Fórum - Téma


Všechny 4 vstřiky u 100kW Diesel KO


Fórum 6 GG / GY Všechny 4 vstřiky u 100kW Diesel KO

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2012-10-12 14:33:47

Važení mazďáci, založil jsem toto téma v rozhořčení nad skutečností, že mi jednoho krásného dne moje mazdice nenastartovala. Zprvu se zdálo, že vinu nese tolikrát zde řešený SCV ventil. Chyba lávky, zakoupen nový SCV ventil nevyřešil stávající problém. Došlo tedy na titěrné hledání závady od kontroly všech pojistek, přeměřování čerpadla až do fáze, kdy se vyndali vstřiky a poslali se do BOSCH Servisu na přeměření. Result (viz obrázek) zní , všechny 4 vstřikovače v pr**li Je tohle vůbec možné? A jestli ano, tak jak se to přihodí, že všechny 4 naráz odejdou???

2012-10-12 17:35:16

  • kolik máš najeto? ( ne kolik máš na tacho)
  • jinak není to nic neobvyklého i u renaultů/ peugotů/ fordů atd s commonrailama
  • ale je zajímavý že ti odešly tak najednou
  • vše je o tom, co v ČR čerpáme na benzínkách za sračky - to ti zničilo vstřiky
  • naftový čerpadlo je OK?

2012-10-12 20:28:54

Macross - ty vis, kolik ma tvoje auto najeto nehlede na tachometr?

Pojtas - nemas fotky tech vstriku? Protokol je koulervouci :-/ Nenabidli ti nejaky reseni?

Pojtas, 2012-10-12 14:33:47 napsal:

Važení mazďáci, založil jsem toto téma v rozhořčení nad skutečností, že mi jednoho krásného dne moje mazdice nenastartovala. Zprvu se zdálo, že vinu nese tolikrát zde řešený SCV ventil. Chyba lávky, zakoupen nový SCV ventil nevyřešil stávající problém. Došlo tedy na titěrné hledání závady od kontroly všech pojistek, přeměřování čerpadla až do fáze, kdy se vyndali vstřiky a poslali se do BOSCH Servisu na přeměření. Result (viz obrázek) zní , všechny 4 vstřikovače v pr**li .. Je tohle vůbec možné? A jestli ano, tak jak se to přihodí, že všechny 4 naráz odejdou???

2012-10-12 21:02:09

Tak skutečně najeto povazuji to co mi ukazuje počítadlo a to jest 135 tis. Čerpadlo bylo premerene a požadovaný tlak dává. Dle kubajze jsou hodnoty naměřené na vstrikach sice přesahující mez ale nikoli odepsane. No což uvidíme co bude dal.

2012-10-12 21:03:59

Fotky vstriku mohu pořídit. Řešení je nechat vstriky zrepasovat.

MAX6  
J.
2012-10-12 21:34:51

Na co vyjde repas vstřiků ? Našel jsem repasovaný na eBay a za včecky 4 chtěj i s poštou 7500Kč,což se mi zdá teda hodně. Kdyby ty vstřiky byly shodný s těma co se dávali od 2005,tak ty jsem našel všechny za 4500Kč. Ale pořád se mi to zdá hodně,ale nevim jestli je to u naftovejch motorů normální cena.

2012-10-12 23:14:53

Tak jestli mi Maxi zarucis, že ty 4 vstriky za 4,5 i za těch 7,5 budou fakt v pohodě. Tak je beru z fleku. Jeden novej totiž stojí 7,5 a já sehnal repas za 3,5 jeden vstřik

MAX6  
J.
2012-10-12 23:21:27

To ti nezaruří nikdo. Prodejci na eBay co je nabízejí mají to nejlepší hodnocení(TOP-rated seller),ke vstřikům mají popis i kolik mělo auto najeto,ze kterýho byly a že jsou odzkoušený,ale toť tak nějak vše. Když tak se sám koukni.

