky ze je tlak v palivove soustave 18MPA..coz je podle nich blbost,po precteni par prispevku tady jsem nabyl nazoru ze to bude SCV ventil, tak SCV ventil jsem hned obednal a budu doufat ze to bude spravne diagnostikovane:)

Podam report jak to dopadlo...

2014-03-25 16:40:21

tak az dnes se vi co s autem je,strhany drazky na rozvodaku,takze to preskocilo a rozhodilo se to.Bezmala tri tydny zjistovani...timto bych rad podekoval clovekovi co mi to auto prodal s tim ze jsou rozvody meneny...

2014-05-15 18:50:36

Nevíte jestli může mít odpojení baterie vliv na nějakou dokalibraci vstřiků? Zdá se mi, že po tom, co jsem měl chvíli odpojenou baterii je chod motoru trošku méně kultivovaný. Motorizace viz profil.

2014-05-15 19:18:26

kid.ob: no me kalibrovali vstriky pres diagnostiku, ale ze by baterka nejak zmenila chod motoru...meli ji odpojenou nekolikrat a nikdy to nezmenilo chod motoru.


Odpovědět

1  2  3