Tady ty se mi zdají docela dobrý: http://www.ebay.co.uk/itm...ts_SM&hash=item2a237e6b81 (7300Kč i s poštovnym do ČR)

a tady je celej výpis: http://www.ebay.co.uk/sch...ectors&_sacat=0&_from=R40

2012-10-16 17:01:22

Tak tahle nabídka Maxi nevypadá zle, ale přecejenom je to trosku velkej risk kupovat tyhle jetý vstřiky, protoze clovek nemuze vedet jak jsou načatý a jestli za tech 7,5 tis. budou slouzit pul roku nebo 5 let:-/ Bohuzel jsem se dozvedel k me velke zlosti, ze jedine Denso vstriky nelze repasovat a kdo tvrdi ze to umi, tak tam dava komponenty oslehnuty čongolama a rozhodne nic nezaručí. Mel jsem prave hovor s pánem z Diesel Techniky v Olomouci a ten mne ubezpecil, ze hodnoty přepadu v testu mých vstřiků je neslucitelný s jejich funkčností . Takze mne nejspis ceka zakoupení nových vstřiků coz znamena 30 tis. a více peněz. Máte li zde nekdo zkusenost s vymenou vstriku na vasi mazde, rad si necham poradit... jak jste onu výměnu spunktovali a kolik vás tahle sranda stála...

MAX6  
J.
2012-10-16 17:20:20

V dieselech se nevyznam,tak koukám jenom co nabízej. Všude mají ty použitý (4ks do 8000Kč). Pak jsem našel ještě repasovaný (1ks do 7500Kč) s roční zárukou,ale jestli píšeš,že se nedají repasovat,tak to co jsem našel bude asi nějaký pofidérní. Nevim.

2012-10-16 17:39:32

Pojtas - zásadní je zda to svoje auto plánuješ provozovat třeba ještě 5 let - pokud ano - vyser se na repase a kup nový injektory - je to pálka, ale je to jistota - pokud nebudeš tankovat sračky ( jak to v ČR udělat že), tak ty vstřiky máš s jistotou na dosmrti toho auta

2012-10-16 17:41:29

mimo to za repas jednoho kusu 7,5 TCZK je podle mě kurevsky drahý při daným riziku, když novej stojí 9 TCZK

to stejný ty zasraný nabídky repasovaných setrvačníků všude na webu co stojí skoro jak novej z druhovýroby a pod.

2012-10-20 19:04:29

Takže přátelé mazdaři, vstřikama to zaplatpánbůh nebylo a moje černá krasavice zase jezdí. Nakonec se podařilo odhalit závadu a tradá ... jede se dál. Uz stačí jen vymazat chyby a pořádně jí prohnat, aby se trošku vypálil katík kterej je malinko zachcanej naftou a trochu hulí. Joooo a kdybyste chteli vedet kde byl zakopanej cikán! Tak problém byl v drátech vedoucích ke kostře. Jsou hned pod airboxem.

2012-10-20 19:32:01

hoši trochu to celý víc rozveďte - jak mohla diagnostika vstřiků vyjít tak blbě a mýt to ukostřením nebo co

2012-10-20 20:23:11

adresu ti pošlu interkou Jinak bych to viděl na Tulamore

2012-10-20 20:25:44

co rozvádět, už sem to tu psal jednou... Vstřiky už po najetí 80Tis.Km neprocházejí na stolicích, to je normální, ale vydržet by měly okolo 400Tis...

2012-10-20 23:49:44

Je mi úplně zle z toho, že dat auto do servisu, vyměnili by vstriky a naúčtovali by ranec peněz. Pak by možná přišli na to, že je to shnilejma dratama v hodnotě pár korun a původní vstriky by ještě dobře prodali

2012-10-21 08:24:50

kurvy ve všech servisech - skoro ve všech

2012-10-21 08:26:33

ale je pravda, že je nesmysl, aby ti vstřiky úplně znenadání odešly do stavu kdy auto vůbec nenastartuješ - jak jsi popisoval původně.

2013-08-08 18:09:52

pojtas: Můj případ. M6 2.0 100kw 268000km

Začelo to hůře startovat. Kouřit. Motor už byl taky celkem hlučný a spotřeba 9L po městě.

Nalil jsem tam nějaký čistič palivové soustavy a trysky kaput.


Odpovědět

1  2  3